1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze poule kreeg je nu te zien als je naar Tournaments ging. Xbox Live is echter vanaf 11.00 offline gegaan, en de hele dag niet meer beschikbaar, dus dachten wij dat het wel handig zou zijn om deze hier te posten:)

    In poule 1 mistte inderdaad iemand, is nu gefixt8) xdark racerx was het, ik hoop niet dat hij de poule voor Gangsterdwerg NOG lastiger maakt8)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hopelijk maken ze de leaderboards nog even up-to-date. Anyway, zoals het er nu opstaat mag iemand uit azie met een 55.11 wel mee naar de volgende ronde, en europenanen met een 53.34 niet. Das vreemd :p Ik vrees dat de aziaten er direct uitvliegen :D
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle Aziaten zitten bij elkaar, alle Europeanen ook, dus wij hoeven nooit tegen Aziaten te rijden... :cool:
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, ik hoop dat ik met veel mazzel door de eerste bocht heen kom met chorus in mn kielzog en dan gewoon iedereen die ons voorbij komt eraf rammen :) TTR Chorus i need your help 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    WTF, das waar ook :9 Dan wordt het dus nog mooier. Straks mag een Aziaat zich 4e van de wereld ofzo noemen terwijl er honderden europenanen sneller zijn dan hem.
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat ik de achterkant van McLaren F1 in de eerste bocht reduceer tot een schamel hoopje schroot :)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Dan vrees ik dat jij niet lang meer deel mag nemen aan dit tournooi :cool:
     
  8. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    JacbobsNL, wie is dat ??;)
     
  9. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is ook zo dat iedereen volgens mij barst van de zenuwen. Dus ik denk dat iedereen wel ergens een fout maakt. Let's pray 8)
     
  10. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vrees ik ook ;), of ik nu wel of niet beuk 8)
     
  11. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei \o/, ben ik ff blij dat ik niet meer die 52'er eruit geperst heb :p. Kben wel benieuwd hoe het met de startplaatsen zit. Hopelijk niet gewoon random, want dan sta ik vast achteraan :p.

    Ik kan ook mooi eerst 6 races kijken, voordat ik ga beginnen ^^.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Achteraan starten is juist wel prettig. Kan je mooi om de chaos in de 1e bocht heen rijden. Al denk ik niet dat er zoveel chaos zou zijn als in de online career op het lagere niveau :9
     
  13. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het, want ik mag als 2e beginnnen, ik ben een rijdende schietschijf
     
  14. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vreemd, ik ben als 7e gekwalificeerd maar sta er als 6e, zou iemand zich dan vergeten hebben aan te melden? best lullig.
     
  15. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het over de leaderboards op pgr3tournament neem ik aan. Daar sta ik ook nog 7e, terwijl ik volgens mij 10e ben geworden. Ze zijn niet zo snel met updaten daar.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik heb er te weinig tijd ingestoken, het ging steeds beter, 53.65 gereden denk ik, maar al ik mijn snelste tussentijden in 1 rondje reed, dan kwam ik tot 52.8, maar ik weet het altijd wel ergens te verneuken ;)
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF, ik kan niet door zijn want gister toen ik keek stond ik 67 met een 53:33:eek:
     
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je geluk en zijn er mensen weggevallen door zich niet te hebben geregistreed, of zijn gebanned wegens multiple accounts:+

    Ik zou niet klagen als ik jou was;)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Je bent 62ste geworden.
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet wel top 4 kunnen halen!
     

Deel Deze Pagina