1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is het dus maar 1 race?

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, er zijn meerdere races. Het begint met 8 races met 8 man per race. In die races gaat de top4 door naar de volgende knockouts. Dan krijg je als ik het goed heb 8 races met 4 man.

edit* De collisions zullen hoogstwaarschijnlijk aanstaan. Anders is het geen egte race meer.

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    collisions aan/uit?

4. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    er werd gezegd dat je bij tournaments kon kijken hoe de poules waren ingedeeld en welke auto. Maar als ik naar tournaments wil gaan kan ik deze niet selecteren.
    Dus zou iemand gaarne even vermelde, als dit al bekend is, met welke auto er geracet zal worden en welke datum aub

5. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Zie 2 pagina's terug. Daar staan alle poules + de tijden. Het enige wat nog niet bekend is, is de auto.

6. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je niet naar tournaments kan gaan klopt, want heel xbox live + xbox.com + fora liggen eraf wegens maintenance. De poules die hier zijn gepost worden allemaal gereden op donderdagavond, de tijden staan vermeld. De volgende rondes vinden plaats op vrijdag zaterdag en zondag_0/

7. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals:

8 races van 8 man --> beste 4 door dus 32 over
    4 races van 8 man --> beste 4 door naar top 16 en krijgen een jas, slechtste 4 krijgen een petje
    2 races van 8 man --> de nummers 8 vallen af, de nummers 3 tot en met 7 krijgen een xbox + handschoenen en de nummers 1 en 2 gaan naar italie.

8. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben ik eigenlijk nog niet gefeliciteerd met mijn fabeltastische overwinning? :+

Heb net even zitten oefenen op Nordschleiffe, ik kwam tot een:

5.35.89
    Ferrari F50 GT (MT)
    Rank op live weet ik niet want dat ligt er helaas uit.

Op zich wel een lekker rondje maar er kan nog zoveel vanaf. Jammer dat ik niet net een tikkie sneller was dan was ik de snelste van het XBW-forum..

9. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Respect! Nu alleen nog ff sneller 8)

10. JeePee

JeePee Guest

Jammer hè :cool:

11. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot wanneer blijft live afgesloten? Morgenochtend ofso

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu officieel van PGR3 af.. Werd tijd voor wat nieuws, en het geld is niet aanwezig om een heel nieuw spel te kopen, dus moest er geruild worden. Er is gekozen voor PGR, om te ruilen. Helaas voor de heren die graag een potje online racen met mij (zullen er niet gek veel zijn.. :p), is dat nu voorbij.

Bedankt voor de leuke races, en tot ooit :+

13. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft iedereen hier wel, het zijn alleen de mensen met skills die wél een goed rondje aan elkaar linken, en de mensen met minder skills wie dat niet lukt. ;)

Maja, voor de mensen die niet meedoen aan het toernooi of ook iets anders willen doen is er wel een challenge deze week! :)

Stad: New York
    Circuit: The Outskirts
    Auto: Willekeurig uit de B-klasse

Een snel circuit met giga lange rechte stukken, een auto die goed is op de rechte stukken (kuchKoenigseggkuck O-) ) is dus nodig.
    Ik heb met een testrondje een 1.51.04 gereden maar i.v.m. Live dat eruit ligt staat die tijd niet in de leaderboards. Good Luck! _0/

De Tournament challenge is dus dicht en alles keert weer tot het normale terug (dus via RATC lekker gaan rijden. :) )

GD, Felicitaties met je overwinning! Jacobs knap 2e, Fredje 3e, Ik 4e en Traxx 5e en laatste :cool: 8)

Suc6!

De tijden zijn ook bijgewerkt! Het wordt echt zó'n grote database in de startposts van de 2 competitie draadjes _O_

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik bedoel dan, relatief geluk. Want als je die poule's vergelijkt met bijvoorbeeld die van jou of in mindere mate met die van mij dan mogen hun zichzelf een mazzelpik noemen. :cool:

16. JeePee

JeePee Guest

Ik ben echt zo blij hè.
    Niet alleen dat ik relatief makkelijk in de top 4 kan komen, maar ook dat ik pas race 8 hoef. Nu kan ik van te voren al kijken of er fair gereden wordt e.d. Ook kan ik 7x kijken hoe de eerste bocht verloopt, en kan ik met die info m'n eigen lijn bepalen. Ik had het niet beter kunnen treffen met die 53.28 :)

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    En ik WAS zo blij toen ik nog ff die 53.15 eruit poepte... :cool: :'-( Niet wetende dat ik door die tijd moest racen tegen TTR Chief, iemand die de race-pace van Max FATAL1TY kan bijbenen, TTR Plumsaround, de Britse Forza kampioen, FredKroket, één van de snelste Nederlanders en AdvancedPROTON, iemand die ook een ziek harde racepace schijnt te hebben.
    Ik ga gewoon goed oefenen en lekker veel risico's nemen :cool:

18. boatfreak

boatfreak Guest

1,57.05
    koeningsegg
    manual

maar dat moet sneller kunnen :D

edit: 1,59,05 naar 1.57.05 precies 2 sec sneller

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2006
  19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out