Sorry? Die wall-bash moet ik je bij deze gelijk in geven. Dit is overigens ook de track met enige bocht waar het hier gebeurt (je hebt een aantal tracks met dezelfde bocht, ook daar zal het gebeuren). Shift-glitchen gebeurt hier sowieso niet "ik doe het omdat 90% het doet" gaat hier dus niet op. Hier doet wel geteld 0% het. Tijden worden overigens met SG ook niet geupdate. 1.52.03 na een rondje of 5. Ik wacht wel tot morgen als live weer up is.
1:52.77 met de Sledgehammer. 1:53.26 met de Koenigsegg. Ik weet niet welke nou sneller is. Ze zijn in elk geval aan elkaar gewaagd. Ik heb in beide 5 rondjes gereden. Alleen hoor ik de Koenigsegg niet
1.51.48 gereden. Wilde even 1e staan Morgen ga ik serieus rijden. Wordt iig mijn tijd geupdate. Overigens met een koen
Nope, hier bij deze competitie is de shiftglitch verboden! @ boatfreak, stel ten eerste je transmissie op Manual in, het is vrij makkelijk op deze baan, dus niks om te vrezen. Kies ook de Koenigsegg CC8S. Wat belangrijk is op deze baan is om goed de rechte stukken op te komen, dus zorgen dat je optijd remt, en als je gaat acceleren, het gas niet meer hoeft los te laten en de auto strak houden (met slippen verlies je toeren). Je neemt de bocht vóór start\finish volgas (door vroeg in te sturen) zodat je sowieso al een seconde kan winnen nog vóór bocht 1. Je krijgt op het einde van het rechte stuk een heuveltje, vlak daarna vol in de remmen, dan kom je als het goed is goed uit bij de 1e bocht. Je neemt deze bocht in z'n 3 (je zult merken dat de auto dan strakker op de weg ligt) Dan rustig de bocht uit acceleren (niet te gehaast) en vervolgens vroeg remmen voor bocht 2 en laat insturen. Ook deze bcoht gaat in z'n 3e versnelling en ook hier rustig en strak uit acceleren (zoals ik al zei kan je dit doen door optijd te remmen en rustig insturen). Dan een lastige linker die net wel, net niet volgas is. Als je op safe gaat en 'em niet volgas neemt, zorg dan dat je bij het isturen je gas lift, zodat je er iig volgas uitkomt. De extra snelheid die je dan meeneemt werkt door tot heel het rechte stuk. Schakel ook vóór deze bocht al op naar z'n 5, dan gaat 'ie makkelijker als het goed is. Dan een dubbele linker, gewoon liften door de eerste en zorgen dat je je auto goed onder controle hebt bij het uitkomen. Dit moet omdat je na de eerste van de 2 linkers vol op de remmen moet voor die 2e linker. Het gaat nét als het goed is en je kan er precies uitkomen in de 4e versnelling. Dan een dubbele rechter waar je kan wallbashen. Terug naar de 3e versnelling en gewoon vol in de buitenkant rammen en volgas blijven doorgaan en blijven sturen. Vrij simpel, alleen opletten bij het acceleren dat je de auto mooi strak houdt voor extra snelheid op het rechte stuk daarna. Dan een haakse rechter waar je vroeg voor moet remmen en terug naar de 3e versnelling. Rustig eruit acceleren en volgas naar de finish door gewoon voor die laatste rechter vroeg in te sturen en het gas goed erop te houden. Veel succes, zorg gewoon iig dat je voor elke bocht optijd remt en er rustig uitkomt. Snel die rechte stukken opkomen win je meer mee dan je zou denken! \o/ Ik hoop dat je er wat aan hebt. Een 1.55 moet je dan zeker lukken
Bij mij ligt de Sledge altijd ver voor op het rechte stuk. Dan haalt in elke bocht de Koenigsegg mij weer in, maar met zijn acceleratie pakt de Sledge hem gewoon weer terug. Ik weet niet. Het heeft nu niet veel zin om te rijden, aangezien Live down is.
@ meneer stefan thnx, ik zal morgen eens proberen een lekker tijdje neer te zetten, ik rijd zowieso op manual (is veel stoerder haha ) Mijn "racebasis" is volgens mij wel goed, maar volgens mij leer ik niet genoeg van mijn fouten. Kwestie van veel oefenen denk ik dus. Mzzls........Daniel.......
Morgen idd met ghosts ff proberen, ookal ben ik er zeker van dat de Koen sneller is. Met de Sledge kom ik bijna niet in de 1.51, terwijl ik met de Koen een 1.51.04 reed tijdens een rondje waarmee ik heel sloom over de finish kwam.
Hmm jullie bashen die eerste van dubbele linker dus niet? Want ik gebruik 2x die wallbash maar ik zal nog eens even rijden. Kwam net in mn 6e rondje ofzo tot een 1.52 laag. *zet xbox weer eens aan
Kan me na de competitie weer eens melden, voor de lol ff met ratc geprobeerd, maar kwam toch niet in de buurt. Hulde en kudos voor hen die door zijn. Wel oh zo weinig tijd om een beetje te racen. Voorlopig ff een 1.54.75 met Koen man. Geen idee hoe ik moet wallbashen, dus gaan we binnenkort maar es proberen. (filmpje iemand?)
Tsja aan de ene kant is wel vrij logisch, want stel ik rijd een tijd met 2 verschillende accounts, dat kunnen zij ook niet weten dat hij/zij nog een broert(je)/zus(je) heeft of dat hij voor de grap ff een 2de account heeft aangemaakt. Vind het wel lullig voor jou maar dat kunnen zij ook niet weten.
Is er niet zo'n toernooi leiding of is het weer die domme klantenservice die dit allemaal regelt? Vind het wel onzin dat ze jou gelijk hebben gediskwalificeerd zonder enige moeite. Als het echt mensen met kennis waren geweest zouden ze heus wel kunnen weten dat iemand een broer kan hebben die ook snel kan rijden. Ik hoop voor je dat je als nog mee kan doen.