1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Ik zou meteen een bericht sturen. Jij hebt het volle recht om deel te nemen. Belachelijk om jou eruit te gooien. Het zou wel vaker voorkomen dat broers/zussen meedoen aan hetzelfde toernooi. Anders zou je nooit ergens aan deel kunnen nemen :{ Ik mag toch ook wel van die gasten bij Bizzarre verwachten dat ze Tuur en jou kennen. Tuur is tenslottte wereldkampioen geweest in hun spelletje...

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja precies, en ik heb ook echt geen pretenties om te winnen of zo maar ik zou het wel leuk vinden om iig mee te kunnen doen aan het toernooi. Lijkt me wel leuk. En het is best makkelijk na te gaan voor ze. Ik heb ze een mailtje gestuurd, maar die heb ik ik het nederlands verstuurd. Zie nu pas dat het een .com email is dus misschien kan ik het beter in het engels doen.

Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben ze Tuur dan niet uitgesloten en jou wel? Stond Tuur hoger dan jij of wat?

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat Tuur hoger stond ja ik weet het niet eens meer precies volgens mij had hij ongeveer een tiende sneller dan ik maar ik weet zijn precieze tijd niet eens8) .
    >>>
    Iedere Speler mag slechts deelnemen met gebruikmaking van één enkele Xbox online identificatie nametag, ook bekend als een gamertag (“Gamertag”). Indien Spelers frauduleus blijken te hebben meegedaan door gebruikmaking van meerdere identiteiten of Gamertags, dan worden zij automatisch gediskwalificeerd van het Toernooi en kunnen zij gediskwalificeerd worden van deelname aan toekomstige Xbox-competities. : Dit gaat dus niet op bij ons...er staat immers iedere speler en niet iedere account.

LOL ik zou nu dus ook nog gediskwalificeerd kunnen worden van toekomstige competities :)

edit: Heb maar ff wat onzin gewist anders wordt het wel erg lang.

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Post Removed.

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik stond iig wel in de top 114 (feest)

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Toch niet slecht.

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had graag bij de top 64 gezeten ;)

Ik had er een beetje te weinig tijd in gestopt, iedere dag zei ik tegen mezelf, doe ik morgen wel, tijd zat, maar toen was het al weer zondagavond ;)

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gare regel :+ Als jij zou worden gediskwalificeerd dan zou Tuur dat ook moeten zijn. Of niks eruit of allebei. Want als je het opzetterlijk zou hebben gedaan dan heb je als nog een account om mee tedoen en dat klinkt ook niet echt snugger of wel?.

Hopen dat je een mailtje krijgt, maar ik denk dat je er voor deze keer alleen maar kan meekijken met Tuur.

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, was ik ook gedisqualificeerd geweest, mijn broertje heeft ook meegedaan, 58.14 had ie, haha.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Snel :+

Ik wou wellis weten hoe het was geweest als ik voordat ik naar Stoeptegel ging of mijn MetalMark NL dan nog steeds in de top64 stond. Want toen ik mijn naam had verandert stond zowel Stoeptegel als MetalMark erin. :{

12. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en er zijn veel meer van dit soort gevallen. FinPro, die iedereen waarschijnlijk wel kent heeft geen broers of zussen die meededen, heeft zich voor de zekerheid meerdere malen ingeschreven op www.pgr3tournament.com, en heeft een 53.05 gereden (5e tijd van Europa). Toch is hij niet ingedeeld in de knockoutfase.
    En er is ook nog een gozer waar ik de naam even van kwijt ben, die komt uit Amerika en heeft zicht daar ook geregistreerd en gekwalificeerd, maar zijn tijd is onder de Europese vlag gekomen en dus is hij nergens ingedeeld.

Ik hoop dat ze dit soort stomme fouten er snel uithalen, want het is gewoon niet eerlijk.

nu weer on-topic:

1.51.59 met de Koen, MT

13. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    watvoor tijd had jij dan?? ik .69 zaten we denk dicht bij mekander

competitie tijd
    CC8S MT
    1:51.11
    Rank 17 op L!ve

was wel redelijk rondje voor me gevoel maar kan nog wel sneller op paar punten mazzolss

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Welke auto wordt er gereden en welke baan? Ik ga toch maar even een paar rondjes rijden dan namelijk voor het geval dat. Naja bij nader inzien... laat maar waaien, ik kan dat in 1 dag toch niet meer rechtbreien en ik ben waarschijnlijk toch uitgesloten van deelname.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik reed net tegen een hoop TTR mensen en die zijden dat het weer de Gallardo wordt. Baan staat op de pgrtournament site :)

16. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd geert, met het behalen van de 2e ronde in het XBL-toernooi. Ikzelf ben ook geplaatst, met 3 overwinningen uit 4. Wel jammer dat 1 gozer mij uit ging lopen schelden voor cheater en valsspeler omdat ik in zn 2 optrok en shiftglitchte.

De dialoog ging ongeveer zo:

"Je hebt alleen maar gewonnen omdat je shiftglitchte"
    - "Ik lag 6.5 seconden voor, dat win je niet met shiftglitchen"
    "Ja inderdaad je wint veel meer, je raakte 3x de muur op dezelfde plek en nog win je met 6.5 seconden voorsprong"
    - "ja daar zit ook een wallbash, dat is sneller"
    "O."

_O_

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    53.65 :)

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Jij ook gefeliciteerd *) Als je je glitch maar thuislaat in de ronde dat ik je tref ;)
    Maar ik had 4 uit 4. De enige tegenstand kwam van de host die niet mee deed voor de punten. Al versloeg ik hem ook 3 van de 4 keer.
    Fred is ook door neem ik aan?

Van wie kwam er bij jou dan zoveel tegenstand? Mensen om rekening mee te houden?

En welke race moest je in-car view gebruiken? Ik moest met de murcialago :eek: Ik zag echt geen fuck in de 1e bocht :9

19. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat de comp van die belgische site? Want als dat zo is, ben ik um glad vergeten 8).

Lekker slim van me. Maja morgen is belangrijker.

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg niet eens een mailtje terug... Ik vind het gewoon schandalig. Snap best dat jullie zoiets hebben van wat boeit mij die kerel nou, maar als jullie in mijn schoenen stonden zou je denk ik best wel "boos" zijn. En ik kan er gewoon niks aan doen|:- Ze staan je gewoon niet eens te woord... Zij willen gewoon marketing, en of dat toernooi eerlijk verloopt zal ze een worst wezen.

Laatst bewerkt: 4 mei 2006

Deel Deze Pagina