vanmorge gereden: Tijd: 0.43.19 Auto: Nissan GT-R Transmissie: Manuel Positie Live: nog niet aangesloten heb voor het eerst een beetje manual gereden, lukte aardig al zeg ik het zelf... fred ik kom deraan jonge * verwijst naar laatste periode pgr2 comp. had ik nou maar live... edit: nieuwe tijd Tijd: 0.43.02 Auto: Nissan GT-R Transmissie: Manuel edit2: weer nieuwe tijd, onder .43 tijd: 0.42.97 auto: nissan GT-R transmissie: manuel
Pfoe...teveel rotzooi hier. Het begon met een opmerking, loopt uit tot een vrij zinloze discussie van twee kanten...gaat om meningen, die heeft ieder voor zich en verander je niet zomaar... Het enige wat wij hier als 'oprichters' aan toe hebben te voegen is dit: De reden dat we de E-klasse hebben ingesteld is dat lang niet iedereen even goed is in dit spel als een aantal van het forum. Het is de bedoeling om een competitie voor iedereen op te zetten, en niet alleen voor de snelle onder ons. Maar zoals al gezegd, volgende week D+ klasse zit eraan te komen, en we beperken ons ook niet tot alleen de E-klasse. Als we bijvoorbeeld alleen maar met de A-klasse gaan rijden, dan wordt elke week iedere keer dezelfde auto gekozen/gereden. Dit is het jammere dat de carchallenges van PGR2 er niet meer inzitten, maar het is niet anders. En om enige variatie erin te houden is er dus voor gekozen om aan een baan een klasse te koppelen, mede omdat er ook gescheiden leaderbords op Live zijn (die wij niet gaan maken...zodat iedereen bijv. zn eigen klasse kiest...zit veels te veel tijd in), en het hiervoor dus niet zoveel uitmaakt. Het gaat er dus niet om of er voor iedereen een uitdaging in zit, want ik weet dat het voor sommigen veels te makkelijk is (daarom staan er ook 7 NL in de top 7 op Live), maar voor beginners is dit wel degelijk een goed begin (lees: uitdaging) en zullen we het nu langzaam of snel opbouwen naar de hogere klassen. Hier kom ik weer op het volgende en laatste punt: wij laten jullie de stad+baan+klasse kiezen. Als er door mensen hier wordt geroepen dat we in Londen moeten rijden, gaan we naar Londen. Als ze zeggen dat we naar de C-klasse moeten, gaan we naar de C-klasse. Uiteraard filteren we het een beetje door niet elke keer dezelfde soort race te hebben, maar als de beginpost was gelezen hadden sommigen ipv een opmerking over de huidige challenge te posten een nieuwe challenge voor volgende week neer kunnen zetten met de klasse die hij graag zou willen en zn favoriete baan erbij... Nah ja, ben iig blij om te zien dat niet iedereen aan deze discussie meedoet en gewoon zn tijden verbeterd en post...goeie tijd mutantemile en nu: post gewoon de baan en klasse die je voor volgende week zou willen, verbeter je huidige positie op de XBW-Ranglist, and enjoy the game_0/
ehm... je hebt mijn tijd nog niet geupdate Tijd: 0.43.79 Auto: Nissan GT-R Transmissie: Manuel Live: ?
tijd : 45.19 Transm. Automaat Kive: 46ste Auto nissan. Had het al eerder gemeld maar bij deze nog een keer.
Grmbl... het is me niet gegund, net weer 0.02s buiten een top10 tijd :') Tijd: 43.66 Ride: Nissan Bak: Handgeschakeld View: Dashboard Rank: 11 Btw strakke tijden in de top3! Jullie gebruiken zeker een sterkere accu in deze rollator
Weer een nieuwe tijd: 0:43.02 Ik ga morgen voor de 42'er die redelijk makkelijk te halen is. Dit is tevens rank 4. En om nog even op de reacties van Alex en Tuur te reageren: Deze XBW competitie bestaat uit veel variatie. Zou het nog leuk zijn wanneer we elke keer met de A Klasse (en dus de F50 GT) zouden rijden? Daar wordt je op een gegeven moment ook helemaal ziek van. Deze competitie is voor iedereen en voor alle kwaliteiten. Die A Klasse komt heus nog wel ps: Ik ga nu de tijden bijwerken.
Een voorkeur van baan c.q. auto Baan: Iets in Londen, ik vind die redelijk makkelijke wel leuk, dan kan je goed zien wat kwaliteiten zijn van je tegenstanders. Omdat die baan heel snel is. *zoekt naam op Auto: óf een A-Klasse auto óf de Atom nog wat. Voorkeur bij de laatste, want dat geeft ook weer een grotere competitiviteit (ofzo ) omdat je dan écht op je kwaliteiten wordt afgerekend. Morgen nog even kijken of ik me tijd kan verbeteren.
Jongens... ik zeg het nog maar een keer. Mijn tijd is nog steeds niet geupdate. Is nu de 3e keer al Tijd: 43.79 Auto: Nissan GT-R transm: Manuel
Sorry. Met die HTML post is het best moeilijk om alles goed te krijgen, en helemaal nu er meer dan 30 deelnemers aan mee doen. Je tijd is nu wel geüpdate Geld overigens voor iedereen: Als je tijd niet klopt gewoon zeggen, want 'wij' maken nogal eens fouten
Hmm..is prima, maar het is idd wel handig als je ff de naam van de baan erbij kan geven. Daarnaast is de Atom geen klasse, en we zullen daar de aankomende paar challenges ons nog wel aan houden. Dus als je ook de klasse die je wilt erbij kan posten, dan zullen we deze challenge ook als optie meenemen voor morgen avond...*)
Ja, die baan ga ik morgenochten opzoeken. En waarom persé een klasse? Ik wil DIE auto Is een leuke uitdaging, omdat iedereen dan dezelfde auto MOET gebruiken, waardoor het puur en alleen de kwaliteiten van de rijder zijn die de tijden neerzetten. (is trouwens echt ernstig, ik kan die baan dromen, maar ik kan gewoon niet vertellen hoe die heet.. start, wijde bocht naar rechts, slappe bocht naar links na een recht stuk, ietsjes naar beneden, lang recht stuk, op van dat rooie asfalt, een wijde, snelle bocht naar rechts, langs buckinhampalace een bocht naar rechts (links die fontein) en dan onder dat dingest door, met die bocht die omhoog gaat. Dan bocht naar rechts en ben je bij de finish.. nou welke persoon kent deze baan nou niet? )
Met behulp van Google Earth deze challenge gevonden *) Ik ga nu aan de slag met de volgende challenge
Ik had wel verwacht dat PGR aardig met de werkelijkheid overeen zou komen, maar dat je de track gewoon kan intekenen op google earth is echt