1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    dude, doe even rustig. Ga pas schreeuwen als ze je gediskwalificeerd hebben ;) Dan zouden alle 8 speler gedwiskwalificeerd moeten worden, waardoor het hele schema niet meer klopt. Tevens is het wel heel apart dat 8 man geen tijd zou hebben gereden :) Dus maak je momenteel nog even niet druk. JacobsNL daarentegen mag zich momenteel wel druk maken. Bom op duitsland dacht ik zo.

2. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen achievenemt. jullie wel?

3. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement heb ik inmiddels wel gekregen.

NiekJ is niet door:'-( Jeetje wat werd jij vies aangetikt in de eennalaatste bocht:mad:

4. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    go mark _o_

5. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAAAAWOR

toen ik gequit was kon de rest ook weg maar er stond een foutmelding in beeld volgens yggdrasil. ook hij heeft geen achievement. Tijd om Microsoft eens te bellen dus.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Gangster, daar komt echt een oplossing voor ;) Neem even een slok water, neem een hapje vrisse (ik herhaal, vrisse)lucht.
    MM gefeliciteerd :) Al vond ik ook jou actie in 1e rondje niet echt netjes (voor slingerbocht richting de tunnel)

7. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Stefan is ook door_O_ _O_ 2e plek goed gedaan pikkie;)

Fred kwam bij mij als 4e over de finish, maar iemand anders zag hem als 5e, ben benieuwd dus...

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Bij mij ook 4 :) Fred en Stefan dus door. Denk dat ze alleen hetzlefde probleem krijgen als Gangster. Live N Kicking ging namelijk niet rijden :'-(
    Overigens is AdvancedProton OUT :D
    Tevens vond ik de pace van stefan veel beter dan die van de 2 mannetjes die in het begin voor hem reden, jammer dat hij daar niet voorbij kwam.

TTR Plumsarount ook OUT of niet? :)

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  9. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Kzie dat stefan en fred ook eeuwig rondjes moeten rijden:

MIJN ADVIES:

xbox lekker aan laten staan en gaan slapen, ik hing net met de klantenservice aan de lijn en die zeiden dat ik me opnieuw moest registreren dan dan opneiuw mee kon doen. en anders maar een mailtje sturen naar een emailadres waar je niet op tewoord wordt gestaan.

10. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zij moeten nu ook eeuwig rondjes rijden. Ik denk dat ze het beste de xbox aan kunnen laten staan, en afwachten. Kijken wat microsoft doet, want dit is precies hetzelfde probleem als bij GD. Laat gewoon lekker racen dus stefan en fred..O-)

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    ik d8 dat gotham tv zo cool was..iedereen lagt zo'n beetje door de straten

aww en fredkroket werd net de mur in gebeukt :eek:

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Je belt toch niet met klantenservice van Microsoft? :| Dan krijg je Rien uit een klein plaatsje uit Friesland aan de telefoon die van haar leven nog niet heeft gehoord van het PGR3 tournament :confused: Jullie moeten gewoon met z'n 8-en SAMEN een mail sturen. Niet allemaal individueel.

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam volgens mij doordat TTR Chief er uitlagde. Ik zag opeens een flash en weg was hij.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Kan wel eens kloppen ja. Ik was ook Fred aan het checken (Stefan en zijn race-pace waren toch wel zeker van kwalificatie :cool:). Hij reed steeds op plek 5. En opeens was ie plek 4 :confused: Heel bijzonder

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    JP ook door *)
    Vamp FR OUT *) Nationalisten worden niet geduld \o/
    Vamp FR was vanmiddag trouwens zwak op deze baan, erg zwak.

16. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

Nou alle races zijn gereden, en als laatste xbw member die doorgaat mogen we verwelkomen.. JPRacegamer8) Gefeliciteerd :D

Nu hopen dat de racers die gereden hebben in group 1 en 7 toch met deze einduitslagen doormogen, dan heeft xbw het niet slecht gedaan_O_

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Alleen Kes of niet? :'-( Toch jammer.

18. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    klote tikje dat ik kreeg!!, ik kwam al in een spin door hem en vervolgens geeft hij mij en zetje van achter.

loser dat het is.

Mooi dat jullie wel door zijn!!

:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

19. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Agree on that. Jammer voor ons twee niekJ, maar het is niet anders. Was wel echt stoer geweest als er 8 XBW members bij de laatste 32 hadden gezeten. Denk dat ik, zonder het tikje in de eerste bocht waardoor ik 7 lag en ver achter de nummer 4, er ook bij had kunnen zitten en zo te horen jij ook niekJ. Maar dan was ik de volgende ronde er kansloos uitgegaan_0/

Maar toch niet slecht bij de laatste 64 dacht ik zo, op naar het volgende toernooi;)

20. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, maar je kwam wel langzaam uitdie bocht hij had je sowieso wel ingehaald denk ik.

kes en niekJ, join ons ff op live, iedreen is er

Deel Deze Pagina