1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik kan niet, ben met een paar maten aan t kaarten ( en het verdriet aan het wegdrinken ;))
     
  2. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbele post
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    * Is blij :D

    Wat een race zeg :eek: Ik lag na de eerste paar bochten kansloos op plek 7. Toen haalde ik 2 mensen in bij de linker bocht na het rechte stuk. Ik zag weer een klein beetje hoop. Toen stond er in de 2de ronde een blauwe auto stil voor het rechte stuk. Uit mijn opgeslagen replay is gebleken dat de persoon voor hem aan het laggen was, en achter hem teleporteerde. Hierdoor duwde hij hem de muur in. Maargoed, toen ik die bak daar stil zag staan was ik zo onnoemelijk blij 8) Volgens mij knalde de rest op hem, want ik zag niemand meer achter mij rijden. Toen was het gewoon met een easy pace door naar de finish. Nu zit ik overigens wel in de allermoeilijkste pool volgens mij:

    acX RaptoR
    Meneer Stefan
    FredKroket
    TTR Stig
    TTR Plumsaround
    Ikzelf
    uA nogwat

    Al heeft gangster het ook niet makkelijk met Tuur, Mclaren en Iggdrasil 8)
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was helemaal voorbereid om van de 3e plek te beginnen. Start ik als 6e ofzo :+. De kerel voor mij blijft stilstaan en ik knalde erop. Daar verloor ik al wat tijd en lag ik bijna laatste. De 2 bochten erna was heel veel duwen en trekken en na een paar slappe bochten van me lag ik voor het lange rechte stuk laatste of eennalaatste. Toen moest ik ff hard trappen. Ik reed niet egt heel spetterend, kad ook al het gevoel dat het afgelopen was, maar mede dankzij een uitlaggende chief tog nog 4e geworden. Morgen gaat het hopeijk een klapje sneller.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Na een aantal races gezien te hebben, vond ik de race-pace van de grote namen een beetje tegen vallen. Iedereen maakte wel ergens opzichte foutjes.
    JP, je had idd geluk met die blauwe Gallardo ;)

    Maar de "problemen" rondom het blijven uitrijden in de uitrijronde(n) zijn dus heel makkelijk opgelost?
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Voordat mijn race begon was het trouwens nog erg spannend voor mij :p
    Mijn 360 liep vast toen er 7 mensen in de room zaten. (Dit was trouwens al de 14x vandaag :eek:) Als hij 5 seconden later was vastgelopen was ik uitgeschakeld. Nu had ik nog nét de tijd om hem te rebooten en snel die lobby weer te joinen. Toen ik er weer in kwam begon hij vrijwel direct :p Ik moest daardoor wel de hele race met ongelooflijke nep hiphop luisteren. Echt, Bizarre, dat is géén HipHop wat jullie hiphop noemen 8) Gelukkig was de race erg spannend, en hoorde ik de muziek niet :+
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes gedaan allemaal, jullie hebben mijn goedkeuring verdiend ;) erg jammer van jacobs dat het net op het laatste moment mis moet gaan, geluk voor fred en JP dat die andere 2 er uit lagden/ gelag-knald (O-) ) werden. Maar ergens was dat ook wel weer rechtvaardig omdat ze beide zulke problemen hadden bij de start. Ook jammer dat kes en chorus niet door zijn. Elke XBW'er had de klasse in huis om door te gaan, alleen jammer dat het net ff niet wou lukken met sommigen.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ja hoor, en ik krijg PGR op 2 mei binne, dus..
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ik hoor nu al van 2 mensen dat ik iemand bij een kronkeltje heb gebeukt ofso. Ik kan me het echt niet herinneren, zometeen ff mijn replay terug kijken :)

    Iedereen Gefeliciteerd die is door gegaan. Wel jammer van Kes en JacobsNL, had ze graag zien mee gaan de volgende ronde in.

    Vanvond moet ik tegen 20.40 weer rijden tegen allemaal gare mensen die ik niet ken. Naja we zullen zien....

    Edit: Net replay tergu gekeken, en het blijkt gewoon dat zij te laat remmen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  10. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal er nu toch weer van, zit me weer op stage te vervelen, dat ik niet door ben. Had toch wel graag zo'n petje gehad, hahah. Had ook niet genoeg geoefend op de baan met de gallardo denk iets van een kwartier ofzo (dacht dat het toen goed ging, reed allemaal hoge 1:12 en lage 1:13 ) maar op het moment supreme toch wat te veel spanning denk ik.

    Nu maar eerst Ghost Recon COD 2 op hard uitspelen dan en ondertussen nog wat rondje voor de comp, ook mooi.

    Heel veel succes mannen vanavond, ik moet zelf werken tot 9 uur dus ik had de volgende ronde zowiezo nooit kunnen rijden|:- en kan dus ook nie kijken (maar had dan wel een petje gehad :9 )
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik was gisteren ook om 10 voor 8 thuis :eek:. Gelukkig had ik mijn persoonlijke coach naast me, SVS _O_. Race bekeken, en daarna weer flink in de playtime oefenen.

    Pff gekkenhuis gisteren. Twas jammer dat ik de race van Stefan en Fred maar half kon zien, ik werd er telkens uit gegooit.

    JacobsNL lag gisteren toch 4de aan het einde van lap 3 bij dat knikje? Toen werd hij ingehaald door 2 man.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja klopt. Hij werd eruit geduwd trouwens. Bij die één na laatste bocht, duwde nr 5 extra tegen de achterkant van Jacobs. Daardoor mist hij volledig de bocht en schoten er 2 man voorbij.


    Op gotham TV leek het alsof je ze duwde :) Auto's hebben een soort schild omzich heen zodat je niet goed kan zien wanneer je iemand raakt. Ik denk dat je zel wel stiekem een beetje geholpen hebt met "te laat remmen" ;)
    Maar dat is zoals ik het gezien heb!
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  13. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    he,
    congratz aan alle geslaagden,
    heb enkele racejes kunnen meepikken op gothamTV (kes, jp, stoeptegel en jacobs)
    echt wel jammer voor jacobs...

    anyway veel geluk vanavond,
    ga wel weer proberen te kijken
    succes
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja maar ze vliegen allbei de vangrail in, terwijl ik maar 1 auto dan heel lichtjes raak, naja ach ik deed het niet met opzet. Als zij gewoon een goeie lijn rijden in vervolg, hadden ze dat ook niet gehad :+
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    @ MM
    Idd :) Ik vond je race-pace ook een stuk beter dan de mannen ervoor, dus het was terecht dat je er voorbij ging. Was hetzelfde verhaal bij Stefan, maar hij loste het wat netter op :9

    Zaoals ik ook al zei vond ik dit geen nette actie van Tuur. Hij had gewoon in moeten houden wat die zwarte Gallarde zat op het recht stuk gewoon naast (dan niet iets voor) hem.
    Maar die zwarte Gallardo is toch 2e geworden, dus was verder niet zo heel erg.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Stefan is ook liev (L) :+

    Word trouwens vanavond weer op dezelfde baan en auto gereden?
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, er zit een verschil tussen beuken en mekaar aanraken, wat in dit spel gewoon niet anders kan als je close raced. Als je nooit iemand een tikje durft te geven, dan sta je ook nooit bovenaan. Het hoort er gewoon bij.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe! Ik ben zo freaking blij! :D
    Ik starte 3e, wist die plaats met de start vast te houden, en tot mijn grote verbazing was ik ook gewoon veel sneller dan Chief en Spa FullSpe3D voor mij. Maar achter zat er niemand dus ik ben gewoon liftend achter Chief aan het aanrijden geweest totdat 'ie eruit lagte (net op het moment dat ik 'em wou inhalen :mad: ) en gewoon lekker 2e geworden. De hele tijd achterom gekeken of ik de gele Lambo van Fred al zag... En ik zag 'em _O_ _O_ :cool:

    Nu vanavond tegen JP en Fred, en nog wat toppers. Start zal van levensbelang zijn, deze auto is de limiet snel gevonden en snel dichterbij komen is moeilijk...

    Ik vind als ik eerlijk mag zijn dat er iig niets mis is met mijn racepace op deze baan O-) Dus ik hoop op een droomscenario dat JP, Fred en ik goed bij de start wegkomen.

    Ook veel succes aan Traxxje en Mark, jullie reden echt strak naar de finish toe in de eerste race (Y) _O_.

    Nou, vanvond wéér een judgement day... :cool:

    ( @ JP, wel vanavond rustiger aandoen met de start he :cool: Je knalde er gister vol in, en stel dat vanavond net ik of Fred daar rijdt... :cool: )
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kan ik jullie vanavond gewoon via Gotham TV bekijken? :9
     

Deel Deze Pagina