1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    'T is niet alleen op dat punt makkelijk ;) 'T is een vrij krap circuit. Je kan je tegenstander (volgens mij is het in de tournament bijnan vijna 8)) op heel veel stukken moooi gebruiken.

2. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was die SPA FuLLsp3eD Fred, die komt uit Spanje. Bestel maar vast een kernbom

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Wel genaaid voor Fred, die oranje(zag niet wie dat was) maakte eerst zelf een fout en gaat daarna vol op de achterkant van fred in lopen rijden, beetje triest als je het mij vraagt. Vond wel dat jij(fredkroket) teveel rekening houdt met de andere, jij stopt heel netjes als er eentje zachter gaat. Had ik nooit gedaan als ik jou was. Maar goed, JP goed geraced en wel verdient 1ste(vind ik)

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    jp werdt zenuwachtig volgens mij de laatste ronde nr 2 kwam met grote stappen dichterbij, en stefan ze race heb ik egt van genoten die ging knetterhard na dat ongeluk in de 2/3 bocht, jammer voor fred maarja was wel spannend deze race egt leuk dit succes gewenst aan de gasten die door zijn mazzol _0/

5. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hield me btw egt niet in, maar ging gewoon verdedigend rijden en remde gewoon normaal aan voor die rechterbocht. Ik wist dat die kerel me iets zou pushen, dus hield er al iets rekening mee, maar die fullspeed kwam fullspeed op me af.

Magoed, genoeg geluld. Morgen cheerleader spelen voor de rest die wel door is ^^.

6. JeePee

JeePee Guest

Ik was helemaal niet zenuwachtig. Toen ik (door het gevecht tussen TTR Plumsaround en acX RaptoR) een groot gat geslagen had, reed ik heel relaxed de race uit. Vandaar dat RaptoR met een noodgang naar mij toe kwam in die laatste ronde. Ik probeerde gewoon geen fouten te maken.

Stefan: Heerlijke race. Je was echt kansloos na die beuk in bocht 3. Ik neem aan dat je zelf ook dacht van: "Ooohh, fuck, wat een lijers." Maar dankzij het gekloot in de middenmoot toch nog in één keer van 8 naar 4. Daar mag je echt van geluk spreken man _O_
    Fred: Je reed sterk. Toen SPA een fout maakte, ging je er aan de linkerkant langs (ik had exact hetzelfde gedaan) maar op dat moment probeerde hij je al te beuken. In de bocht voor backstrait was het echt raak. In de replay kon ik zien dat hij pas bij de Apex begon met remmen :mad: Daar was je echt té hard genaaid. Je was zeker 4de geworden als SPA zijn rem gebruikt had. Wat een klootviool zeg :mad:
    Traxx: Té jammer. Je reed mooi op de eerste plek, maar toen kwam die Scholli je van achter even helpen :{ Die vent heb ik al vaker dat soort acties zien uithalen :{ Er was ook geen enige reden voor. Met plek 2 was hij ook gewoon doorgegaan. Op het laatste rechte stukje deed je veel te aardig. Die gozer ging je volledig blokken. Ik had gewoon vol naar links gestuurd. Je was de aller fairste deze race, en dat moet je dan zo bekopen :mad:
    Tuur: Tja, ik vond het je eigen fout. Je liep het hele rechte stuk al in Mclaren's kont te beuken. Je kon verwachten dat je hem de muur in duwde. Als ik op jou plek gestaan had, dan had ik hem gewoon aan de linkerkant proberen uit te remmen. Met plek 4 was je overigens ook doorgeweest. Wel ongelukkig dat hij terug stuiterde, maar anders was het ook een hele viese actie geweest.
    Gangster: Tja, lekker brutale eerste bocht }:] Daarna was het gewoon raceje uitrijden. Kan niet anders zeggen dan: 'Netjes :)"
    Mark: OMG, té brutaal 8) Je hebt in de eerste ronden zo 3 mensen richting de vangrail gestuurd :+ Je moet voortaan wel ff oppassen met dat gebeuk hoor. Morgen staan Stefan en ik namelijk naast je ;)
    Ikzelf: Mijn eerste bocht was een droomscenario :D Ik reed lekker eerste, en #2 en #3 waren met elkaar in gevecht. De volgende race MOET ik 7de of hoger worden, aangezien mij 360 niet helemaal meer lekker werkt, en ik echt een nieuwe nodig heb 8) Het liefst een zwarte, want dat staat mooier naast mijn PS2 en toekomstige PS3 :+ Maargoed, mij huidige Xbox heeft gister 14 reboots moeten onderstaan :'-(

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm maar ik kreeg opdracht van JacobsNL :+

Tsja naja ik deed het ook niet expres, als zij gewoon fatsoenlijk gaan rijden op die baan en niet als je naar binnen moet naar buiten rijdt, tsja dan kan je duw verwachten van iemand die wel aan de binnenkant zit.

Pff moet hele dag werken vandaag, van 9 tot 8, dus maar ff met me baas overleggen dat ik eerder naar huis kan.

We moeten vanavond gewoon eentje vol ergens in dauwen en dan hebben we allemaal die xbox te pakken 8)

Edit: Traxx dh, gefeli met je verjaardag ^^

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelaat moeten jullie vanavond? Misschien kan ik nog ff een paar minuutjes meepikken..

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn de halve finale's! :) Om 20:00 moet Gangsterdwerg, en om 20:20 moeten JP, Mark en ik in één race... :cool:

Ik had gister idd té veel geluk. :{ Ik werd in de 3e bocht genaaid en lag meteen 8e. Ik dacht echt van WTF! Dus ik ben vol gaan pushen en wist in de eerste bochten de nr. 7 al te pakken. Maar 4e worden had ik nooit op gerekend en dat was me ook nooooit gelukt zonder die crashes waar jammer genoeg Fred bij was betrokken. :mad:

Één voordeel, ik heb in beide races gewoon foutloos en snel gereden, dus deze baan ligt me goed, nu alleen iets harder zijn met de start want gister was ik gewoon te rusig denk ik.

Nu vanavond tegen Mark en JP :cool: Ik hoop echt zo dat ik niet voor Mark lig met de start, dan ben ik de lul! 8)

10. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    Challenge 2 Mei t/m 7 Mei: The Outskirts, New York

Auto: Koenigsegg
    Tijd: 02:01:05
    Live: League 2, 89th

11. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mannen, veel succes in de jacht naar een finale plaats; jp mark en stefan. Elkaar helpen en allemaal door ;). Gangsterdwerg, jij haalt het wel jong :9

Ik hoop dat ik de race kan meepikken moet tot ongeveer 8 a half negen werken dus dat wordt weer krap aan of ik de race van jp, mark en stefan kan zien.

12. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja dat probleem had ik gisteren ook. Moest van 18.00 tot 21.00 wekren bij Blokker en dus kon ik niet racen. Mocht me van mn ouders niet ziek melden (" je bent helemaal verslaafd, het wordt tijd dat we die xbox afpakken") dus er zat niks anders op dan lief doen tegen mijn bazin (:+), een echte bossche vrouw. De dialoog ging als volgt:

"Annie ik doe mee aan een toernooi en dan kan je een reis naar Italie winnen. Dat is om 8 uur, mag ik eerder weg???""
    - Wa's da voor klets?
    "Ja is met een spel en ik heb nu een vrij grote kans op die prijzen."
    - Nou vooruit maar dan motte morgen wel een pekske sjek voor men meenemen.

haha lol8)

Is Danieltje jarig???:eek: Was ik gewoon vergeten!

Proficiat ratje je krijgt volgende week wel een kado :+

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Geef hem je xbox ;)
    O, nu is het geen verrassing meer :'-(

14. Destroy81

Destroy81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen al het toernooigeweld door een tijd voor de weekchallenge:

1.53.63 met Koen man.

Da's zonder wallbash, geen idee hoe die moet. Wacht nog steeds op filmpje, maar snap uiteraard dat toernooi bij de mensen met Xboxlive de voorkeur heeft. Toch jammer dat ik zonder zit, had 't toernooi graag gezien!

Diegene die straks opmoeten, succes!_0/

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  15. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    1:51.85
    29e op Live :+

Na paar rondjes gereden. Iig sneller dan Stefan.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had na 2 rondjes 1.54 nogwat gereden, ik vond het verschil al erg groot, zit er een dikke wallride in van de top 10 racers :mad:

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Gangsterdwerg, wat doe je? :'-( :'-(

18. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doet Scholli?

19. Doppie NL

Doppie NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gangster dwerg die was zwaar lelijk voor je. ( ik ben broertje van fred ) En stoeptegel en Stefan zijn 7de en 5de geworden

20. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, als ik in de laatste bocht 7e had gelegen en Scholli 8e had ik het niet eens erg gevonden. Maar ik lag derde en hij vierde... wat was zijn doel? Het is zo nutteloos...

Deel Deze Pagina