1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je doet net alsof je zeker was van een plaats bij de 1e 7?
    Wat is precies je hardware in je netwerk. Dus je router ed?

2. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    1:51.36
    Koening ccs8
    live 23

3. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer precies hetzelfde meegemaakt.. Op de GameXpo (de allereerste, ik geloof dat het 2002 was.) was er een Super Smash Bros. Melee toernooi. Ik kan je zo op een papiertje geven, ik had bij de beste 10 kunnen zitten. Er deden 128 man mee, het was een 1vs1 toernooitje. De eerste 2 ronde kwam ik makkelijk door, ik zat dus bij de beste 32 :). De ronde daarna, moest ik tegen iemand, die speelde het liefst met Kirby, opzich best te doen, maar dat effe tussendoor. Hij had dus zijn poppetje gekozen, ik nog niet ik zat met Fox (geloof me, daar raak je niks mee :{ ). Die gozert ramt dus op de start-knop, waardoor we dus al beginnen, terwijl ik poppetje nog niet gekozen heb! Ja kut hey, en nu? Die kerel was echt te slecht voor woorden, maar doordat ik Fox had, kon ik niet winnen. Het werd dus 10-8.. Nog bijna gewonnen ook. De leiding kon er niks aan doen omdat 'het teveel tijd gaat kosten'. Ik kon die kerel dus ook wel voor zijn kop schieten, het was zijn fout. Nu lag ik dus uit het toernooi, en had niks. Op het einde hoorde ik nog dat die kerel het geloof ik nog tot de finale had gehaald met Fox (!). Godverdomme nog an toe he, ik had dus ook makkelijk de finale kunnen halen. En degene die de finale haalde, kregen sowieso 5 games, de winnaar zelfs 10. Ik had dus niks, had een kut gevoel, 5 games door mijn neus geboord. Jouw situatie kan ik natuurlijk volledig begrijpen, maar je groeit er nog wel overheen. Over een weekje denk je er nog wel veel aan, maar over 2 weken vergeet je het vanzelf weer :). Ik weet natuurlijk zelf ook hoe kut het voelt, maar life goes on..

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Je ziet 1 puntje over het hoofd. Zolang we niet weten wat vooor hardware JP gebruikt, kan het gewoon helemaal zijn eigen "fout" zijn. Als hij hardware gebruikt die niet door microsoft wordt ondersteunt, ligt het helemaal aan hem. Ik had dezelfde problemen die JP hier in het tournooi had. Connectie problemen, unable to join the host etc.
    Nu ik mijn router vervangen heb (naar een router die door microsoft wordt ondersteund) zijn alle problemen verholpen.
    Dus, alles direct afschuiven op microsoft en hun service is wel heel, heel makkelijk.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Voor de mensen die de achievement hebben van Tournament die hebben ook een extra gamerpicture op hun HDD :).

6. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik echt met afstand de domste opmerking die ik ooit op een forum heb gelezen.

Door die gozer krijg ik nu geen xbox360 limited edition. Dat is hetzelfde als dat hij hier had ingebroken en mijn xbox had meegenomen. En het is dus niet "zomaar een spelletje" maar veel meer dan dat. En jouw vergelijking met de staatsloterij heeft hier niks, maar dan ook he - le - maal niks mee te maken.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    We kunnnen het er nog lang en breed over hebben, veranderen kan je het allemaal toch niet meer. Post tijden van de xbw challenge *)

8. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hier wel gelijk in. Maar iemand beuken bij de start vind ik iets anders dan iemand beuken zonder verder enige reden.
    Ik heb inmiddels de adresgegevens van die Scholli achterhaald, niet dat ik hier iets mee kan doen maar toch.. wat je met enkel een Gamertag al niet kunt achterhalen... :9 Via Google Earth heb ik gegeken waar hij woonde. Blijkt dus dat ik geboekt ben door een flatbewoner 8).

@JP Ga jij eens Formule 1 kijken, je favoriete circuit (en dat van vele anderen) wordt nu geraced. Opzich wel grappig maar ik vind het toch niet 100% natuurgetrouw nagemaakt.. vooral die eerste bochtensectie klopt voor geen kanten..

Oja en die faceplate vind ik hondslelijk en dat t-shirt zal wel weer maatje XXL zijn :cool:

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vliegtuig:+

10. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Vliegtuig?

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
  12. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    De winnaar van het Aziatische gedeelte van dit tournooi: BIG C0L.
    Het is maar dat je het weet. Hij had trouwens een 54.09 in de qualificatie8) .

13. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    omg te schraal.. traxx waarom ging je niet ff terug naar tokio en daar ff het toernooi winnen 8)

14. PFV Triton

PFV Triton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet meegedaan maar ik kon door de baan ook niet meedoen.
    Sommige mensen weten wel dat ik een paar steden niet kan doen.
    Ben nog altijd bezig om een nieuw cd'tje te krijgen word er kwalitatief uitermate terleurstellend van.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jou doodsverwensingen zijn natuurlijk wel helemaal op zijn plaats. Dat zijn pas domme opmerkingen.

16. JeePee

JeePee Guest

Nee, maar ik had wel een zeer reële kans van 82%

Ik heb van alles wat. Maargoed, ik heb al meer dan 2000 potjes online gespeeld, dus mijn apparatuur is zeker compatible. En mijn Xbox doet soms echt vaag. Ik kan mij vaak genoeg niet aanmelden op Live wanneer mijn NAT 'open' staat. Maar het kan ook aan de host van die room liggen. Misschien stond zijn NAT wel op 'moderate' of iets dergelijks. Ik weet ook niet wat het is. Wat ook best wel vaag is, is dat ik nooit een room van Traxx kan joinen, maar hij wel die van mij :confused: Maargoed, gebeurd is gebeurd. Ik wil er verder niet meer over door gaan, want punt één daar schiet je niks mee op, en punt twee, ik moet weer iedere keer aan dat rot moment denken.

Chill :) Die ga ik ff gebruiken. Hij is wel godse lelijk, maar er zijn maar een paar mensen die er de beschikking over hebben, en mensen die niet bij de beste 64 zaten gaan zich nu helemaal rot zoeken als ze hem ook willen 8)

Het hele circuit klopt voor geen kanten. Er zijn eigenlijk maar 2 games die de nurburgring niet hebben verkracht, en dat zijn F1'05 en GT4. Forza en PGR hebben het echt té lelijk na gemaakt (met nadruk op de Nordschleife) Maar ik ben wel blij dat ze erin zitten, want van die straat races krijg ik soms ook een beetje genoeg :cool: Trouwens, heeft DTM3 geen Nordschleife? Die zou er namelijk wel in zitten zei Codemasters...?

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het F1 circuit is wel over het algemeen wel aardig goed nagemaakt hoor. ;)

18. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn niet dom, maar ze zijn juist heel begrijpelijk in de agressie van het moment. Als jij in mijn schoenen stond had je waarschijnlijk hetzelfde gezegd. Die opmerkingen van die Ericgast zijn echter gewoon dom. Die gozer heeft nooit meegedaan aan het toernooi omdat hij waarschijnlijk te slecht was, maar gaat wel even ons vertellen dat we ons veel te druk maken. Daar heb ik maar 1 woord voor en dat is BELACHELIJK.

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De finale word toch gebroadcast om 8 uur vanavond? Of is dat op een andere dag?

20. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    nee vanavond.
    ik hoop dat mclaren yggdrasil en darkracer doorgaan. en daarachter ttr plumsaround want dat vind ik eeen aardige gozer.

En wie moet ik bellen om die achievement alsnog te krijgen? Klantenservice?

Deel Deze Pagina