Maar wel een spelletje waar heel veel mee te winnen valt. Kijk, stel dat ik die lobby gewoon kon joinen, en dat ik dan 7de, 6de, of 5de was geworden, dan had ik de Limited Edition Xbox PGR3 100 console gekregen, en kon ik mijn huidige console + een game voor zo'n 400,- euro verkopen. Ik baal er gewoon ontzettend van dat ik niet eens de kans heb gehad om daar voor te racen. Als ik in die race eruit gebuikt was, ok, dan moet ik dat accepteren, want dan was ik zeker niet de enige, als ik in die race eruit gereden was, ok, dan moet ik dat ook accepteren, maar als ik van de race die kamer niet kan joinen omdat ik met één iemand geen verbinding kan maken, dan komt dat gewoon zwaar hard aan, helemaal omdat ik op die console gerekend had (ik bedoel, iedereen had 82% om er één te winnen) Als je zelf in mijn positie gestaan had, dan mocht je blij wezen dat je 360 nog gewoon op je kamer stond, en je niet ergens op straat een aantal chipjes bij elkaar liep te vegen. En wie weet had ik zelfs een vliegticked naar Italie kunnen winnen. Niet dat ik daar op rekende, maar je hebt gezien hoeveel geluk je hierin kan hebben. Dan mag het wel een videospelletje zijn, maar er hangt toch verdomd veel aanvast.
Je vat het verkeerd op. Zie het maar zo: Je hebt 400,- euro gewonnen in de staatsloterij, en wanneer je naar een zaak gaat om je geld op te halen, kom je erachter dat je lot niet geldig is, terwijl er niks mis mee is. Dan vraag ik mij af hoe jij reageerd.
Tja, de frustratie van het niet mogen deelnemen aan de belangrijkste race uit mijn leven wordt niet bepaald verzacht door het geven van een faceplate'je en een T-shirtje die ik waarschijnlijk alleen met gym zal aantrekken. Ik baal hier gewoon zo verschrikkelijk van, daar kan geen faceplate tegenop. Maargoed, Raikkonen gaat vandaag winnen, dus dat maakt een hoop goed
Klik om te vergroten...