www.bizarreonline.net Edit: Ben hoeft niet, hij is alleen site admin daar. Maak anders daar een thread.
Het is maar net hoe je opgevoed bent, maar in mijn optiek is het schelden met ******, aids, tyfus of wat dan ook niet acceptabel. Het is ook niet zo raar dat je daarvoor gediskwalificeerd zou worden als je deze dingen had geuit in de game zelf. Het komt niet zo sterk over om achteraf op fora te gaan schelden. En wat wil je met zijn gegevens? Wil je een huurmoordenaar op hem afsturen?
WTF Zelfs in de finale loopt de boel vast. DarkRacer lagt eruit en iedereen kan weer rondjes gaan rijden... ik vind het een schande
lol Nice om te zien hoe erg Coyotefunky op save speelde In ronde 2, 2 grote kansen om Mclaren op een eerlijke manier van plek 1 af te halen. Maar netjes 2x ingehouden. Zo hoort het!!
Damn TTR PLumsaround reed een geweldige race maar werd 2x in de eerste muur gedauwt, echt zonde want hij reed echt geweldig. Kan je zien dat als je 1ste uit bocht 1 komt dat je eigenlijk al 100% hebt gewonnen.
Gast, ik heb vanmiddag toch al gezegd dat ik goed begrijp hoe je je voelt. Vind het ook heel lullig voor je, maar ik vind het niet acceptabel om dan meteen iemand de dood in te wensen. Ben trouwens wel bij dat je nog hartstikke goed kan lezen! Namen enzo lees je altijd als de beste? Ook heb ik geen Xbox360, plus daarbij komt dat ik racegames niet leuk vind om te doen. Weet je wat jij eens zou moeten doen.. naar buiten gaan en niet alleen in een donker kamertje zitten Xboxen, helpt echt hoor. Beetje socialen enzo, met echte mensen. Let trouwens op je hart hè!
Vond de finale qua beukgehalte nog best meevallen. Heb een paar mooie acties gezien. Plumsaround en Johnson enzo reden in een groepje van 4 man. En geen kamikaze-acties gezien daarbij. Plumsaround werd voor de finish nog wel ff de vangrail in gebonjoured, maar wel leuke race om te zien.
En ik kreeg net een Friend Request van XBLTourneyDir. Hij zij dat hij ging kijken wat hij voor mij kon doen!
Wat willen ze doen dan? Het toernooi overspelen? Ik zal die gozer eens toevoegen.. kijken of ze die xbox van Scholli kunnen sturen nar mij... Lol die xDark RaCeRx zit nog steeds in tournament elimination.. wel koning dat hij gewoon niet quit.
Dit stuurt die: First of all - please don't scream. Next - I have no answer for you yet. I am checking to see what can be done.
Ok, zondag avond. Nieuwe challenge *) (wat is er afgelopen week trouwens fanatiek gereden ) Kunnen we direct het online tournament achter ons laten (iedereen die persé een xbox wil "jatten" van iemand moet dat maar zelfstandig regelen) Tevens is het misschien goed id om een nieuwe draad te openen. Deze heeft ondertussen 2600 reacties
Heb een friend request gekregen van pgr3tournament kennen jullie die? btw ben wel in voor een nieuwe challenge, ik doe deze week maar weer eens mee!
ja dat ben ik voor de gein ff een silver accountje aangemaakt op xbox.com en daarmee scholli zn adres gegevens achterhaald.. hopelijk is dat niet strafbaar
Zit net met TTR Phats in de chat. Hij is echt de hele dag bezig om allerlei zaken met microsoft te regelen ivm de slechte regels. In amerika is een heuse rel hierover ontstaan: MaxPL heeft speedracer echt van de baan af geramd,, dus niet zomaar een tikkie gegeven, wardoor hij in de finale kwam. Hij kreeg vervolgens honderden messages van boze mensen en raakte zijn halve vriendenlijst kwijt. Hierna heeft hij zijn excuses aangeboden en mircosoft verozcht om zijn plek in de finale af te staan aan speedracer. Mircosoft heeft dit verzoek AFGEWEZEN omdat ze zeggen dat hij niet in strijd met de regels heeft gehandeld. Dat is toch een grap of niet??