De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha nee gewoon een raket:p anders kan ik niet meer genieten van die limited haha
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Fred, Traxx, Kes, Jacobs, JP, hun zie je toch ook allemaal niet zeiken, doodverwensingen en allereli andere overdreven dingen plaatsen.

    Life goes on _0/

    Maak anders maar een weblog aan, en beschrijf je gevoelens daar, maar verpest dit topic iig niet met al dat gezeik, want ik word er een beetje moe van. Ik vind het verschrikkelijk kut voor je dat dat is gebeurd, maar het is inmiddels al een paar dagen verder, dan hoeft dit niet meer.
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien betekent een limited edition pgr100 xbox360 console die voor je ogen is weggejat iets minder voor hun dan voor mij.. maar goed ik zal erover ophouden.. ik ga wel verder met zeuren op TTR forum, daar heb ik tenminste mede-zeikerds 8)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Als je nou doorgereden had, had je nog kans gehad om de nummer 7 te pakken. Het is niet Scholli z'n schuld dat jij in elke ronde meer dan 2 grote fouten maakten :{ Als je met hetzelfde tempo reedt zonder dat je gebeukt was mocht je nog blij wezen dat je in de top 7 terrecht kwam. Je mag trouwens nog van geluk spreken dat je uberhaupt een faceplate krijgt, want als er in de eerste race niet 4 mensen uit waren gelagged was je zelfs met legen handen naar huis gegaan.
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het al minsten zo erg dat er voorgesteld om te gaan racen zonder collisions. Dan is het toch geen racen meer?
    Iets contact hoort bij het spel. Ik heb verder geen races van het toernooi gezien, maar dat een aantal mensen er zo lang over door blijft gaan zegt voor mij al genoeg. Tijd om een leven te gaan regelen dus ;)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Nouja, kijk, schade hoort eigenlijk wel, maar Bizarre heeft het té aantrekkelijk gemaakt. Je kan zoooo makkelijk iemand weg tikken of in de muur douwen. Er zijn ook games dat wanneer iemand snoeihard in je achterkant kwam, dat je zelf daar weinig van merkte. Dan kon je er dus alleen langs met een actie. Ik hoop dat Bizarre hier van geleerd heeft, en dat beuken in PGR4 geen big issue wordt. Dan moeten ze eigenlijk naast capture the track en street race ook nog Cat en Mouse plaatsen, waarin beuken zelfs nóg makkelijker wordt dan in PGR3, want anders is daar ook niks meer aan :p
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar nadat ik gebeukt was en 4 seconden achter die gozer lag was het eigenlijk al gedaan. Ik bracht het gat nog terug tot 1.5 seconden maar toen was het bijna afgelopen. En over dat van de eerste race: dat weet je maar nooit. Ik was bij voorbaat ook kansloos tegen king tuur enz..
     
  8. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niks met een leven regelen of andere trieste opmerkingen te maken. Heeft meer iets te maken met een rechtvaardigheidsgevoel ;)
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt ook bij de start meerdere keren iemand goed geraakt en misschien ook wel zijn race verpest. Ooit wel eens aan gedacht? ;)
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfs als dat zo is heb je dat goed weten te verbergen in je 'ik-wil-graag-een-prijs-en-ik-ben-boos-op-alles-en-iedereen' houding.

    Tuurlijk is beuken niet leuk. Maar aangezien het al heel veel voorkomt in de online career, waarom zou je er dan ineens van uitgaan dat het in een toernooi niet voorkomt?

    Helaas wordt elke keer opnieuw bewezen dat mensen nog niet klaar zijn voor toernooien....
     
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwachtte inderdaad een iets professionelere houding van de gozer die achter me reed. Als ik nu 7e en hij 8e lag, is het begrijpelijk maar nogmaals dit slaat nergens op.

    heb ik inderdaad aan gedacht en vond dat ook niet leuk voor King Tuur. En ik vind een eerste bocht ook nog iets anders dan in mid-race. Snap sowieso niet wat iedereen nu op mij loopt te bashen, beetje flauw eigenlijk maar goed.. Is er een nieuwe challenge?
     
  12. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mannen, ik verheug me eigenlijk weer op een nieuwe baan voor de xbw competitie!! Weer relaxed snelle ronden proberen neer te zetten en in de hall of fame komen van xbw :9 hahah.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop je niet te bashen, ik probeer het om te draaien, omdat jij hier aan het overdrijven bent.
     
  15. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    die was van vorige week... lekker bijgewerkt die tijden trouwens :cool:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ow ja 8)

    ben ik dan te laat om er een tijd neer te zetten? :+
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is misschien wel zo.. maar JP, jij Rox en dulle ( die laatste twee weten sowieso niet hoe het voelt om eruit geknikkerd te worden) zitten nu toch aardig mij af te zeiken om mijn teleurstelling. Niet dat me dat nou pijn doet ofzo maar vind het toch een beetje jammer.

    Nou kom op met die nieuwe challenge en laten we er nu maar over ophouden dan
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hey :{

    ik zeik je niet af, want ik heb idd geen idee hoe dat voelt. ik heb maar 1 loze opmerking gemaakt 8)

    betrek mij niet bij deze ruzie :eek: O-)

    ;)
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je, er is vast een reden voor waarom ze dat zeggen. ;)
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik vergiste me in jou :cool:

    maar van mij mag je gerust een tijd neerzetten :9
     

Deel Deze Pagina