1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Een beetje op mij lopen fitten dat ik een keer een SG gebruikt heb :cool: Dit 'ongelukje' zal je de komende weken nog aardig gaan merken }:], net zoals je mij ermee achtervolgd hebt }:]
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik wou het alleen maar checken!!!! :'-( 8)

    Ach....... morgen ben ik weer sneller... :cool:

    Oh, Sander toch! 8)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh toppers van me (L)

    Ontopic, heb een 52.23, rank 6 ofso :eek:, kweet het. Bitchslapt zichzelf :+
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het net doen... :'-(
     
  5. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een middagje rondjes rijden ben ik tot de volgende tijd gekomen:

    0.52.84
    Murcielago

    Vind ik al een hele prestatie van mijzelf. Morgen ga ik nog een poging doen want dat kan nog wel beter :)

    /edit: das rank 18 op live
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    51.82 gereden \o/
    Stand alone second place in deze competitie :)
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Stefan :mad:. Hiermee verlies jij voor mij voor eeuwig je geloofwaardigheid als steun en toeverlaat in tijden dat ik wordt geownd door TraxX en Fred. Met deze zuivere competitievervalsing breng je niet alleen jezelf, maar de gehele xboxlive community in diskrediet. Vrijwel de enige speler in deze competitie die harstochtelijk streed tegen de shiftglich is nu zelf gevallen voor het kwaad uit PGR3. Doordat jij je volgelingen van het XBW-forum zo erg hebt verraden lijkt me een zwaardere dan de normale straf niet meer dan logisch.

    Ik zeg:

    - 6 weken geen PGR3-competitie voor jou
    - Trakteren op een dagje efteling voor alle deelnemers
    - Al onze toekomstige ontmoetingen op online career laat je me winnen
    - En je moet sex hebben met JP, degene die de shiftglicht in deze competitie introduceerde. 8)




    overigens own ik de boel hier wel voorlopig 8)
    het is me niet eens opgevallen, maar ik heb gewoon 2 challenges op rij gewonnen, en niet eens de officiele felicitaties gehad:eek:
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pff als je aan stefan komt, kom je ook aan mij :cool:

    Stefan :):

    Hans en geert, nette tijden, Nu nog alleen ff wat sneller hans ;)
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    OMG, ik keek net ff naar die online career leaderboards. Staat die HanginAaaaaaaaaa gewoon 5e met een rank 44. Staat zo'n andere Nederlander 2 maar dat is nu een silver account. Hebben ze elkaar flink op liggen te boosten, want die HanginAaaaaaaaaaaa is een freakin n0ob! >_<
     
  10. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt hij is een booster.. kei triest
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet nog dat hij zei dat hij op zn werk in zn hand had gesneden en dat hij daarom niet echt mee kon rijden. Hij zat wel een 1 uur later online carreer te doen. Hij wilt gewoon niet laten zien hoe slecht hij zelf is. Hij zat ook in een clan: team of skills clan. Kreeg ik zo'n bericht van m. Aljeblieft, stuur me goede feedback, ik zal het ook terug sturen(hij had toen een halve ster rep8) ) Kreeg ik een week later zo'n zelfde bericht van iemand die in de zelfde clan zit! Triest!
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat feedback vragen valt wel mee kwa triestigheid.
    Positieve feedback geef je amper. Negatieve feedback daarentegen geef je veel sneller.
    Ik sta nu ook op 50%/50%
    Rare is dat ik onsportief gedragen en "quit early" zou vertonen. Right
    Sommige mensen kunnen gewoon slecht tegen hun verlies (ik kreeg negatieve feedback in "play on xbox live" mode, hoe triest is dat) :x

    Maar zoals jij het beschrijft verdient ie gast dus gewoon geen positieve feedback =(
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    51.72 gereden.
    Rank 2
    Lambo 6.2

    Één keer mooi met GD mee slingeren in de 1e sectie (hairpin en chicane) en dan moet een WR haalbaar zijn. Maar GD neemt die chicane zo snel _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    HanginAaaaaaaa is idd een kneus |:- Ik had een keer ruzie met 'em... We reden 1 tegen 1 op Park Row in NY en hij rijd heel de race aan de kop. Ik was sneller maar had geen zin om 'em eraf te beuken. Na een tijdje gaat 'ie me toch echt te langzaam en ik ga er voorbij, hij probeert me in de laatste bocht nog te beuken, maar dat lukt 'em niet. Na afloop krijg ik allerlei berichtjes van wat voor een vieze k*nkerleier ik ben, ik dat ik een smerige kneus ben etc etc etc :{

    Je bedoelt die rechts-links combi ná de hairpin in het begin neem ik aan? Maar je hebt idd gelijk, daar wint hij gewoon méér dan 2 tienden alleen al, de rest van het rondje is wel te pakken... :cool:
     
  15. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig klinken ofzo.. maar ik weet niet welke chicane jullie bedoelen.. voor mn gevoel ging alleen de hairpin lekker.. ik zal eens ff een rondje oefenen.

    /edit: nou zo goed is het rondje niet vind ik. In de eerste bocht kan ik al 2 tienden winnen. En het einde is ook niet al te best. Maar... in de eerste bocht zit een wallbash waar je makkelijk een halve seconde kan winnen als je hem goed doet.. mag die?:p


    en zo ja zet dan maar vast een 51.44 neer 8) Anders ben ik bij deze verbannen uit de challenge.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Na die hairpin op het begin heb je zo'n rechts-linkse combinatie (het is geen èchte chicane) en die neem jij echt heeeel snel. Jij wint daar op mij meer dan 5 autolengte's....
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    \o/
    1e *)

    Nee, de arbitrage zou er zo even een serieuse blik op werpen :cool:
     
  18. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    En we komen dichterbij. Zojuist mijn tijd verbeterd.

    52.45
    Murcielago 6.2
    Rank 10
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Na het grondig bestuderen van de wall-bash zeg ik bannen van deze competitie ronde. Leg mij aub. uit waarom je het in godsnaam hebt gedaan? Je verneukt je reputatie (je eigen pakkie an, als je dat wilt is dat goed), de leaderboards en de totale game! _O_ :{
    Wat wil je er nou in godsnaam mee bereiken?
     
  20. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    52.00
    Murcielago 6.2
    Rank 4

    Leuke baan trouwens een klein foutje in een bocht en de volgende bocht kun je helemaal vergeten.
     

Deel Deze Pagina