Mijn tijd was idd een 51.40, ik kon 'em alleen niet posten omdat ik gister de hele dag in A'dam was.
Het was wel een goed rondje, met een opening van 25.29, alleen de laatste sectie verloor ik aardig wat. Nu is het geen WR meer, eraf gereden door een heerlijke tijd van Geert...
@ Gangsterdwerg als afsluiting van het wallbash-beleid:
Het is idd zo dat het hiervoor altijd idd onduidelijk was of de wallbash nou wél of niet toegestaan was. Vaak kwamen we er wel mondeling uit, en probeerden we het zo vaak mogelijk NIET te doen. Nu is er iemand die het wél vaak doet om te winnen en daarmee het (IMO) een beetje verpest. Vandaar nú deze regel, puur ingesteld omdat er anders "fun" voor anderen wordt weggenomen.
Klopt. Geert, Stefan, GD, kes, Destroy en op dit moment FREEWILLY zijn de enige mannen die nu nog racen. Mark ook maar die post niks.
We kijken het anders nog wel voor een paar weekjes aan.
EDIT: Tijden zijn ge-update en er staan inmiddels al 9 namen, er waren nog wat gasten die er niet in stonden. Destroy81 staat nu ook in de doorlopende challenge, alleen weet ik (ent als bij Black Emporer) de transmissie nog niet, dus als jullie die zouden willen geven.
Dus mensen, blijf ook voor de Norschleife challenge posten he!
Laatst bewerkt: 20 mei 2006