Mijn 1e tijd -> 1:02.31 TVR Sagaris Manual Rank 1 op L!ve Moet nog wel iets vanaf kunnen, maar twas al een stevig rondje .
Ik had gister eindelijk een werelrecord Komt er na 15 minuten een of andere langwerpige bitterbal die onder mijn tijd gaat zitten Nu heb ik dus rank 2. Auto: TVR Sagaris Tijd: 1:03.21 Transmissie: Manual Rank: 2
Ok, ik heb ook een tijd neer gezet 1:03.97 met de TVR Sagaris en automatisch schakelen, het is op dit moment rank 9 op live. Maar damn, ik word knettergek van mijn ghost. In 1 bocht gaat die zo ziek snel (scherpe knik naar rechts die na de bochtencombinatie na de start komt) dat ik daar elke weer sta te kijken hoe dat kan. Ik ga die bocht dan in met 0.1 sec voorsprong en kom er zo met 1 tiende achterstand uit.
Hele kleine verbetering van mun tijd. 1:02.28 Ik lag een wagenlengte voor, maar die krappe bocht ( bocht 6? ) nam ik btje lullig. Het kan nog sneller dus
Heb ook tijd neergezet 1:04.26 live rank 11 TVR Sagris Automatisch Echt walgelijk kan in het eerste en laatste stuk elk nog 3 tiende sneller alleen krijg geen heel rondje in elkaar gevlatst. Maar 1:02.26 sis echt gruwelijk snel dat lukt me echt vet nooit. knap hoor
Ahhhhh, de 1.02 is zó makkelijk, alleen ik kan mijn rondje niet linken Vaak als ik de eerste bocht verneuk loop in in de rest van de ronde drastisch in op mijn ghost, maar dan is mijn achterstand dus al te groot, en wanneer ik aan het einde wel gewoon eerste lig, verneuk ik weer de laatste bochten serie. Echt, zó frustrerend
heb een keer manuel gereden en nu makkelijk een 1:03.55. Dus een 1:02 zit er ook wel in. Scheelt wel veel automatisch of manuel.
Tip... Ga naar de Leaderboards, naar de D-klasse, en daar zie je wel wat bekende namen in de top 10 staan van het forum (FredKroket, Heer Stefan, JPRaceGamer) en laad de game clips van onze ronde's. (dat doe je met de X-knop)
pgr3 Als je manual schakelt schakelen jullie dan ok terug seg maar of alleen van 3 naar 4 en van 4 naar 5 bijv.