Ik dacht dat de competitie wat toegankelijker moest worden Nouja, het is ook niet een hele moeilijke track, maar in die hobbel, onder de tunnel, verlies ik toch wel erg veel. Sta nu op een 53.21 en verlies gewoon zo'n beetje alles in die hobbel
0:53.87 Ferrari 355 Manual Lekker rondje, alleen in de chicane kan ik nog een winnen. Ik had daar nu een 15.3, en daarvoor had ik al een 14.92. Ik zag dat Geert ook een 53.94 had gereden, maar die gast heeft zo ver ik weet heel de dag PGR3 gespeeld!
\o/ Ik ben vandaag begonnen met pgr3, en ondertussen m'n kamer schoongemaakt Xbox gaat dan niet uit. Dus heb niet de hele dag gereden
Ik dacht laat ik ook maar weer eens Project Gotham Racing 3 doen. 0:57.00 Nissan Automatic Schaam me kapot! Hoe de hell krijg je die rare bocht bij die tunnel fatsoenlijk? Ik slip daar altijd namelijk. De laatste bocht lukt trouwens ook niet lekker.
1e boch is op goed geluk. Vanaf de buitenkant scherp langs de binnenkant. Dan open je met een 15 laag of zelfs een 14 hoog. Laatste bocht vind ik ook heel raar. Helemaal omdat de computer je met de inrij ronde (dus de 1e lap) je met 200km/h over Start/Finish rijdt. Dat krijg je zelf niet voor mekaar :{ Pak trouwens de F355GTS, is sneller
Mwha, alleen als je de bochten perfect kan nemen, met de Nissan kan je ook zéker een 53-er rijden... Maar anyway, 1e bocht is idd net wel, net niet volgas. Licht er puur aan of je perfect instuurt... Dan vroeg insturen voor de chicane de auto proberen er strak doorheen te laten gaan. Een 15laag moet dan kunnen. Dan alleen nog de 4e bocht en de laatste (5e) bocht, daar is het gewoon zaak om optijd te remmen en 'em strak te nemen en er hard uit te komen. Goed voorbeeld is mijn rondje (3e op Live, 53.87) Ik neem die laatste bocht zo verschrikkelijk hard (zonder kapsones bedoeld), daar heb ik geluk mee. Bij mij ligt de winst op mijn ronde op het einde.
Tip is om eerst bij de leaderboards wat rondjes uit de top 10 te bekijken, dan leer je de lijnen al een beetje. En ik weet niet met welke auto je nu rijdt, maar de Nissan Concept is een goed en makkelijk te besturen auto, waarmee je ook snelle tijden kunt rijden. En dan nog over het circuit... de meeste tijd ligt in de chicane ná het tunneltje. Als je nét onder de tunnel/schaduw komt, stuur dán al in (vroeg dus), je zult zien dat de auto dan veel strakker blijft liggen en je misschien wel onder de 16 seconden kan openen. (onder de 17 seconden kan je nog steeds een 57/58-er rijden! ) Iig veel succes, blijf gewoon vragen om tips, je kan zéker wel dik onder de minuut komen.
dank u voor de tips is me nu gelukt om een rondje in 57 seconden te doen ik open op 17:01, vooral de 2de bocht na de opening kost me nu veel tijd (scherpe bocht naar rechts), heb de filmpjes gekeken en ik rem te veel als je nog tips hebt voor die 2de bocht zoals boven beschreven kan er nog wel wat vanaf mijn nieuwe toptijd: Tijd: 00:57:67 Auto: GT-R Concept Transmission: Automatic Live: Legaue 1, 697th Place
Waarschijnlijk kan ik wel beter als de 57.00 Volgensmij stopte ik ook gelijk na die ronde. De eerste bocht lukt bij mij altijd wel goed. Vol gas en heel soms gas een tikje los. Alleen bij het tunneltje en de laatste bocht verneuk ik het heel erg. Misschien dat een 55 nog wel mogelijk is voor mij. Ik had ook bekant een maand niet geraced dus het zou wel moeten lukken. Ik heb btw ook die Ferrari geprobeert nadat ik de nissan deed. Haha ik kwam geen bocht fatsoenlijk door
De Nissan is idd beter te besturen dan de Ferrari, dus misschien zijn sommigen wel sneller met de Ferrari dan met de Nissan. De Ferrari is sneller op de rechte stukken, maar dan moet je wel de bochten snel nemen om daar voordeel uit te halen. Met de Nissan kan je ook een 53-er rijden dus zoveel maakt het niet uit.
53.74 355 F1 GTS Manual Rank 3 Ik dacht dat het WR heel scherp stond, maar hij is te pakken Met deze tijd klapte ik niet eens zo lekker met met WR houder (ydrasileleslil, hoe komt die gek op zo'n naam?) mee
0:53.78 Ferrari 355 Manual Opening van 14.94! Ik verlies het alleen in de laatste bocht, daarvoor zat ik op schema voor een 53.6laag...
momenteel zit ik op een 55.42. Maar dat is echt niet goed he, ik had net een 55.88 en toen stond ik op rank 360 ongeveer. 4 tienden eraf en meteen naar plaatsje 70 ofzo toe Dus: 55.42 Ferrari 355 Manual veel beter zal het wel niet worden op deze baan.
Openingen van 14 hoog zijn echt goed Dat is toch een auto lengte voor het WR ofzo? Laatste bocht is kwestie van vroeg remmen. Dan via de kerbs aan de binnenkant en vervolgens volgas. Kan iemand al met dezelfde snelheid over Start/Finish komen als de 1e ronde? Dus de ronde waar de computer je over Start/Finish helpt? En waar blijven de anderen rijders? Mijn opening was trouwens een 15.20 ofzo. Iets acht het WR iig.
Ik rijd nooit tegen het WR, alleen maar tegen m'n eigen tijden, dus dat kan ik niet zeggen. Ik weet idd hoe die laatste bocht moet, alleen ik stuurde in mijn rondje te laat in terwijl ik wel optijd remde, dus ik viel helemaal stil in die bocht... Hardste wat ik ooit op eigen kracht over de finish kan gaan is zo'n 198 km/h ofzo.