Idd, die 3.42 van TTR McLaren is wel heel snel... Ik zit nu op een 3.47 en veel sneller dan 3.45 zal het ook niet worden. Maar bij dit toernooi zijn er blijkbaar geen regio's en zo te zien ook geen site waar je je moet registreren... Weten jullie meer?
Kan pas donderdag rijden, en ga zaterdag al op vakantie, dus weet iemand wanneer dit tournooi sluit? En wat de evt. prijzen zijn? BVD_0/
6 Juni sluit ie, om 9:00 uur smorgens Prijzen? geen idee, volgens mij alleen de eer om die achievement te halen.
Leraderbords van BizarreOnline Leaderboard TTR Mclaren F1 3:41.95 CORE Skywalker 3.46.64 Doni BaRoni 3:47.17 Jacko 316 3:52.29 Mclaren is echt een freak . Heb zelf nog een 1.49.46 staan
- Of we moeten ons ergens registreren - Of die tijden zijn nog van ver in de ochtend Ik zit zelf op een 3.49 ofzo. Kan heel wat sneller, maargoed, Bizarre heeft het weer goed verneukt :{ Wéér AT, en dan ook nog schijtbak die niet wil opschakelen.
Om de hoeveel tijd komt er zo'n toernooi want dan ga ik gelijk starten en hem zo proberen te halen want dit toernooi haal ik toch geen goede tijd meer
3.41.xx hoe kan dat nou ???, dat moet bijna wel met een andere auto, anders is het echt ziek, zeker zo snel.
Erm kijk is op dat forum van bizarreonline.net. Tis net hetzelfde als wij maar dan met de XBW leaderbords : Heb ook een nieuwe tijd, zie het PGR3 competitie topic Edit: Oh dit is het competitie topic 3.47.46 Wat ben ik toch een beer
wtf, die tering auto blijft supervaak hangen in z'n 2, echt fucing irritant en dan wil je met de hand hem ff helpen en dan schiet hij weet terug naar zijn 2 hoppaaaaaaaa weer 2 seconden verloren... Edit: mijn tot nu toe snelste tijd is: 3:57:49
Voorlopig ff een 4.03.80 komt nog wel onder 4 min had niet veel tijd. Paar vragen: is shiftglitch nu toegestaan? Neem aan dat de rest (de niet XBW mensen)dat online wel doet? Hoe ging dat bij het Gallardo-gebeuren? Ik heb dus geen live en gebruik Ratc, mag ik (voor de XBW-comp)manual-rijden of moet ik mij commiteren aan de tijdelijke Live-regels en dus automaat gebruiken? Ik houd me aan de regels hier, maar wil wel ff weten wat ze zijn!