1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu op een 3.46.45, kan nog max 2 sec sneller voor mn gevoel. Ik sta er nu 16e mee. Ik neem de scherpe bochten echt helemaal dwars, gaat best snel volgens mij.

    1e sec: 1.09.6
    2e sec: 2.28.3
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik neem aan dat je 2e sctie een 2.18 is, anders vlieg je echt heel snel door die 3e sectie, en maak je daar 10 sec goed :)
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    3:45.39 :)
    Seeding 11th


    Was wel een redelijk rondje. Ik zou er een 3.42 uit moeten kunnen poepen, maar vrijdag ga ik op vakantie dus dat zal niet lukken...
    Opening was goed met een 1.08.90, 2e sectie ook nog wel met een 2.18, maar laatste sectie verlies ik wat.
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kap ermee, ik word echt H-E-L-E-M-A-A-L gestoord van die kut auto, echt, rijd ik een perfecte ronde klap ik ergens op een muur omdat dat klote ding opeens naar zijn 2 schakelt en ik helemaal wegslip. ik ga dus ook pas weer meedoen aan zo'n tournament als ze óf een andere auto erin gooien óf niet zo die kutnoobs willen helpen door hem op automatic te zetten, óf gewoon een keuze tussen AT en MT.
    Ik begon het zelfs een kutspel te vinden door die kutauto. K*T K*T K*T
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik laat deze denk ik ook links liggen. Misschien dat ik 5/6/6 nog wat ga proberen, maar lager dan een 3.48 is voor mij gewoon al lastig. Hopelijk komt er nu elke maand zo'n leuk tournooi :)
    En ik verneuk die 2e sectie :9 Bij 1e meetpunt kan ik 1.09 halen. Dan kom ik bij punt 2 met een 2.20 of hoger :'-(
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik kom gewoon echt niet verder als 3:55:xx, ik rijd echt zonder muren te raken ofzo, ik drift nauwelijks, ik ga gewoon met redelijke snelheden door de bochten heen, maar ik snap er echt helemaal niks van waarom het nou gewoon niet lukt :confused:
     
  8. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    *Wilt ook rijden*... nog 2 daagjes\o/

    Maargoed, de prijs is dus een gamertag als ik het goed begrijp?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoe bedoel je? :)
     
  10. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gamerpicture bedoelde ik8) , of is dat de prijs ook niet?
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naah niet dat ik weet. Er is namelijk nog helemaal niks bekent :)
     
  12. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hopen maar dat het een pgr100 xbox is, en dat alle *kuch* Mark *kuch* Stefan *kuch* vorige winnaars van een pgr100 console uitgesloten van deze competitie zijn:+
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees er verder niets over, dus ik denk dat je gewoon die achievement ermee kan unlocken en de gamerpicture krijgt die jij al hebt.
     
  14. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    3:48.24
    Seed 50
    Kan nog denk ik iets van 2 sec van af. Maar zoals iedereen al zegt, deze auto en baan zijn echt niet funny|:-
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me uitleggen hoe je dat doet dan zo snel, want ik kom echt niet lager als 3:55: xx :confused:
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet lager als 4,01
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Misschien hebben jullie wat aan het onderste gedeelte van mijn (:cool:) thread. Als je het doorgelezen heb is dit de tip die ik kan geven: Gebruik hiervoor rijstijl 2 ;)

    (ik ga die hele thread nog een keer updaten als er wat meer racegames beschikbaar zijn, om voor iedere game globaal uit te leggen hoe je het beste kunt rijden)
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    "Rijstijl 2" is idd het beste... Slippend insturen zorgt er bij deze auto voor dat hij opeens heel snel stuurt. :)
    Ik ga nog voor de 3.42, want daar lag ik vanmiddag voor op schema.. Kijken of het me lukt. :)
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn uitgekozen door XxSpeedRacerxX die officieel is benoemd tot beste PGR3-er van de wereld. Hierdoor mocht hij dus de baan + auto kiezen, en hij heeft de langste baan + moeilijkste auto uitgekozen. :lol:
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus er valt nix te winnen? Is er ook nergens info over te vinden? Want voor een gamerpicture ga ik niet 40 ronden rijden :9. De auto valt nog best wel mee, maar om er snaarstrak mee te rijden, moet je behoorlijk sturen. Met manual zou het al een stuk makkelijker zijn....kut-automatic ook altijd :x
     

Deel Deze Pagina