1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    op f1 circuit gister ff geprobeerd paar lapies

    1.51.36 zat er al meerdere keren onder me tijd , dus een 1.50.xx is wel te doen mazzols
     
  2. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een klote race zeg, ik reed op zich aardig. Kwam na de 2e bocht 3e te liggen maar toen kreeg ik een beuk van Yggdrasil en vervolgens nog van iemand waardoor ik als laatste kwam te liggen. Ik lag toen zeker 7/8 sec achterde nr4. Na een goed rondje kwam ik al bij de nr 5 aanzetten en zette hem ( in mijn ogen ) er op een nette manier naast. Ik kwam hem dan ook voorbij.De nummer 4 ( wat ik moest halen ) was maar 1 a 2 sec van me vandaan. In de volgende bocht tikte de nr 5 die ik net ingehaald had me in de bocht aan de achterkant aan waardoor ik een 360 maakte en toen was mn race over. Een bocht later werd ik gekicked ofzo :confused:.
     
  3. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er trouwens met Fred gebeurd?
     
  4. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik was dus gewoonweg weer niet snel genoeg. Lag mooi derdes tot het moment dat ik even de wagen kwijt was en deze dwars ging, hierop kwam er iemand in mijn achterkant waardoor ik spinde. Kwam toch nog tot de 6de plaats op 1 sec van de nummer 4 maar goed. De tweede challenge binnen de top 64 maar de tweede keer de eerste heat er meteen uit. Drie keer scheeprecht he
     
  5. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop t :emo:
     
  6. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu een 1.50.37 staan voor de nurburgring, sta er op dit moment mee in, opening zit ik ook wel goed in met een 47 mid, maar ik zie al dat ik de 2e sectie nog veel sneller moet kunnen nemen
     
  7. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een 1.50.17 gereden met een opening van 47.6. Vergeleken met Fred verlies ik vooral in het laatste deel veel ( halve sec ofzo ). Ik sta nu 38e
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja heb gisteren ook jou race gezien met me vriendin (Daar kwam ik ook niet in de Private Chat :)). Maar vond het echt kut dat je voor het rechte lange stuk werd gebeukt door die henk. Later kwam je echt geweldig weer terug! Mijn complimenten jacobs :cool:. Alleen toen werd er weer vanaf gebeukt.

    Je had eigenlijk toen je de kans had gewoon door moeten rammen, ik had het iig al wel gedaan. Je werd al in de 1ste gebeukt en dan had ik echt niet meer het respect gehad om chill tegaan en lief doen tegen de andere, dan maar een flinke beuk, je had hem vol de vangrail in kunnen gooien, waardoor je sowiezo 5de werd in de 3de lap, en dan was die laatste auto (4de plaats) ook een eitje geweest omdat je gewoon echt goed reed.

    Reed gisteren nog even btw voor de N-ring F1 challange. Had 2x een geniale opening van 47.66 en.62 (weet echt niet hoe dat sneller kan maarja....allebei verneukt :'-( Naja die 49 komt er nog wel :cool:

    Ik heb de andere wedstrijden niet meer gezien omdat ik met iets anders bezig was :+. Maar ik hoop het beste voor Fred en Stefan \o/ Topper

    Ook jammer dat Kes eruit ligt :'-(
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus JP heeft me door laten gaan?

    De Topper! _O_ (K)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is niet zeker, waar leest u dat :p. Heb wel gelezen op TTR forum dat TTR Chronus door is.

    *Wacht stefan, ff xbox op starten :cool:

    :'-( Neen, je ligt eruit stefan.

    *Fredkroket is er ook uit
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF is TTR Chronus:x Maar mijn race was wel makkelijk. Ik starte 1e en naar de 1e bocht zag ik niemand meer. En ik wachtte nog bij de finishO-)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe tijd bij nurburgring toernooi:

    1.49.80
    1e sectie: 47.70
    2e sectie: 1.23.80

    toen ik hem uploade #21 in de lijst.

    zal nog wel ietsjes sneller kunnen als alles goed gaat, moest nog een paar keer liften in een aantal bochten.
     
  13. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    nette tijd SVS !!
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoeveel chicanes moet ik afsnijden op de n-ring om een goede tijd te rijden?
    En moet ik dat eerste deel heel breed nemen, of gewoon de baan volgen?
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Sorry Stefan :'-(
    2x mijn achterkant weg getikt. Helaas. Mijn replay kun je nog wel een keer bekijken. Ik heb trouwens nog wel wat te zeggen over die auto :{ Is dit nu next-gen? WTF man. Hinininininininininininininini en dan in z'n 3. Volgende bocht, hininininininininininini en weer in z'n 3. Hebben de mannen van Bizzare liggen slapen ofzo? Ik neem als voorbeeld GT4. Als je daar MT rijdt heb je een 'aanbevolen versnelling' voor elke bocht. Als de game aangeeft dat ik een bocht in z'n 2 moet nemen, en ik doe dat, en ik kom er met hinininininini uit, dan geeft hij de volgende ronde aan dat ik de bocht in z'n 3 moet nemen. Staat er dat ik een bocht in z'n 4 moet nemen, en dat doe ik, en ik kom er veelste traag uit, dan geeft hij de volgende ronde aan dat ik hem in z'n 3 moet nemen. De AT werkt precies zo. Zo neem je na een paar rondes dus elke bocht in de juiste versnelling. De auto 'leert' het circuit. Maar moet je PGR3 zien :{ Hier is toch geen lol meer aan. En dat moet nextgeneration voor stellen. Nou, poe poe. Geef mij maar de physics van een uber oude console, die zijn tenminste nog intelligent.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is niet het verschil tussen next en oud-gen, maar tussen arcade en simulatie ;)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Het heeft niks daarmee te maken. Het gaat er gewoon om dat de versnellingsbak niet lekker werkt. Test Drive is ook arcade, maar die heeft dit probleem niet. Nextgen heeft niet alleen met graphics te maken, maar ook met physics.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Verklaring: Bij PGR3 blijft de auto op ongeveer even hoge snelheid zitten wanneer je volgas gaat én stuurt. Als je dus tegen de toerenbegrenzen aanzit, versnelt de auto niet goed door als je stuurt en kan hij niet naar de volgende versnelling gaan...
    Oplossingen: Handmatig een versnelling hoger kiezen (als je al in de begrenzer zit, zal 'ie niet weer terug schakelen), of gas terug nemen, de auto recht zetten en dan weer optrekken, dán doet 'ie het wel. :)

    Tadá! ;)

    :cool:
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Wacht tot je mijn replay ziet van gisteravond :cool: Dan wou je dat je dit nooit gezegd had :9
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dus een Burnout Revenge heeft helemaal niets met next-gen te maken?
    Het is gewoon verschil tussen arcade en simulatie. Als Bizarre het erin wilde hebben om de boel realistischer (meer simulatie) te maken, zouden ze dat wel hebben gedaan.
     

Deel Deze Pagina