1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat deze titel gewoon op 2 december móést af zijn, helpt denk ik ook bij dit "minpunt". ;)

    Dan ff iets anders....

    Zullen we dit topic nog open houden? Zo goed als geen deelnemers meer, alleen met eventuele toernooien via L!VE, maar dat kan ook in het andere PGR3 draadje...
    Ik stel (hoe super super jammer ik het ook vind) dit topic te sluiten, heeft toch weinig zin meer.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    1.49.69 :cool: (rank 19)

    Met een geniaaaaaaaaal laatste sectie _O_ Niet normaal hoe hard.

    0.47.64 -- 1.23.98 (ik kan de bocht niet naar de 1ste sectie, ik verlies hier 2 auto's op JacobsNL en SVS, playtime....) -- 1.49.69 _O_

    Laatste bocht sprong ik in z'n 4 en ging ik de laatste bocht wel heerlijk strak door :cool:.

    Beat that Jacobs en SVS :p

    Ik win dus 0.00.29 in de laatste sectie op SVS :eek:. Dat is schandalig veel...Maarja hij wint ook 0.00.24 op mij :eek:. Als wij gaan samenwerken en alles perfect laten gaan hebben wij dus een 1.49.16 \o/ SVS en ik zijn de bomb 8)....wat een fantasie....

    Hmm het maakt mij niet zoveel uit, PGR3 comp heeft zijn beste tijd gehad en is alleen nog maar bruikbaar voor de Tournaments die via PGR3 live worden gehouden.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    1.50.73
    moet denk nog wel wat sneller kunnen, wel jammer anders zit ik er weer net nie bij
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de tabellen zijn iig allemaal op slot, daar doen we toch niks mee.... :)
    Wel mooi om te zien wat voor een database we hebben verzameld gedurende dit half jaar. Ook bijna 3000 posts heeft dit topic _O_ Tabellen zijn iig (mooi :) ) afgesloten.

    Ach, nu is het wachten op Forza. Lijkt me geweldig om samen met Geert en JP dáár ook een competitie op te starten :b:
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Van de party :thumbs: :b:
    Ik sta trouwens 184e ofzo met n-ring challenge, hoe treurig is dat?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    treurig...

    Wat voor tijd dan?
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    wrijf het maar in mark :'-( ik heb al zo vaak 47.5 geopend en natuurlijk verkloot ik het altijd! zelfs toen ik nog een redelijke 1.23.68 neerzette bij de 2e sectie verkloot ik het laatste stuk nog meer!! het is niet eerlijk!! help me!! omarm me!!! kus me!!8)


    niet met mij en mark stefan?8) hou je niet meer van ons :'-(
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel! (K) (L) !!! :+

    Maar jullie kunnen gewoon geen competitie voor langer dan 6 weken runnen :cool: (tenminste onze briljante beer Mark, kijk maar naar Forza 1 (K) )

    :+
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1.51.xx ofzo. Te langzaam iig
     
  10. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe tijd:

    1.49.44:
    1e sectie ben ik vergeten 8)
    2e was een 1.23.43

    de chicane miste ik een beetje kwa afsnijden, dus daar kan op mark z'n manier nog wel een aantal tienden van af, maar ik hoop eigenlijk dat deze tijd goed genoeg is anders moet ik mezelf weer in het zweet rijden :mad:
     
  11. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een 1:50.17.
    Weet de tijden niet precies maar dacht iets van 47.98 1:23.88 en dan dus 1:50.17 met een ongelooflijke domme fout in het laatste deel alles ging goed totdat ik dacht; zal ik net voor de finisch even het gras opgaan. Scheelde me dus mooi 3 tiende van een seconde.

    Als ik dan ook nog dat eerste stuk een beetje onder de knie krijg, jullie zitten daar gemiddeld 4 tienden onder ofzo dan moet een 1:49 midden voor mij ook mogelijk zijn
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Eerste sectie kom ik als ik goed rijd met een 48 laag door. Dan 2e sectie een 1.25.xx
    Waar verlies ik dan zo extreem veel? :confused:
     
  13. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    SG je wel? nogal belangrijk op deze baan, ik weet al van Mark, ikzelf, Fred en Jacobs dat ze het ook doen dus, de rest van de top 64 vast ook wel
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat probeer ik wel iig :9 Maar dan nog wil het niet echt lukken. Ben ook druk met Fifa trouwens (wat een ruk game :emo:) en heb dus nog niet echt mijn best gedaan. Maar ik wil toch wel bij de beste 100 komen.
     
  15. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nog niet aan SG nee, misschien een keer proberen dan ja. dat zal denk ik toch al snel 2 tienden schelen. En toch denk ik dat zonder SG ik maximaal een 1:49.hoog zou hebben gehaald.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Schakelt hij bij jullie ook terug naar z'n 3 na het afsnijden van de chicane? Bij gaat hij daar altijd naar z'n 3, om vervolgens meteen weer terug in z'n 4 te gaan. Heel erg irritant is dat, dat kost me meer dan een tiende volgens mij. Ik zit momenteel op een 50.2, maar ik ga elke ronde weer sneller, dus die 49'er komt nog wel (hoop ik :+)


    Edit:// Jippie :) 1:49.44 Seeding: 16th \o/
    Tweede tussen tijd was geloof ik een 23.55 en de eerste was een 47 midden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2006
  17. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is zwaar irritant, als ie in z'n 4 blijft steken dan kan je zomaar 2-3 tienden harder, vraag maar aan mark8) in mijn ronde ging ie ook nog eerst naar z'n 2 toe voordat hij na het gras eerst weer naar z'n 3 toe moest :mad:
     
  18. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het uurtje met SG en een tijd van 1:49.45. 1 honderste boven Jeepee en SVS\o/
     
  19. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het uurtje met SG en een tijd van 1:49.45. 1 honderste boven Jeepee en SVS\o/ . Tussen tijden 47.55 en 1:23.55
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Kesje toch, dubbelpost...

    Ban ban ban! }:]





    Er is niks nuttigs voor mij te posten.... :'-(

    8)

    :cool:
     

Deel Deze Pagina