Jongens jongens jongens.
Ik heb geeneens een idee waar jullie het over hebben. Nurburgring challenge? En dan gaat het over tijdrijden en ook over racen? Ik snap er werkelijk geen kont meer van.
Mijn motivatie voor PGR3 is weg. Heb nu al een week helemaal niet meer gespeeld. Ik ben gewoon klaar met die game. Ik heb er best veel mee gewonnen en er meer dan 300 uur inzitten. Het is mooi geweest. Ik ga nu wachten op Lost Planet en Forza 2. Ik krijg ook de indruk dat er meer mensen zijn die er geen ruk meer om geven.
Wat is er toch misgegaan?
Wat is er gebeurd?
Waar hield het op?
Dit soort vragen spoken door mijn hoofd. De PGR3 Competitie is overleden, wie had dat ooit gedacht. Ik kan er nauwelijks van slapen. Traxx die niet eens meer post, Fred die twee seconden sneller kan en het niet probeert, JPRaceGamer die "racegamer" uit zijn naam haalt, Stefan die geen toptijden meer neerzet. Deze game is MORS EN MORSDOOD.
Ze zeggen wel eens: gezelligheid kent geen tijd. PGR3comp stond voor mij gelijk aan gezelligheid. Het is de uitzondering die het spreekwoord bevestigd
*hiermee komt een einde aan een dramatische en melancholiekvolle speech
Ik ga nu weer in bed liggen, denken aan al die glorievolle momenten die we met elkaar hebben beleefd.
Laatst bewerkt: 10 jun 2006