1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Dat was gewoon bijna exact dezelfde ronde. Ook mijn tweede tussentijd was een 23.55. Jammer dat je geen ghosts hebt.
     
  2. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik de enige die geen lage 49 heeft gereden :mad:
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Stefan ook niet :D :+
    Zal ik anders ff een toptijd voor je rijden Stefanie? :+
     
  4. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een uurtje knallen ( het ging echt goed ) ben ik ook tot een 1.49.40 gekomen.

    sectortijden:
    1: 47.45
    2: 1.23.31

    chicane had ik helemaal verknald, kwam er langzaam in zn 3 uit schakelde op naar zn 4 terwijl mn automaat m zelfs naar zn 5 zet en vervolgens weer terug naar zn 4. Laatste bocht ging echt geweldig. zeker 4 tienden verloren bij de chicane. Ach ja hier kwalificeer je je wel mee denk.
     
  5. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens jongens.

    Ik heb geeneens een idee waar jullie het over hebben. Nurburgring challenge? En dan gaat het over tijdrijden en ook over racen? Ik snap er werkelijk geen kont meer van.

    Mijn motivatie voor PGR3 is weg. Heb nu al een week helemaal niet meer gespeeld. Ik ben gewoon klaar met die game. Ik heb er best veel mee gewonnen en er meer dan 300 uur inzitten. Het is mooi geweest. Ik ga nu wachten op Lost Planet en Forza 2. Ik krijg ook de indruk dat er meer mensen zijn die er geen ruk meer om geven.

    Wat is er toch misgegaan?

    Wat is er gebeurd?

    Waar hield het op?

    Dit soort vragen spoken door mijn hoofd. De PGR3 Competitie is overleden, wie had dat ooit gedacht. Ik kan er nauwelijks van slapen. Traxx die niet eens meer post, Fred die twee seconden sneller kan en het niet probeert, JPRaceGamer die "racegamer" uit zijn naam haalt, Stefan die geen toptijden meer neerzet. Deze game is MORS EN MORSDOOD.

    Ze zeggen wel eens: gezelligheid kent geen tijd. PGR3comp stond voor mij gelijk aan gezelligheid. Het is de uitzondering die het spreekwoord bevestigd

    *hiermee komt een einde aan een dramatische en melancholiekvolle speech8)

    Ik ga nu weer in bed liggen, denken aan al die glorievolle momenten die we met elkaar hebben beleefd.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik kan niet meer rijden he...
    JP heeft een tijdje mijn HDD om wat dingen voor CoD2 te halen, dus vandaar. :)
    Maar ik rijd nog wel toptijden hoor, paar dagen geleden nog 2 WR's :cool: (pats O-) )

    Maja, ik vind PGR3 nog steeds een geweldige game. Ik speel nog vaak samen met Rox, SVS, Mark, JP en wat andere gasten heerlijke online potjes in Playtime, geweldig gewoon.

    Maar jij GD, hebt maar één game... Ik heb er bijvoorbeeld 3, en dan verveelt een game ook minder snel, omdat je wat variatie hebt. Maar ik heb bijvoorbeeld nu al PGR3 meer gespeeld dan PGR2. Daar heb ik er 150+ uur opzitten, en met PGR3 inmiddels al 300+ uur... (CoD2 en GRAW sámen 150 uur, om te laten zien hoeveel ik PGR3 speelde)

    Dus bij mij leeft PGR3 nog wel :cool: Alleen door té weinig deelname is de competitie op slot, maar spelen blijf ik het zeker doen. (zeker gezien het feit dat de eerste game waar ik naar uit kijk Forza 2 is, en die pas over 5 maanden uit komt).

    :b:

    You would make me a very happy boy :cool: 8)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zal kijken wat ik voor je kan doen :cool:
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwha, ik heb liever CoD2 achievments :cool: :+
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Wat achievements wel niet met iemand kunnen doen :+

    Btw, mag ik die dashboard achtergrond van je veranderen, dit kan echt niet 8)
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima joh, als het goed is, staat er bij Memory wel wat andere van die achtergronden. 'Cactussen' 'Piramides' 'Strand' er staat vast wel wat tussen! :)

    (We hebben trouwens bijna 3000 berichten! :cool: )
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  11. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    3000 berichten:thumbs:

    hooooooooooooi,
    Nou ik ben weer thuis, vakantie ja... maar wat lees ik nou, is er helemaal niemand door van XBW in de 4 minuten challenge. Dat is jammer, maar er is dus blijkbaar ook weer een nieuwe, dus die toch maar eens proberen.

    Maar niet nu, ben beetje moe dus ik spreek jullie morgen waarschijnlijk morgen wel ( 37 uur wakker met een uur slapen in het vliegtuig, dus vroeg naar bedje toe8) )

    Doiedoie_0/

    Wat een zwaar verhaal GD;)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Okee ben net weer terug van een bier-waterpolo weekend :cool:. Ik zie dat de meeste allemaal een 1.49.4 hebben gereden. Maar wat is nu de qualification bar? Mijn tijd zal wel weer niet meer voldoende zijn....

    Wat loop je trouwens weer heerlijk te spammen stefan :p. (Zie post, 2960 8))

    Ja je had een 48 kunnen rijden :eek:

    Zie:

     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    N0RMSKI heeft ookal een 1.48.7 ofzo _O_
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep en een 1.48.5 is ook al gereden. Echt zieke tijden :)

    Sta 37ste/64 :cool:
     
  15. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu 18e met de .40 ga me niet meer proberen te verbeteren denk ik. Kunnen we mss wel bijelkaar in de race komen.

    ik -> .40
    SVS -> .44
    Fred -> .44
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ik - 44 8)
     
  17. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    en kes volgens mij een .45 8)
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Niek, heb je je PM al gelezen? :)

    (en ook ff terug reageren via PM bitte :cool: )
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    JacobsNL -> .40
    SVS -> .44
    Fred -> .44
    Jp -> .44
    Kes -- .45

    Ik hoop zo dat jullie allemaal bij elkaar in de poulle komen 8) Heb ik het lekker rustig :p
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    En dan worden we allemaal 8ste t/m 4de :lol:
     

Deel Deze Pagina