Kamaaaan! 1:03:10 hahah nu nog maar 0.27 en dan pak ik je Daniel.!! En nu ga ik slapen, succes gewenst aan 1 ieder, ik ben 6e van de wereld en dat vind ik best strak
kan er niet een onderscheid gemaakt worden tussen de manual en automatic racers, ik weet dat je kan zien welke transmissie men gebruikt. Maar is het niet leuker om 2 rankings bij te houden. ik heb totaal geen tijd om manual onder de knie te krijgen momenteel en als ik dan een poging waag voor een tijd wordt het automatic rijden.
Als er veel mensen zijn die dat ook willen misschien... maar mij lijkt het eerder een beloning voor de mensen die zelf schakelen. Is wel minder voor jou als je wat minder tijd hebt.. Ik heb gister ook ff gereden. Had een 1.01.90 en weet niet hoeveel sneller dat rondje nog kan. Ik was aan het chatten met iemand en opeens had ik hem Vind die tijd zo eigenlijk wel goed zat. Maar miss als fred hem weer verbreekt dat ik weer ga rijden
Dan zou je eigenlijk voor alle verschillen een andere ranglijst aan moeten leggen . 1 Op basis van de auto Daarna nog 1 voor de wijze van schakelen Nee, denk dat je met die oplossing het doel een beetje voorbij schiet. En het is juist leuk om te kijken hoe je het ten opzichte van andere xbw'ers doet!
Haha welkom bij pgr, ik vind het ook niet echt leuk mja ze hebben die bochten soms niet goed gemaakt. Gelukkig is dat bijna niet meer bij pgr 3, in 1 en 2 was het veel erger. Ik weet niet of het ook sneller is maar iig wel makkelijker, toen ik hem gewoon nam kwam ik er even snel uit. Dus voor de tijd maakt het niet echt uit.
kan iemand een filmpje van zijn beste ronde maken? wil wel eens zien hoe die rijden. (heb geen live dus kan het niet op die manier zien)
Ga naar de leaderboards, en je kan van de hele top 10 de rondjes zien (m.b.v. X-knop) Mijn huidige tijd: 1:02.94 MT Ik heb de ronde's van Tuur en Fred nog eens bekeken en echt man Prachtige ronde's Vooral de 4e bocht in de ronde van Tuur, daar past gewoon niks meer tussen. Ik verlies gewoon over heel het rondje gezien per bocht net iets, niet echt een punt waar ik alles verlies ofzo. Anders kijken jullie mijn clip eens en geef 'es wat tips * gaat tijden bijwerken