Er gaat dan iig 1tje door. En ik natuurlijk maarja, als ik eenmaal mijn ''speciale stoeptegel techniek'' toe pas dan hebben ze geen kans meer
Trouwens....eind uitslag van SeldgeHammer zooi 1. TTR Normski 2. TTR Chorus 3. FinPro 4 dzs Game fan 5. rolfo Mclaren is in Itali and CORE Live cant join.
Dit is de N-ring hè. Hier moet je wel een hele goede stoeptegel techniek hebben wil je hier iemand in de muur duwen
Was best een kut race, ik had Finpro getailfished zonder dat ik t wou, maar hij kwam ineens in mijn racingline. Maarja, kan gebeuren
gefeli chorus, netjes gedaan. nu weer terug naar de huidige tournament zal idd grappig zijn als we allemaal bij elkaar komen, gaan we dan elkaar de hele tijd opwachten en eraf beuken? denken die gasten die gotham tv aan het kijken zijn van, wtf zijn hun aan het doen ik ga iig niet meer m'n tijd proberen te verbeteren, als je me ziet kwalificeren is het niet serieus en gewoon om een beetje het gevoel van automaat en n-ring vast te houden
Nou toch maar een rondje of 15 gereden op de challenge... kwam tot een 1.50.14 Zijn er met deze auto nog speciale routes die je moet nemen, afsnijden ofzo, of is het gewoon een kwestie van strak rijden. Die bar moet wel te halen zijn, maar ik ga nu weer Oblivion spelen\o/ Ps. wat zijn goede tussentijden, en werkt de shiftglitch bij deze auto?
A + B tegelijk in dauwen tijdens het schakelen Shift Glitchen moet je zeker doen traxx, alleen ddee jump op het einde is af tesnijden voor de rest moest je strak rijden.
mijn beste tijd tot nu toe is 1:53:27 plaats 943 Edit: owja, wat is een zijn de goede tussentijden? ik schakel bij die jump terug tot zijn 3, hoort dat? of neem ik hem dan gewoon verkeerd?
Ja hij pakt hem best vaak dat hij naar z'n 3 gaat. Heb ik ook. Met mijn rondje bleef hij in z'n 4 47.4/.5/.6 (gemiddeld) 1.23.5/.6/.7 (gemiddeld of hoog, ik had hoog, 1.23.98 ) Eindtijd, was bij een mij 1.49.69 Hoe kunnen zij zo'n snelle 2de sectie hebben Daar verliezen wij heel veel...