De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah, ik hoop zo erg dat dit waar is. ik miste BMW echt best erg in dit spel en dan gelijk de M3 CSL en de M6? Ongelofelijk _O_ \o/ _O_ \o/ :D

    wanneer komt ie uit?
     
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Mini Cooper S.... *Pakt zijn kat en muis-outfit er weer bij* 8)
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Mini Cooper S 8)

    *Blaast de centimeters dikke laag stof van zijn 360 :cool:

    DANIEL
    Aangezien je nooit op MSN komt, nooit je telefoon opneemt en nooit smsjes beantwoord vraag ik het hier maar ff:

    Of je zaterdag nog ff komt op examenfeest. Ik weet dat je het te druk hebt met gamen om een sociaal leven te onderhouden, hopelijk kan je een plekje in je overvolle PGR3-Oblivion-GRAW-agenda vrijmaken.8)


    Hmm het begint na deze info toch weer even te kriebelen.. misschien dat ik hem morgenavond weer is aansluit, sinds 2 weken geleden toenik hem op HD beneden had aangesloten niet meer gespeeld.
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Mini Cooper S _O_

    in 1 woord super
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, bij deze wil ik jullie uitdagen voor een potje kat en muis als de Mini er is.

    SVS en ik zijn er klaar voor ;) _O_
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste is, is dat er bij de nieuwe update ook een Cat & Mouse-mode inzit! :)


    Maar wat zeggen jullie ervan? Kan na 3000+ posts dit draadje op slot, want deze discussies kunnen ook in het PGR3 topic....

    ? :b:
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Op de weg naar school heeft een dealer hem in de showroom staan \o/
    Nice :)

    Laat maar gewoon open. Als je ziet hoeveel tournooien er zijn (en zeker nog gaan komen), blijven we toch wel redenen houden om tijden te posten. Voor inhoudelijke shit over pgr3 is het pgr3 draadje.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    die mercedes is toch gewoon de normale DTM auto? komt hij ook met stickers erop in pgr3 te zitten? zo ja dan moeten er natuurlijk ook andere DTM's komen :9
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Cat & Mouse :cool:. Stefan en ik zijn een team, als hij dat nog wil tenminste :eek:. Ik weet dat ik goed kan beuken maar dan moet je me er niet telkens voor gaan rijden :+
     
  11. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuws maar wat is de bron?!
    Kan iemand dit bevestigen?!
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bizarreonline.net :cool:

    Officiele PGR3 fora ^^
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Snike888

    Het is de mercedes CLK DTM AMG. De gewone straatversie van de clk, maar dan redelijk verbouwd en met een hele dikke V8 ( volgens mij ) onder de kap. Hij heeft geen stickers, maar wel een vleugel en sideskirts enzo.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    [​IMG]

    Straat versie :)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Goed nieuws voor Fred en Kes!
    Ik kan Vrijdag niet rijden omdat ik die dag tennis heb van 20:00 tot 21:00, en als ik Donderdag door zou gaan, dan zou ik in de eerste ronde moeten rijden om 20:00. Stefan heeft aangegeven niet te kunnen rijden voor me, dus als ik morgen 4de of 3de lig, en één van jullie ligt 5de, dan moeten jullie ff door de headset schreeuwen dat je 5de ligt, en dan laat ik jullie wel ff voor. Maar alleen als ik 4de of 3de lig, en alleen als jullie 5de liggen (tenzij Stefan wel kan....*hoopt) maargoed. Geef morgen avond maar een gil :+
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lol ja ik moet waarschijnlijk vrijdagavond werken. Dus als ik door ben kan ik ook niet racen 8). Maar ff zien wie voor mij wil werken en of ik door ga :)
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    \o/ ;)
     
  18. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet vrijdag werken tot 20.00 a 20.30, tijdens WK wedstrijd Nederland |:- . Dus voor mij maakt het denk ik ook nie veel uit. zal wel niet eerder klaar zijn. Dus fred als je zesde ligt en JeePee en ik 4de en 5de doen we wel remmen :lol:
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    BRUUT!

    owja, en wat houden die cat en mouse en die andere nieuwe gamemodus nou precies in?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek me helemaal terug uit dit toernooi. Ik moet vanavond werken en is zo goed als niet onderuit te komen. En als ik doorga moet ik vrijdag gelijk om 8 uur. En ik ben 8 uur pas klaar met werken. En mocht ik zelfs tot zondag komen, heeft het nog geen zin, want dan zit ik als goed is in rotterdam voor de voorrondes van de world cyber games. Dus waarschijnlijk vertraag ik vanavond de wedstrijd met 20 minuten. Sorry :emo:
     

Deel Deze Pagina