1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    \ o / poule 2 heeft nu al zowiezo 1 iemand die al helemaal niet komt opdagen en 2 mensen die er geen baat bij hebben om bij de eerste 4 te komen 8)
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vanavond word het....

    1 LAP
    Half F1 track reverse!
    RUF CRT 2 *C klasse

    8) OMG te lijp
     
  3. The Fregelnator

    The Fregelnator Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, maar 1 lap??
    wel ideaal voor de stoeptegel techniek ;)

    ( JacobsNL )
     
  4. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kunnen we dus 20 minuten op Fred gaan zitten wachten om 1 ronde te rijden |:- . Ga toch proberen bij de beste vier te komen. Misschien dat ik om kwart voor 8 mag stoppen met werken
     
  5. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik je niet geloof, maar Mark waar haal jij die info vandaan?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zag vanmiddag het Asian Tournooi :cool:
     
  7. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook echt nu bezig... 1 Ronde reversed half f1|:-
     
  8. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een vage race, echt starte als laatste en zag de ene wagen na de andere gewoon van de weg rijden. totdat de laatste bocht een of andere kamikaze piloot niet remde en net voor me doorging, haha. Jeepee 2de en ik 4de
     
  9. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er niet in en mijn race start over 16 minuten:thumbs:
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wachttijd is maximaal 15 min :9

    Woei! In mijn race gingen FinPro/AdvanceProton en ik niet eens door naar de volgende ronde 8) Hoe geniaal, TTR McLaren ook niet, maar die zat in Italy

    Wat heeft JacobsNL nog gedaan? :)
     
  11. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    1e geworden natuurlijk in een heeeeele zware race :D ;)
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Gehehehe, Jacobs startte 2e en pakte in de eerste bocht meteen al de nummer 1. Dan is het niet meer dan één ronde geen fouten maken en je bent door. :cool:
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ow beter :cool:. Succes vanavond jongens, ik ben werken dus kan wedstrijden niet mee kijken.

    SVS, doe je best jongen, doe je best 8)
     
  14. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zeker leuk tournament dit. Alleen in de eerste ronde na de jump in de rondte getikt waardoor ik 6 sec achter kwam te liggen op nummer 7 _0/ . Ben laatste geworden op 4 seconden van de nummer 7 bijhalen met de lambo is lastig
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zag het gebeuren =( Foute actie van diegene die achter je lag (ik was op het rechte stuk voorbij je gegaan). Voor mij was deze race super spannend. Echt heel veel inhaalacties, en dat allemaal om plek 4. Uiteindelijk de nummer 3 nog binnengehengeld op 8 tienden. Erg cool, die Gallardo's.

    Nu staan DRC Sander, DCR JeePee en JacobsNL in de halve finales. (allemaal van the Dutch Racing Crew :cool:) Ik heb zo'n vermoeden dat we op de Nordschleife moeten rijden, en dat de Behemoth voor de finale's bewaard is. Helaas ben ik niet zo goed op de groene hell, in elk geval niet zo als op het F1 en DTM circuit. Sander is vrijwel altijd sneller dan mij op de Nordschleife, maar ik wordt in de Online Career altijd 2de. Dat betekend dus dat als het morgen de N-ring is, dat Sander dan eerste wordt, en ikke 2de 8)

    PS: Zware race man Sander 8)
     
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tering man, bij de start al een enorme loeier op m'n achterkant gehad, daarna had ik het nog wel bijgehaald, lag alweer eerste bij de chicane, toen bij de laatste bocht genadeloos in het zand geduwd, en toch nog eerste geworden!! nou dat kunnen er maar weinig!!
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat was de GT van DRC Sander hiervoor?
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    SVS NL ;)

    Maar jongens, kijk eens naar de Bracket :confused: In de halve finale waar Sander en ik in moeten rijden doen er maar 5 mensen mee :eek: In de halve finale van Jacobs wel gewoon 8. Maar het is heel vreemd. In mijn race zijn gewoon de eerste 4 door (Yggdrasil, Riky, bad Matoukiller, en ik) en de andere is (wat heb je toch een geluk :D) Sander. Met z'n vijven moeten we morgen dus om 20:00 uur rijden. Heel vaag. Sander is dus als enige door naar de halve finale van zijn kwart finale groep.
     
  19. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk omdat ik de host was. Vet vaag man, kan me niet meer precies herinneren wat er stond toen die race eigenlijk moest beginnen maar ineens die melding kwam, de melding was ongeveer 1 van deze 2: No other contestants have qualified for this round

    of: No other players have joined this room. Terwijl er dus al wel 6 in zaten inclusief mij, pierremik en snakeism ofzo konden er niet in komen.
     
  20. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    waar moet ik mij inschrijven voor het tornooi :confused:
     

Deel Deze Pagina