Voor dit toernooi moet je je kwalificeren via het Tournaments menu in pgr3, maar de kwalificatie is al voorbij.
Weer een nieuw toernooi; "Ferrari Expert Challenge" De Ferrari Testarossa op de Big Apple Loop te Las Vegas. Automatic natuurlijk .Een 45 seconden durende challenge met een auto die zeer goed onder controle is te houden, een leuke challenge voor de verandering Veel succes_0/ Prijzen etc zijn nog niet bekend.
0.44.01 Had een slechte opening van 0.09.47 dus daar kan je zeker bijan 2 tienden pakken. Heb ook geen WB gebruikt, ben 1x met WB 120 kilometer eruit gegaan, nu geen en met 95/100 km eruit gekomen. Maarja sta nu nog 1ste \o/
Die zit dan zeker voor die haakse rechter? Ben zelf net tot een 44.19 gekomen, opening was een 09.51 Was rank 4 op het moment. Nu 17e
Zonder wallbash nu op een 44.06. Mun snelste 1e sectie is 09.37. 1e bocht vind ik vrij moeilijk perfect te nemen. Maar wel erg leuke challenge. Wel weer klote van die WB. Ksta nu 8e.
*Muahahaha, slome 09.37 is niet echt snel, heb daar al wellis met .34 gezeten AdvanceProton had al een 0.43.83
Om Mark maar gelijk de mond te snoeren 43.97 met een 09.39 als opening. Snelste opening heb ik nu op 9.30 staan. Zonder wallbash kan ik max 43.80 rijden. Met WB nog wel iets sneller. Ik sta nu 5e op het moment en heb al zo'n gevoel dat ik gekwalificeerd ben .
Iemand moet de beste zijn van XBW , een 43.93 met een opening van .42, kan max een .8 rijden, geen wallbash gebruikt.
In-car view moet hier een voordeel hebben . Hoe nemen jullie trouwens de eennalaatste bocht. Ik stuur iets verder dan de gele lijn pas in, zodat ik het 2e stuk van die hairpin iets beter kan aansnijden. Maar je kunt um ook helemaal langs de binnenkant nemen. Misschien kan Jp een mooie paint-tekening maken, keb geen tijd meer, want ga eten en sporten .
Losers Ik heb nu 0.43.90, ik sta 5de .41, en zonder WB. Was echt een kut rondje want ik had niet door dat ik hem reed . IK reed constant een 0.44.01/.06 etc, gaar. Maarja iemand moet de beste zijn. JP en ik zijn Cat and Mouse Expert
Mooie ronde, 3 honderste sneller, wel apart dat de 2 die inboard rijden de snelste zijn. Nou, dan moet ik maar weer aan de bak
Wij ownen Rox en Sander Dit is wat er van geworden is Ik heb zelf nog maar een 44.40 staan (*schaam ) maar ik neem de een na laatste bocht zo:
Juist, zo neem ik hem ook. Toen ik voor de 2de keer een 0.44.01 reed ging hij echt te vaag. Kwam helemaal in het midden van de baan terecht . Kostte zoveel tijd... Edit Dusssss.....43.53 <-- TTR McLaren
ik heb een 44.17 met een begin van 9.55. dus moet nog wat vanaf kunnen. Gebruiken jullie SG ik namelijk niet.
Zal ik wel doen in jouw geval . Het gaat stukken sneller. En ach wie let daar nou op? Ik doe het iig wel, tis toch maar een gaar tournament waar je niks mee kan winnen
Ik ruik een contradictie Als je niks kan winnen waarom zou je dan SG doen Zou ik juist doen als je wel wat ken winnen
Och het is een leuke baan voor een SG . Het vraagt er bijna om, om de SG te gebruiken Iedereen doet het...
9.43 > 44.22 Wél SG, géén WB... Ik snij btw de enelaatse bocht heel vroeg aan. Ik ga dan zegmaar iets te hard erin en vroeg insturen, dan laat ik 'em iets naar buiten glijden halfverwege de bocht en dan weer met opbouwend gas eruit acceleren. 'k Kan maximaal een 44.0 rijden ofzo, zolang ik maar kwalificeer vind ik het best.