1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor dit toernooi moet je je kwalificeren via het Tournaments menu in pgr3, maar de kwalificatie is al voorbij.
     
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een nieuw toernooi; "Ferrari Expert Challenge"

    De Ferrari Testarossa op de Big Apple Loop te Las Vegas. Automatic natuurlijk:+ .Een 45 seconden durende challenge met een auto die zeer goed onder controle is te houden, een leuke challenge voor de verandering:thumbs: Veel succes_0/

    Prijzen etc zijn nog niet bekend.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    0.44.01 :) Had een slechte opening van 0.09.47 dus daar kan je zeker bijan 2 tienden pakken. Heb ook geen WB gebruikt, ben 1x met WB 120 kilometer eruit gegaan, nu geen en met 95/100 km eruit gekomen. Maarja sta nu nog 1ste \o/
     
  4. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zit dan zeker voor die haakse rechter?

    Ben zelf net tot een 44.19 gekomen, opening was een 09.51:+ Was rank 4 op het moment.
    Nu 17e :p
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder wallbash nu op een 44.06.

    Mun snelste 1e sectie is 09.37. 1e bocht vind ik vrij moeilijk perfect te nemen. Maar wel erg leuke challenge. Wel weer klote van die WB. Ksta nu 8e.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Muahahaha, slome 8)

    09.37 is niet echt snel, heb daar al wellis met .34 gezeten :+

    AdvanceProton had al een 0.43.83
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    En je bent ookal zo goed in Cat & Mouse _O_ :+
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Om Mark maar gelijk de mond te snoeren :9

    43.97 met een 09.39 als opening. Snelste opening heb ik nu op 9.30 staan. Zonder wallbash kan ik max 43.80 rijden. Met WB nog wel iets sneller. Ik sta nu 5e op het moment en heb al zo'n gevoel dat ik gekwalificeerd ben :+.
     
  9. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand moet de beste zijn van XBW ;), een 43.93 met een opening van .42, kan max een .8 rijden, geen wallbash gebruikt.
     
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    In-car view moet hier een voordeel hebben :9. Hoe nemen jullie trouwens de eennalaatste bocht. Ik stuur iets verder dan de gele lijn pas in, zodat ik het 2e stuk van die hairpin iets beter kan aansnijden. Maar je kunt um ook helemaal langs de binnenkant nemen. Misschien kan Jp een mooie paint-tekening maken, keb geen tijd meer, want ga eten en sporten :9.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Losers :+ Ik heb nu 0.43.90, ik sta 5de :p

    .41, en zonder WB. Was echt een kut rondje want ik had niet door dat ik hem reed 8). IK reed constant een 0.44.01/.06 etc, gaar. Maarja iemand moet de beste zijn.

    JP en ik zijn Cat and Mouse Expert _O_
     
  12. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie ronde, 3 honderste sneller, wel apart dat de 2 die inboard rijden de snelste zijn. Nou, dan moet ik maar weer aan de bak ;)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Wij ownen Rox en Sander _O_ 8)

    Dit is wat er van geworden is :9 Ik heb zelf nog maar een 44.40 staan (*schaam =() maar ik neem de een na laatste bocht zo:

    [​IMG]
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist, zo neem ik hem ook. Toen ik voor de 2de keer een 0.44.01 reed ging hij echt te vaag. Kwam helemaal in het midden van de baan terecht :mad:. Kostte zoveel tijd...

    [​IMG]

    Edit

    Dusssss.....43.53 <-- TTR McLaren :confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  15. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 44.17 met een begin van 9.55. dus moet nog wat vanaf kunnen. Gebruiken jullie SG ik namelijk niet.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zal ik wel doen in jouw geval :). Het gaat stukken sneller. En ach wie let daar nou op? Ik doe het iig wel, tis toch maar een gaar tournament waar je niks mee kan winnen :p
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ruik een contradictie8)

    Als je niks kan winnen waarom zou je dan SG doen:cool: Zou ik juist doen als je wel wat ken winnen;)
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Och het is een leuke baan voor een SG :9. Het vraagt er bijna om, om de SG te gebruiken :+ Iedereen doet het...
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    9.43 > 44.22
    Wél SG, géén WB...

    Ik snij btw de enelaatse bocht heel vroeg aan. Ik ga dan zegmaar iets te hard erin en vroeg insturen, dan laat ik 'em iets naar buiten glijden halfverwege de bocht en dan weer met opbouwend gas eruit acceleren.
    'k Kan maximaal een 44.0 rijden ofzo, zolang ik maar kwalificeer vind ik het best. :)
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik hem PGR3 er ook maar weer is ingejast. Na 15 minuutjes rijden een 44.17
     

Deel Deze Pagina