Haakse rechter, ná de 2e split. Maar echt veel win je er niet mee, alleen als je 'em perfect neem en dat is moeilijk. Ik denk dat het beter is dat je 'em gewoon normaal neemt. Zónder WB is een 43.8/43.9 mogelijk en je kan die bocht constanter nemen.
Stefan, ik dacht dat jij wel een snellere tijd zou neerzetten. Naja misschien ben ik ook beter dan jij in de E klasse
Reed nog een paar rondjes op deze baan, had een 44.06. Toen een paar ronden later toch maar gedacht 'ik kijk even hoe die wallbash nou echt werkt', en toen gelijk een 43.97. Je wint er dus denk ik 1 a 2 tienden mee. En dat was rank 11 Met wallbash moet een 43.6-7 dus wel kunnen... kijk maar naar Mclaren (weet bijna wel zeker dat hij de wallbash gebruikt).
*Schopt gangsterdwerg Nette tijd Yggdrasil heeft 43.50 gereden Moet wel, ik had 43.90 zonder Wallbash....
Slome Wie had dat ooit gedacht dat ik nog eens (tijdelijk) de snelste van ons allemaal zou worden En daar hoef je niet eens een DRC member voor te zijn
Ik zal ook eens wat proberen. Ik ga direct voor de WB en SG, aangezien iedereen dat toch uiteindelijk wel zal gebruiken edit:/ 44.67 seed 137 En dat terwijl de bar op .31 ligt.
Sjeesus :{ Ik kan ook al wel weer gaan rijden, als dit zo doorgaat moet je minimaal een 43.70/80 rijden
Nope, daar heb je sociale vaardigheden voor nodig. Ik zit nu op een 9.45 > 43.86 zónder WB. Opening kan nog een tiende harden dus een 43.7laag gaat wel lukken. Met WB lukt een 43.5 wel.
Nou toen ik vanochtend mijn 0.43.83 reed zat ik met Meneer Stefan in een chat. Hij zei naar een uurtje van, ''Maruk ik ga er vandoor'' toen reed ik net een 0.09.36 en ik zei van ''Stefan wacht nog ff, misschien rijd ik wel een nieuwe tijd. En ja hoor een nieuwe tijd. Nu zat ik weer met Stefan in een chat en hij zei weer van ''Ik ga ervandoor'' Nu het gekke is, ik rijd weer een 0.09.36 en maak er een 0.43.70 van (5th) Echt Stefan is me beer Dus 43.70