1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik reed net zonder Wallbash een 9.32 >>> 43.79, voor mij zat daar echt de limiet dus ik dacht, laat ik ook eens bashen. 3 Ronde's later heb ik gereden een:

9.43 >>> 43.66
    Seeding 4th

Ik ben door _O_ :)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wij zijn de bom 8) Die 43.50 moet lukken ;)

3. JeePee

JeePee Guest

Ik word echt helemaal gek :eek:
    Ik reed echt een sublieme ronde met een WB waar ik met 115km/h uitkwam, en een laatste bocht die nog nooit beter gegaan was. Mijn eindtijd was 44:30 :eek: Meteen de ronde daarna reed ik niet normaal bagger. Ik raakte zelfs bij de eerste bocht de muur, en de één na laatste bocht miste ik compleet. Mijn eindtijd: 44:11 :eek: Ben ik nou gek of is die tijdmeting gewoon fucked up :eek: Dit is echt niet leuk meer man.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is dan wel raar idd. Maar ik denk dat de tijden wel redelijk kloppen.

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dat hadden JacobsNL en ik ook bij de vorige challange op de Full F1. Soms reed je echt subliem had je een opening van xx.xx en reed je daarna te bagger en zat je er dik onder :confused:

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat zou dan de aller slechtste afwerking van een game ooit zijn \o/

Maar ik geloof het zelf niet zo :)

7. JeePee

JeePee Guest

Nou, de Capture the Track mode tijden zijn ook veel sneller dan die in Race Against the Clock. Ook zit er tijdens playtime geen tijdmeting in. Dit + die sublieme ronde met bagger tijd zet mij toch aan het twijfelen. Ik baal er overigens wel ontzettend van, want ik kan dus echt never nooit 6 tienden onder die 44:30 komen.

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen ik denk het ook niet. Maar ik heb een keer een filmpje opgenomen van de Sledgehammer Tournament en hij was 3.47 lang ''Alstu'' terwijl als je teneerste die rolling start er af haalt ben je al 10 seconden sneller en het was een rondje van 3.52. Dus dat klopt lange na niet.

Reken maar uit :confused: En dan hebben we het nog niet eens gehad over Playtime --> Capture the Track :{

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hmmm, raar idd. Maar als de tijd sneller loopt, loopt bij iedereen de tijd te snel en is het geen competitie vervalsing :)
    Mooi boxen set trouwens, koop morgen ook de z-5500 ;)

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijden kloppen wel. :)
    Ik heb een (soms irritante) gewoonte om bij een challenge op heel veel plaatsen punten te nemen waarbij ik altijd mijn snelheid meet. Na elke bocht en meerde keren op een recht stuk. Ik kijk dus voortdurend rechtsbeneden naar mijn HUD, en ik heb er nooit last van dat ik denk dat er iets niet klopt.

Je moest eens weten, hoe je met een andere lijn soms meerdere tienden kan pakken terwijl het er heel "knullig" uit ziet. Ik kan me voorstellen dat het is osms heel raar is. Ik heb het soms zelf ook. Maar niets kan mij vertellen dat er per ronde's een andere tijdmeting is. Of de tijd opzich nou wel of niet klopt is terzijde, maar bij elke ronde heb je gewoon dezelfde tijdmeting.

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  11. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht al eerder zoiets, was in het sleghammer tournament dat ik heel vaak perfecte rondes reed, en ik gewoon een veel betere tijd reed als ik een paar keer toch de kant raakte ofzo. ook heb je als je een split voorbij rijd dat de tijd even blijft staan zodat je het af kunt lezen. en in de tussentijd verdertelt en dan weer gewoon de tijd laat zien. misschien dat het hier fout gaat?

12. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *eenst met stefan

heb nog een 44.08 gereden met een opening van 9.5x dus kan nog sneller

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou WB en SG..?

14. JeePee

JeePee Guest

WB = Wallbash
    SG = Shift Glitch

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat is nou Wallbash.?

En waar zit dat precies en hoe kan ik het doen.?

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wallbash = Muurknal :+

Naar de 2de sectie krijg je een stukje omlaag, in die rechtse bocht zit erin. Zwart bord met Potenza reclame.

Hoe? Vol erin, gas los als je hem ramt en als je er weer uit komt gas er op

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt! zal het proberen

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nou,eindelijk een tijd die in de buurt komt :+.

44.62. Nog niet gekwalificeerd, maar dit lijkt ergens op :D

19. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop me nu gekwalificeerd te hebben.

43.86 seeding 28# op moment van uploaden.

Ik had een 2e sectie die niet al te hard was, ben al iets meer dan een tiende harder gegaan. Toen dacht ik van alles of niets wallbash. Die ging niet perfect, ik ging wat dwars, maar toch ineens sneller dan m'n ongeveer 10 minuten eerder neergezette 43.99.

20. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm wordt nu toch steeds twijfelachtiger of de wb nu sneller is. Ikzelf denk dat als je de bocht gewoon zeer strak neemt je misschien nog wel sneller bent dan met wb. In ieder geval, ik sta sinds vanmiddag ook op een 43.82 (zonder wallbash dus)... Hoe ver gaat die bar nog droppen, nu al iets van 44.04:eek:

Deel Deze Pagina