44.40 so far. Heb momenteel niet meer zoveel tijd om in kwalificatie te steken (tov. van de 1e gallardo challenge iig), maar hoop deze week nog wel wat rondjes te kunnen rijden. Sta nog wel in de top 200 \o/
Het zal me dit keer niet lukken bij de beste 64 te komen, heb namelijk MOTO GP eindelijk binnen YEAH, echt lachhe spelleke!! \o/ .( geen tijd voor PGR3 dus)
Ik sta 31e . Dan kom je egt in relaxte poules \o/ @ SVS Verander in je profiel je gamertag ff naar DRC Sander .
Zeer netjes . Nu ben je wel sneller als ik. Nu maar hopen dat we niet bij melkaar in komen. Heb liever een race zonder XBW mensen . Als ik er dan iemand per ongeluk vanaf beuk dan weet ik dat het niet zo erg is
haha, ik zit er nu nog wel bij, 43.99 na een heel belabberde 9.70 opening, hoelang zal ik er nog bijzitten, 2 uurtjes?? 43.93
Die heb jij . Heb nog van niemand gehoort dat hij een .30 reed of lager. Wel van SVS als het goed is, .32 een paar keer maar niet veel daar onder . Die van mij is 9.36
Man, I feel good tralalalala \o/ Woei, ik maak het nog gekker 43.77 met 9.30 als opening Seed 17 so far Krijg ik die achievement als ik bij de beste 64 zit?
Mijn startrecord is 09.27... Ging echt bizar snel, natuurlijk daarna gelijk gecrast bij die haakse rechter . Tot nu toe sta ik op een 43.72 met een opening van 09.43. Daar kunnen dus nog wat tienden vanaf\o/.
43.75 is mijn tijd trouwens. Normaal niet zo'n probleem om 2 hondersten over het hoofd te zien, maar hier is dat een verschil van dag en nacht. Hopelijk dat ik er bij zit Nice opening traxx :b:
Ja die krijg je als je je eerst race doet . Moet je wel aan deelnemen anders krijg je hem nog niet. Hele race moet je uitrijden. Traxx, bizar snelle opening