1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver de godver, ik kan opeens Tokio niet meer laden :confused: dan zegt hij the disc is unreadable :eek: Wat een pokkezooi ook andere circuits in Tokio doen het niet meer... en vorige week nog wel... Wordt een leuk gesprek met de klantenservice hehe...:mad:
     
  2. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    seed 1ste \o/, hahah 53.60. Kan er in elke sectie nog ongeveer 2 tienden vanaf halen dus een 53 laag moet mogelijk zijn.
    12.42 -- 33.21 en -- 53.60, Beste opening: 12.19:lol:
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een 53.73 staan. Alleen in de eerste sectie kan er al een halve seconde van af en in de rest van de baan moet er ook nog in ieder geval wel een tiende te vinden zijn.
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    53.33
    Seeding 5th
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    na 20 rondjes 59,46 welll slecht!
     
  6. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    53.19 , goed voor de 2e plek atm =D. Bij de ferarri-challenge werd ik 43e, dus misschien dat ik nu wat hoger eindig :+.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wow allemaal lage 53 :eek:. Ik vind die bak voor geen meter rijden vooral omdat hij zo sloom is....Iedereen direct sneller als ik :'-(
     
  8. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    54.19 is dus denk ik niet genoeg...:thumbs: :cool:

    moet nog heel wat verbeteren:)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope zeker niet. Als ik nu al kijk naar de andere xbw-ers moet je wel een lage 53 neer zetten

    TTR Normski -- 53.22
    Yggdrassil -- 53.06


    Edit: Yggdrassil -- 52'95
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie mezelf nog wel een 53.0 of 53.1 rijden, daar ligt denk ik de grens (voor mij) denk ik.
    Bar zal ook wel richting 53.3 à 53.2 gaan denk ik.
     
  11. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat het is maar het lukt me gewoon niet om een snelle tijd te rijden. Heb er ook weinig zin in eigenlijk, mss moet ik maar s ff stoppen met pgr3 :mad:. Mijn tijd is een .78 maar kan echt niet sneller voor mn gevoel
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik kan ook amper sneller gaan. Echt met bumperview lijkt het of je echt subliem gaat en dan zit je nog boven de 54 te fietsen. Het insturen is ook zo lomp als wat :'-(

    54.05 :x
     
  13. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je je treuskill verhogen ik blijf maar op newcomer(1) :confused: teerwijl ik dikwijls eerste ben als ik online rij :p

    en die tornooien jullie spreken alty van 54.05 enal zo rond die tijd van welke circuit is da enal :confused:
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn tournaments, die vind je onder Gotham Career en dan Tournaments. daar moet je de tournament kiezen die nog op qualifying staat.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Rijd je dan via xbox live career, of via playtime over L!VE?
    Je kan je trueskill alleen in de online career verbeteren. En aangezien die fucked up is, ben jij de klos ;)
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee man niet de klos. Ik speel nu 2 dagen Online career en ik zit nu al op Contender (22). Maar hoe speel je via playtime ik kan dat niet de er staat dan dat dat niet kan en dat heb ik bij de gotham TV ook daar kan ik niets bekijken omdat mijn acount daar niet goed voor is. Wat doe ik dan fout? Ik heb mijn leeftijd gewoon op 17 staan is dat het probleem dan?
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maak er een 18 van :) Of iets met "parent" settings ofzo in je dashboard?
    Ik weet het ook niet precies, maar pruts even wat ;)
    Ik sta op een .76 voor de challenge iig. Heb wederom niet veel tijd om te rijden (werken en centen hebben toch de voorkeur :9)
     
  18. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb nu een 53.46

    moet ook wel richting de 53.1-53.2 kunnen gaan, kweenie of ik harder kan, met een subliem rondje waarschijnlijk wel.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Snelle tijd :eek:. Volgens mij doe ik echt iets verkeerd. Had dan wel met mijn 54.05 een opening van 12.7 maar doet er niet toe :+. Wil ook een goede opening hebben :'-(
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    De goede openingen zijn zo rond de 12.2 a 12.3. En als je met bumper-cam rijdt, dan zul je geen snelle tijden kunnen rijden ;).

    Je racede tog altijd achter de auto ofniet Mark? Bumper-cam is klote, want je ziet heel slecht wat je auto doet. En als jij een opening van 12.7 hebt, terwijl je subliem rijdt, zal ik maar gauw van die view afgaan :cool:

    En waarom is dit een slome bak? :+ Ik vind het egt een superfijne auto. Je kunt de shicane achter elkaar door heel snel nemen en je kunt um heel precies insturen.
     

Deel Deze Pagina