Godver de godver, ik kan opeens Tokio niet meer laden dan zegt hij the disc is unreadable Wat een pokkezooi ook andere circuits in Tokio doen het niet meer... en vorige week nog wel... Wordt een leuk gesprek met de klantenservice hehe...
seed 1ste \o/, hahah 53.60. Kan er in elke sectie nog ongeveer 2 tienden vanaf halen dus een 53 laag moet mogelijk zijn. 12.42 -- 33.21 en -- 53.60, Beste opening: 12.19
Ik heb nu een 53.73 staan. Alleen in de eerste sectie kan er al een halve seconde van af en in de rest van de baan moet er ook nog in ieder geval wel een tiende te vinden zijn.
53.19 , goed voor de 2e plek atm =D. Bij de ferarri-challenge werd ik 43e, dus misschien dat ik nu wat hoger eindig .
Wow allemaal lage 53 . Ik vind die bak voor geen meter rijden vooral omdat hij zo sloom is....Iedereen direct sneller als ik
Nope zeker niet. Als ik nu al kijk naar de andere xbw-ers moet je wel een lage 53 neer zetten TTR Normski -- 53.22 Yggdrassil -- 53.06 Edit: Yggdrassil -- 52'95
Ik zie mezelf nog wel een 53.0 of 53.1 rijden, daar ligt denk ik de grens (voor mij) denk ik. Bar zal ook wel richting 53.3 à 53.2 gaan denk ik.
Ik weet niet wat het is maar het lukt me gewoon niet om een snelle tijd te rijden. Heb er ook weinig zin in eigenlijk, mss moet ik maar s ff stoppen met pgr3 . Mijn tijd is een .78 maar kan echt niet sneller voor mn gevoel
Ja ik kan ook amper sneller gaan. Echt met bumperview lijkt het of je echt subliem gaat en dan zit je nog boven de 54 te fietsen. Het insturen is ook zo lomp als wat 54.05
hoe moet je je treuskill verhogen ik blijf maar op newcomer(1) teerwijl ik dikwijls eerste ben als ik online rij en die tornooien jullie spreken alty van 54.05 enal zo rond die tijd van welke circuit is da enal
dat zijn tournaments, die vind je onder Gotham Career en dan Tournaments. daar moet je de tournament kiezen die nog op qualifying staat.
Rijd je dan via xbox live career, of via playtime over L!VE? Je kan je trueskill alleen in de online career verbeteren. En aangezien die fucked up is, ben jij de klos
Nee man niet de klos. Ik speel nu 2 dagen Online career en ik zit nu al op Contender (22). Maar hoe speel je via playtime ik kan dat niet de er staat dan dat dat niet kan en dat heb ik bij de gotham TV ook daar kan ik niets bekijken omdat mijn acount daar niet goed voor is. Wat doe ik dan fout? Ik heb mijn leeftijd gewoon op 17 staan is dat het probleem dan?
Maak er een 18 van Of iets met "parent" settings ofzo in je dashboard? Ik weet het ook niet precies, maar pruts even wat Ik sta op een .76 voor de challenge iig. Heb wederom niet veel tijd om te rijden (werken en centen hebben toch de voorkeur )
kheb nu een 53.46 moet ook wel richting de 53.1-53.2 kunnen gaan, kweenie of ik harder kan, met een subliem rondje waarschijnlijk wel.
Snelle tijd . Volgens mij doe ik echt iets verkeerd. Had dan wel met mijn 54.05 een opening van 12.7 maar doet er niet toe . Wil ook een goede opening hebben
De goede openingen zijn zo rond de 12.2 a 12.3. En als je met bumper-cam rijdt, dan zul je geen snelle tijden kunnen rijden . Je racede tog altijd achter de auto ofniet Mark? Bumper-cam is klote, want je ziet heel slecht wat je auto doet. En als jij een opening van 12.7 hebt, terwijl je subliem rijdt, zal ik maar gauw van die view afgaan En waarom is dit een slome bak? Ik vind het egt een superfijne auto. Je kunt de shicane achter elkaar door heel snel nemen en je kunt um heel precies insturen.