1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bumpercam ja :). Maar ik kan het allebei wel, ik heb zolang al dat ik op bumperview rijdt dat ik het eigenlijk niks aan vindt achter de auto. Je hebt de snelheid niet meer. :mad:

    Tsja had nog een opening van 12.19 (Bumper) maar op deze track kan je beter achter de auto rijden, rijdt stukken makkelijker. Zoals bij de Big Apple loop met de ferarri is het heerlijk om op bumper tegaan.

    Slome bak? Nah dat niet zo zeer maar het sturen doet hij best lomp.
     
  2. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Lomp sturen? 8)

    Deze auto stuurt egt subliem. _O_
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Achter de auto view ja. Rijdt u is in-car ;) (L) :+
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    53.11
    seeding 3th

    Tis me nu al een paar x gelukt om met 200+ die chicane door te rammen. Ik denk dat een 12.10 moet kunnen in de 1e sectie.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ik reed net een eerste sectie van 12.20 maar ik ging veelste sloom door bocht 3. Zoals Fred al zei is een 12.10 zeker mogelijk. Mijn 2de sectie ging ook wel lekker, met een doorkomst van 32.70 en vol spanning reed ik de laatste sectie, en ook die ging aardig. Eindtijd: 53.17 Ik had net een message van Fred gehad, dus ik wil er één terug sturen, en net voordat ik op op 'Send Message' druk word ik (net als gister) gedisconnect van Xbox Live :mad: Tijd niet geupdate :mad: Gelukkig heb ik nog een paar dagen om nog een keer zo'n kunstje te laten zien, maar wanneer het me niet lukt en ik buiten de top 64 kom te liggen ga ik toch flink balen.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is echt jammer JP :mad:. Had zelf een 53.69 met een 2de sectie van 33.01, verlies dus heel veel in het laatste en in de eerste sectie (12.4 hoog)
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me net toch een rondje _O_

    Met een opening van 13.01 (chicane ging in de muur) wist ik er een 53.54 uit te poepen! De opening kan 7 tienden sneller, dus dan was ik op een tijd van 52.8 uit gekomen. Ach, zo'n rondje rijd ik toch nooit meer, maarja, het was wel gaaf om 'em te rijden. :)
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    54.2x vanmiddag gereden met opening van 12.72 heb al 12.4 als opening gehad dus moet hoop ik wel gaan lukken om in de 53.xx te komen
     
  9. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    da qualificatie is da met die gele porche ... mijn beste tijd is 57.64 :confused: beter kan ik bijna ni...
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Dat is inderdaad de kwalificatie. Wil je in de top 64 komen dan zul je echt een 53.30 moeten rijden denk ik. Gewoon blijven oefenen, en je zult zien dat je tijden steeds sneller worden :b:
     
  11. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ;) kzal veel oefene :D maar doen jullie automtic of manuel gears ?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Helaas is het in toernooien niet mogelijk om te kiezen of je handmatig of automatisch schakeld. In alle toernooien moest er automatisch geschakeld worden. Ikzelf (en de meeste hier) schakelen buiten de toernooien om handmatig.
     
  13. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een 53.42, sectie tijden van 12.4, 32.9 en dan dus een 53.4 het eerste en laatste deel kunnen nog wel wat sneller midden stuk was gewoon strak
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De hele top 64 (en waarschijnlijk daarna nog een hele lijst :9) schakelt waarschijnlijk zelf. Raar dat ze na al die toernooitjes nog niet MT gebruiken.
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja idd die kut AT wor je helemaal gek van man maargoed,
    heb vanmiddag weer paar rondjes gereden en kwam tot een

    0:53.89
    seeding 59 van de 64 dus gaat het gewoon weer niet redden let maar op |:-
    kan nog wel paar tienden vanaf denk, slipte btje te erg in de bocht voor 2e meetpunt, daar was met tijd 33.2 en ramde hem daarna in de vangrail kwam toch nog tot die tijd 53.89 me opening was 12.50 keep mij fingers crossed
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    53.29 gereden *)
    12.25 -->32.74 --> 53.29
    Seed 11 :) Denk dat ik het in dit toernooi ook wel naar de elimination rounds mag :)

    Wat is de track/car combinatie van de Ferarri challenge? Voor de elimination rounds?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  17. JeePee

    JeePee Guest

  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En hij praat nog Nederlands ook 8) 8)
     
  19. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ja Yggdrasil betekent iets en is geen naam ofzo, dus meerdere mensen kunnen zon naam hebben. Heeft dus wss niets met elkaar te maken
     
  20. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoeps dubbele post achja nieuwe tijd: 53.33
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006

Deel Deze Pagina