1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * doet mee :cool:

2. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kudne eignlijk uwe naam veranderen uwe gamertag want al die engeltaligen spreken helemaal mijn naam helemaal verkeerd uit en klinkt da als een meiskesnaam :d ma kunde uwe naam dus veranderen zonder er iets van microsoftpoints enal te betalen of da uw gamerpoints helemaal weg zijn ofzo ...gaat da want kwil et weten voor ik mijn huidig gamertag verwijder

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nope, gaat je punten kosten. Het gebruiken van punten en komma's op een forum is ook niet verboden trouewens ;)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gangsterdwurg zei volgens mij: Boom ofso :) Allemaal spirituele shit 8)

5. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok merci geertbargeman ;)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    is toch logisch ;)
    de meerderheid gebruikt gewoon AT omdat ze niet goed genoeg zijn om MT te gebruiken. En aangezien ze het toernooi zo toegankelijk mogelijk willen maken vind ik het een logische beslissing om AT ipv MT te gebruiken :b:

(ik gebuik AT, MT krijg ik potverkoffie maar niet onder de knie 8))

//edit: heeft er verder niks mee te maken, maar toen ik dit zag vond ik het wel (weer) jammer dat we geen plaatje in onze sig mogen gebruiken op xbw

ziet er toch mooi uit :D (er missen wel 2 games, maar dat zal wel zijn omdat ik ze al in geen maanden heb gespeeld ;))

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    @Dulle:

Het is idd logisch dat ze AT gebruiken om de boel wat toegankelijker te maken. Maar ze zoeken de 64 beste/snelste spelers. Aangezien er veel snellere tijden worden gereden met MT, is het ook logisch om een keer een MT toernooi te organiseren ;)

"Boom des levens"

Zoiets :) (Voor alleen "boom" zou ik het wel een hele dure term vinden :))

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  8. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heet geen Gangsterdwurg, ik noem jou toch ook geen MotelMark of Stoepteugel?8)

En welke auto/baan is het vanavond?

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Geen id :) Jij mag om 8 uur rijden, en dan heb ik tot half 10 de tijd om te oefenen 8)

10. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    Gold Rush ik probeer alty in u kamer te gaan ma dan komt er alty op dak iets moe downloaden op marketplace wa is da juist zijn da die nieuwe auo's ofzo die moe downloaden?

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nogmaals, maak even gebruik van punten en komma's (zitten rechts naast je "m" knop op je toetsenbord ;)) Dan kan iedereen lezen wat je schrijft, en begrijpen wat je bedoelt :9
    Anyway, auto's downloaden is denk ik niet het probleem. Geef ie als error "unable to connect to host" ?
    Heb dit probleem namelijk zelft ATM als ik friends wil joinen of inviten =(

12. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad mega irritant om jouw brabbelbrij te ontcijferen. Typ gewoon even normaal dat is voor iedereen het makkelijkst en je komt ook meteen een stuk geloofwaardiger en minder dom over;)

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    lol:):

14. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    Awel nee het is geen error maar als ik er in wil komt er op dat ik iets moet downloaden op marketplace. (ik kan niet deftig typen):p

15. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Dan leer je t maar of gebruik een woordenboek. Je lijkt wel lid van de Jostiband!

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Shit load aan Nederlanders door.
    Had nog wel een aanrijding met nr. 5, en hoorde dat, dat op een Stoeptegel actie leek op gotham tv? Mijn inziens een race accident, omdat ik de bocht iets te scherp aansneed en dus moest uitwijken. Direct excuses gemaakt, maar daar koopt die jongen natuurlijk ook niets voor :9
    Werd ook nog geblokt door JP trouwens in de lap ervoor, maar daar zijn we beiden ongeschoden uitgekomen :)

See you guys next round \o/

17. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    OMFG, TTR wil nu ook account recovery gaan doen om iedereen in het toernooi te laten meedoen, stakkers, TTR wordt ook steeds minder_0/

18. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met account recovery:eek: ?

Iedereen die door is, gefeliciteerd\o/ .

19. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Stel dat TTR Mclaren F1 zich met gemak qualificeert, dan doet hij account recovery van bv TTR PHATS account dat hij ook erin zit, tijd voor een nieuwe clan I guess!

20. JeePee

JeePee Guest

Dus dat Mclaren dan een tijd kan rijden voor Phats :confused:
    Hoe zielig kan je zijn.

Deel Deze Pagina