1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    TTR is gewoon zielig. FinPro/Chompr en al die goede gasten zitten daar nu allemaal in. Nou wow wat ben je dan een stoer. Vind het zelf echt een balle clan (Niks tegen Chorus of JP) maar het is gewoon een zielige clan.

Iig, leuke race gereden. Jammer van JacobsNL :'-(.

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    nieuwe tijd voor ruf toernooi. 53.83 zat er gister avond nog net bij 62 van de 64 *) maar kan nog echt 2 tienden sneller hoop dat ik er nu wel een keer bij zit in de plaats van net buiten

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Worth & Walker Street
    4 Laps
    575 M Maranello

vanavond ^^

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  4. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    TTR is ook geen team, maar een zooi bij elkaar geraapte goeie rijders. En er zitten ook minder goede rijders bij die ze dan in een b-team willen gooien. Dat werkt allemaal niet. Je moet gewoon mensen hebben die je goed kent en waar je goed mee kan opschieten. Zoals DRC *)

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Clan is het ook niet meer, ik ken ze bijna allemaal niet, Franse, Polen, Turken enz, PHATS wil gewoon de beste mensen in zijn clan ook al kent hij ze niet. Nu snap ik ook waarom JP weg is gegaan.

6. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen JP is daar weggegaan :p. Stefan en ik zaten er ook in en volgens mij nog wel een paar xbw'ers.

7. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook een tijd geleden uitgenodigd door die PHATS, en zat dus bij TTR, maar heb er voor de rest niet meer mee gedaan dan 2 keer een berichtje geplaatst... Totdat alle DRC members werden gebanned:lol: .

8. JeePee

JeePee Guest

Om ff ontopic te gaan:

Snelste opening ooit is 11.98 _O_
    Yggdrasil heeft een keer een tweede sectie van 32.40 gereden _O_
    Snelste ronde is momenteel 52.72 _O_

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, in dat opzicht is TTR eigenlijk ook precies het tegenovergestelde van DRC. Dat is juist een vriendenclub die elkaar wél kent, en tenminste dezelfde taal spreekt! \o/

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Trieste zooi gisteren weer met de Tournament, beetje weer zielig lopen te beuken.

7de geworden...

11. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe is t allemaal gelopen?? Ik kon niet kijken want had net mn allereerste auto gekocht :D

12. JeePee

JeePee Guest

_O_ Vertel wat meer...welke auto?

Maargoed, Sander en ik zijn als enige door, en moeten allebei om 20:15 rijden vanavond. In mijn race heb ik Geert in de muur geduwt (nogmaals, sorry man =() en toen daarna Fred met de #3 aan het vechten was, kwam ik bij, en had een ziek mooie race met Fred tot aan de finish. Ik was dus 4de, en Fred 5de. Handewasser was 7de, en Geert was 8ste. Sander won zijn race dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.

13. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Round 3

Boulevard Straights (Reversed)
    2 Laps
    Ferrari F50GT

14. JeePee

JeePee Guest

Is dat die ene met die volgas chicane's?

15. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Yep, volgens mij 2 van die, maar deze keer reverse dus ik weet niet of dat zoveel moeilijker is.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gister laatste geworden \o/
    Terecht overigens, had niet anders verwacht. Aantal keer gebeurt (jp? :9) maar waren race ongelukjes (net als toen ik in de 1e ronde 4 werd, waarna ik vervolgens voor rotte vis werd uitgemaakt door mijn "victim").

Iedereen (dat zijn er volgens mij niet zoveel?) die door is, zet hem op en succes :)

@ kes en Stefan:

Hebben jullie al iets gehoord over de faceplate van gamed.nl? Misscien dat ik mijn mail niet heb gekregen? :'-(

17. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    nee heb ook nog niks mogen vernemen van gamed.nl maar zal vast wel begin volgende week komen. :thumbs:.

18. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, bij mij liep het in de eerste ronde echt helemaal niet. In de tweede ronde wel anderhalve seconde ingelopen maar het mocht niet meer baten. Ach ja, dan maar met de RUF'jes :)

19. JeePee

JeePee Guest

Sander, je lag 2de na de eerste bocht :eek: Echt jammer man, had jij trouwens ook van de mega famedrops bij de start?

Ik weet trouwens niet of ik vanavond ga rijden. Ligt eraan hoe spannende de F1 is.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zoals het er nu naar uitziet wordt het een één-tweetje voor Ferarri. Vind de F1 al lang niet meer spannend.

Deel Deze Pagina