1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Voelt zich populair.

Lolol :+ kerel heeft 25000+ gamerscore.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heeft ie jouw dat gevraagd? :lol: :emo:
    Geeft ook direct aan hoe die jongen zo hoog in de leaderboards is gekomen :emo:

3. JeePee

JeePee Guest

OMG, hoe zielig ben je :emo: En dat voor 50 gp's =(

Tja, dat zou wel goed zijn voor het kampioenschap, alleen is het altijd afwachten hoe Ralf door bocht 13 heen komt :cool:

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Lol, idd :9
    Laat Schumacher (M) maar op 1 eindigen en Kimi op 2. Alonso even een subtiel crashje (ala Schumacher R :9) en dan komt de spannings een klein beetje terug.

5. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    F1 is nu juist weer spannend man :D. Alonso ligt redelijk voor, maar Ferrari komt nu ff terug. Wat is er niet spannend aan 8)

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    All of these allegations made accusing acX raptor of blocking other people's IP addresses are TRUE. He uses a bridging method which is totally obvious, when he joined the tournament race lobby every time it lagged everyone out and he became host and when anybody tried to join him, they would lag out straight away. If he was trying to join the lobby and could not connect it would NOT lag everybody out, proving therefore that he is blatantly tampering and making his router's firewall conflict with everyone’s IP address except his other little acX buddy so that only they get to enter the race. If this tournament was to be run properly then he would be disqualified and the race would be rerun without him, but instead this post will probably either be deleted or I will be told to contact the "Racing Committee". Like there going to do a lot, I don't see any regulations, since when did a "Racing Committee" allow players to blatantly ram other people and cheat to not allow people into races, its utterly pathetic, either sort these tournaments out with some kind of experienced supervision and enforced rules, or don't run them, because the real racers are cheated out of winning by people like acX Raptor.

Please read this post and consider the points and totally legitimate allegations I have made Snowowl and take them into consideration instead of avoiding the responsibility of accepting that this tournament has become totally void and telling me to report it to someone else, and don't accuse me of bashing, as I'm sure many other witnesses and well respected racers will back these points up and just to clarify I don't have a problem with the acX clan, there are some great racers in there but maybe you should reconsider Raptors place in the club after his blatantly clear shenanigans.

OMFG!!!

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat sommige mensen persé toernooitjes moeten winnen waar helemaal niets te halen valt |:-
    Of gebeurde het ook al in de Gallarde Challenge?
    Ik zeg; bannen van live :thumbs:

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Denk het wel ja. Hij mocht wel als beste 4 van EU naar italie toe

9. JeePee

JeePee Guest

Ja, maar wie heeft er net acX RaptoR verslagen...?

Ik ben eerste geworden in de Ferrari Expert Challenge!!!!

\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kijk is aan :cool:.

Gefeliciteerd JP :) Jammer dat je niks hebt gewonnen.

11. JeePee

JeePee Guest

Als dit toch eens het eerste toernooi was 8)....:'-(

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dan was het zeker wel nice geweest ;)

Hoe ging je race?

13. JeePee

JeePee Guest

Eigenlijk perfect.... als eerste bij uitkomen eerste bocht, en toen mijn voorsprong alleen maar groter gemaakt tot de finish. Ik heb dit toernooi nu de halve, en hele finale gewonnen :cool:

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kijk is aan :cool: \o/

Hmm Qua bar voor de RUF is .67, naja sta nu 68ste. Maar misschien heb ik kans dat ik nog steeds mee kan doen. Als acX er uit word gehaald.

Heb ook te weinig in de RUF comp gestoken. Een uurtje ofso.

15. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    auto sprong weg na 1e bocht, en met de f50 gt duurt het wel ff voordat je die weer op het rechte spoor hebt, daarna dankzij skywalker plaats 8, toen was ik uit m'n ritme en de race voorbij.

trouwens heel netjes gedaan JP, gefeli, wij moesten het natuurlijk weer doen voor DRC :p

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dat meen je niet SVS 8)

Oh beer :cool:

Morgen hopelijk weer een nieuw toernooi. Heb geen zin en puf om me RUF tijd te verberen

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het een "raceaccident" of probeerde hij je terug te pakken van de vorige race?

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    RUF Tournament

20.15
    DRC Traxx

20.45
    DoneChrone

21.00
    FredFrikandel

21.15
    JP

21.45
    DRC Stefan
    JacobsNL
    DRC Sander

Nieuw Tournament

Lamboghini Expert Challange \o/

Bucanneer Loop
    Las Vegas
    Automatic
    Lambo Gallardo

M'n eerste tijd naar een uurtje: 0.36.81 #2

Kan nog 4 a 5 tienden maximaal vanaf. Ik kan er maxi nog .2 van afhalen. Althans dat denk ik dan maar :+

19. JeePee

JeePee Guest

Och...automatic :{

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    verrast? 8)

//edit: na 2 rondjes 39.69
    Seeding: 49th of 64

ik zal er binnen 2 seconden uitgeknikkerd worden, maar het voelt toch wel goed aan :+

Laatst bewerkt: 3 jul 2006

Deel Deze Pagina