Dat denk ik ook wel ja Goede checks zijn: 12.4 22.5 ''36.8'' Maar mijn laatste bocht ging niet goed...
Na 20 minuten heb ik 36.63. En er kan nog cker 2 a 3 tienden af. 12.31 -> 22.30 -> 36.63. Ik verneukte de laatste bocht best wel in dit rondje. Ik zat 0.41 onder mijn 36.74 bij de 2e check en over start/finish dus nog maar 0.11 Kben egt benieuwd hoe dicht het nu op elkaar zit. Bij de Ruf challenge ben ik als 7e gekwalificeerd. Alleen op de 1e maandag een uur gereden ofzo
terugpakken, hij zat 5 seconden lang in m'n kont te porren hij werd er geil van Mark! oh beer fred ikzelf sla dit toernooi maar eens ff over denk ik, ben al niet zo goed op deze baan op 1 of andere manier, geen zin om er uren achter te zitten om te proberen om een goede tijd neer te zetten.
Ik denk dat ik zelf er ook nog ergens bij moet staan. Stond gisteren op een 33ste plaats. Alleen zit ik nu op het werk en kan dus nie zelf kijken.
De nieuwe challenge is wel leuk opzich Ik heb op dit moment: 00.37.81 nr. 52 De bar is 37.95 geloof ik dus ik moet nog echt aan de slag om in de top 64 te komen. Hoelaag komt de bar denk je te staan? En moet je de middelste rare bocht nou vol gas nemen of doen jullie een beetje gas minderen? En die bocht erna? Even remmen of even gas minderen en dan er doorheen?
heb nu 37.53 aleen die klote laaste bocht als ik weet hoe ik die goed kan rijden kan nog wel sneller tijd neerzetten
Shit man ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn eigen record van 37.81 te verbreken. Is er ergens een filmpje of ghost van deze baan want dan wil ik wel eens zien wat ik fout doe want het lijkt alsof ik bij de 37.81 al bijna perfect reed. Kan iemand me dan uitleggen hoe je de bochten moet nemen? De eerste bocht is daar een wallbash het snelste? Zag TTR Mclaren het doen met de F50 namelijk.
Kan iemand een lijn aangeven hoe door turn 1 te gaan. Ik heb nu een 36.88 staan met een eerste check van 12.84 (Nu een 12.64, maar hier valt nog flink wat winst te halen) . Daar moet dus gezien de tijd van Fred nog iets van 3 tienden vanaf. 12.64 -- 22.78 -- 36.75
36.66 Wordt nog wel een 36.3, en dat zal moeten ook, want die bar gaat nog wel richting de 36.half verwacht ik.... @ Bonbridge... Bekijk anders een een filmpje van één van de top 10 tijden op Buccanneer Loop met de D-klasse bij de leaderboards/RATC. 2e Bocht moet je iig zorgen dat de computer 'em in de 4e versnelling houdt, en je bij het uitkomen 160+ gaat. 3e bocht goed aanremmen en helemaal links op de curbs insturen, zodat je, als je de apex aan de binnenkant pakt, je alweer volgas kan, en het gas er ook op kan houden.
Sorry mannen, ben een tijdje afwezig geweest, had het zoals gezegd druk met mn auto en het lekkere weer. Nog gefeliciteerd JP!, zal binnenkort s gaan kwalificeren voor de labo challenge. Auto is trouwens een zwarte FIAT Punto Sporting, met oa airco en een 6-bak.
Eerste bocht is WB neem ik aan? Ruf challenge iig geen concurenten uit de XBW competitie Hopelijk is de rest ook niet zo goed, want dat ben ik ook niet (*vorige toernooi checkt)