1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat denk ik ook wel ja ;)

Goede checks zijn:

12.4
    22.5
    ''36.8''

Maar mijn laatste bocht ging niet goed...

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Na 20 minuten heb ik 36.63. En er kan nog cker 2 a 3 tienden af.

12.31 -> 22.30 -> 36.63. Ik verneukte de laatste bocht best wel in dit rondje. Ik zat 0.41 onder mijn 36.74 bij de 2e check en over start/finish dus nog maar 0.11 :'-(

Kben egt benieuwd hoe dicht het nu op elkaar zit. Bij de Ruf challenge ben ik als 7e gekwalificeerd. Alleen op de 1e maandag een uur gereden ofzo 8)

3. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    double...

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  4. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    terugpakken, hij zat 5 seconden lang in m'n kont te porren 8) hij werd er geil van Mark!

oh beer fred _O_

ikzelf sla dit toernooi maar eens ff over denk ik, ben al niet zo goed op deze baan op 1 of andere manier, geen zin om er uren achter te zitten om te proberen om een goede tijd neer te zetten.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Of het was een liefdevolle actie zoals kimi en juan :+

6. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik zelf er ook nog ergens bij moet staan. Stond gisteren op een 33ste plaats. Alleen zit ik nu op het werk en kan dus nie zelf kijken.

7. JeePee

JeePee Guest

Ik heb er al genoeg moeite mee, ok :'-( :+

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe challenge is wel leuk opzich
    Ik heb op dit moment:
    00.37.81 nr. 52

De bar is 37.95 geloof ik dus ik moet nog echt aan de slag om in de top 64 te komen. Hoelaag komt de bar denk je te staan? En moet je de middelste rare bocht nou vol gas nemen of doen jullie een beetje gas minderen? En die bocht erna? Even remmen of even gas minderen en dan er doorheen?

9. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb je naam inderdaad zien staan kes, weet alleen niet in welke poule.

10. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu 37.53 aleen die klote laaste bocht als ik weet hoe ik die goed kan rijden kan nog wel sneller tijd neerzetten

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    oh, 37.29 70th of 64 :'-(
    0.03 boven de bar....

Nog maar harder gaan proberen dan :+

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Shit man ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn eigen record van 37.81 te verbreken. Is er ergens een filmpje of ghost van deze baan want dan wil ik wel eens zien wat ik fout doe want het lijkt alsof ik bij de 37.81 al bijna perfect reed. Kan iemand me dan uitleggen hoe je de bochten moet nemen?

De eerste bocht is daar een wallbash het snelste? Zag TTR Mclaren het doen met de F50 namelijk.

13. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand een lijn aangeven hoe door turn 1 te gaan. Ik heb nu een 36.88 staan met een eerste check van 12.84 |:- (Nu een 12.64, maar hier valt nog flink wat winst te halen) . Daar moet dus gezien de tijd van Fred nog iets van 3 tienden vanaf.

12.64 -- 22.78 -- 36.75

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    36.66

Wordt nog wel een 36.3, en dat zal moeten ook, want die bar gaat nog wel richting de 36.half verwacht ik....

@ Bonbridge... Bekijk anders een een filmpje van één van de top 10 tijden op Buccanneer Loop met de D-klasse bij de leaderboards/RATC. :)
    2e Bocht moet je iig zorgen dat de computer 'em in de 4e versnelling houdt, en je bij het uitkomen 160+ gaat. 3e bocht goed aanremmen en helemaal links op de curbs insturen, zodat je, als je de apex aan de binnenkant pakt, je alweer volgas kan, en het gas er ook op kan houden.

15. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mannen, ben een tijdje afwezig geweest, had het zoals gezegd druk met mn auto en het lekkere weer. Nog gefeliciteerd JP!, zal binnenkort s gaan kwalificeren voor de labo challenge. Auto is trouwens een zwarte FIAT Punto Sporting, met oa airco en een 6-bak.

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Doe je netjes jacobs :)

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nette tijd frank

Oh! :eek: Dat meen je niet

Je kan het Roxanne (L)

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Eerste bocht is WB neem ik aan?

Ruf challenge iig geen concurenten uit de XBW competitie :) Hopelijk is de rest ook niet zo goed, want dat ben ik ook niet :9 (*vorige toernooi checkt)

19. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Doen jullie allemaal 1e bocht wben??

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb zonder WB een 36.90. Maar kan met WB nog 0.14 sec. van eerste sectie af. Doen dus :9

Deel Deze Pagina