Nice JP Bijzonder goede opening ook. Heb straks wat rondjes gereden, maar mijn openingen kwamen niet onder de .70(!) Toen mijn pes5 er maar in geduwd
Wow nice. Ook zeer netjes afgemaakt 12.23 -> 22.17 -> 36.25 ''u'' 12.33 --> 22.28 --> 36.41 ''iek'' 00.10 --> 00.11 --> 00.16 Zeer nette ronde, en te geniale eerste eerste checkpoint Netjes gedaan Edit: En JP staat nog maar 3de , welke sectie heb jij zo hard verkloot JP ?
eh.... gefeliciteerd JP echt machtig snelle tijd ik ben echt niet goed in die tournamenten had iets van 0.39.67 sec zou ook wel een keertje mee willen doen lol zal wel niet gebeuren maar ga echt goed oefene
heb nu een 36.65 met een opening van 12.67 . Het lukt me echt totaal gewoon niet in dat eerste deel. daar verlies ik dus gewoon de 4 tienden die ik aan het einde nog steeds mis
Thnx Nog een tip voor vanavond: Als je achteraan start, dan is het verstandig om de rechter rijstrook te nemen door de 1ste bocht, om op die manier een mogelijke start crash te vermijden. Het kost je ongeveer 3 tienden, maar dan zit je wel op safe. Ronde 2 en 3 moet je wel gewoon links nemen
Net de race van TR4MPS gezien. Kwam 2 man opdagen Of soms een router glitch? Ik moet nu iig. Denk dat ik de eerste rond niet doorkom als ik de concurrentie zo zie.
Ja ik kwam van 2.55 seconden helemaal terug en haalde je nog in. Ik liet je maar voorbij omdat ik morgen toch niet mee kon doen. Jammer ... De rest suc6 vanavond!
Jammer van Jacobs en Sander. *rolt om van die hoofden haha. Die linker heeft net een appel ingeslikt ofso
Is die middelste nou een jongen of een meisje Wat ziet die maxfatality eruit zeg, sjezusj. En een verdwaalde afroman daar rechts . Wie zijn het eigelijk allemaal?