Haha ja, ik wou er niet op ingaan maar MaxFatal1ty is te dope (Linker) Ik heb geen idee wie het allemaal zijn, maarja... *Eigenlijk zijn we allemaal jaloers op hun kapsels. Hè fredje . Ik weet dat jij dat meest rechtse kapsel te bruut vindt
De MaxFATAL1TY heeft iets te lang achter zijn Xbox gezeten, en volgens mij ook teveel kauwgum doorgeslikt Ik wil echt weten wie het allemaal zijn. Staat Gangsterdwerg daar niet tussen ?
van links naar rechts: maxfatality, SpeedRacer, Skittl3s, Ch0mpr en Afro weet ik niet. Hier zijn nog wat plaatjes die speedracer genomen heeft van Dallas:
Round 2: Car: RUF CTR "Yellow Bird'' Track: Las Vegas, Tropicana Tour, Reverse Laps: 3 Time of Day: Night
Chorus joined DRC! Jaja jongens, DRC heeft inmiddels al 7 Nederlandse toppers in huis DRC JeePee DRC TraxX DRC FredKroket DRC Stefan DRC Chorus DRC Sander JacobsNL Kijk ook eens op http://www.dutchracingcrew.nl en ga naar het forum, begint al aardig gezellig te worden!
Manual Mayham Tournament Manual!!! \o/ The Good Tomorrow TVR Sagaris Mijn eerste tijd is een 52.32, verlies teveel in de eerste sectie, had 15.16 en ik heb daar is 14.8 gereden. Dus 3 tienden en verlies nog 1 tienden in de laatste sectie.
TTR Skittles is een jongen of een meisje? 51.94 in manual mayhem btw. Seeding 1th. 14.70->33.51->51.94
Ik zoek nog een nieuwe game maar weet niet goed wat ik moet kiezen, als ik een racegame kies, kan ik dan het beste PGR3 kopen? Moto GP 06 (?) lijkt me ook wel leuk, maar die lijkt me wel iets te moeilijk. Welke van deze games is het makkelijkst op te pakken voor iemand die niet veel racegames gespeeld heeft? *Oeps, verkeerde topic! Geen probleem imo?