1:08,14 :{ Had al lang een 1:05 moeten rijden, lig paar keer meer dan 2 seconden voor op mijn ghost maar weet het toch weer te verknallen. Gereden met de Sagaris overigens.
@ Mark: Die tijden kunnen ook nog wel sneller Maar het verschil is dat ik deze na een uur reed en net dat beetje sneller kost wel best wat tijd. Heb het nou nog ff druk met school enzo, als ik tijd heb zal ik nog wel ff proberen hem wat aan te scherpen. Alleen wat wel zwaaaar irritant is is dat je die ghost niet uit kunt zetten. Ik rijd langzamer met ghost aan. Slecht dat je die nie kan uitzetten. En nu staat er dus een best snelle ghost en dat is irritant om daarmee snellere tijden te zetten.
Helemaal mee eens. En na 1 rondje heb je er al 2. Snap egt niet waarom ze niet gemaakt hebben, dat je ze gewoon uit kan zetten .
tijd aangepast (jaja lange nacht gehad) tijd: 1:02.03 auto: TVR Sagaris transmissie: manuel (live waarschijnlijk vanvaf midden januari ) Spoiler en oja, met automatic kwam ik tot; 1.02.79
Damned waarom is manual nou sneller . Ik reed al in de eerste 5 rondjes al een nieuw persoonlijk record . 1.03.07 Kan echt teveel van af (nieuw record) want als ik al -0.00.38 (dus die 1.02.5 is mogelijk...) bij de eerste checkpoint heb klopt hier iets niet Edit: Tijden bijgewerkt!
Lol, de pausmobiel @ Mark, Die foto is echt , alleen jammer dat de achtbaan een paar pilaren mist . Ik ben daar zelf een keer geweest (Hotel New York New York) en het is echt té vet. Die achtbaan gaat zelfs door de lobby van het hotel
Achtbaan in de lobby Mja... net voor het eerst een half uurtje manual geprobeert Automatisch 1.02.83 Manual 1.03.00 Dus daar zit zeker nog wel verbetering in. Manual is in het begin ff wennen maar als je goed luistert gaat het steeds beter
wees blij dat je nog 3de staat ik heb het even geprobeerd en ik kwam maar niet onder de 1.08 die baan bestaat eigenlijk alleen maar uit vol gas. nu inmiddels zit ik alweer in de 1.05 gaat dus wel telkens beter, maar ik begrijp niet hoe jullie die eerste bocht zo hard kunnen nemen
Tijden zijn weer ge-update! Ik heb ook een nieuwe tijd: 1:02.62 MT Maar dat kan nog véél sneller, ga maar eens naar mijn gameclip (Leaderboards, Old City Loop, D-klasse, Heer Stefan (ik sta 8e ofzo) en bekijk de ene laatste bocht eens goed. Die snelle linker, het was een goed rondje maar ik stuurde te vroeg in daar, knalde tegen de binnenkant van de muur en kreeg daarna opeens weer een boost. Zeer vaag Weten jullie misschien wat dat is? Overigens wel heel spannend zeg... Wie o wie komt in de Top 5!!! Race ze jongens! _0/
Kan kloppen Ik stond altijd 300e in league 1 maar die vuile (...)n00bs! Nu ben ik mezelf weer aan 't opwerken maar, maar dat gaat jammergenoeg niet zo snel