1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    echt he 0.05 te langzaam dus minder beters
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik had 0.02 te weinig bij het 1e tournament, waar het ergens om ging :'-(
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog nooit tekort gekomen :cool:
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    kwa vrouwen ik ook niet *) alleen met pgr3 wel :'-(
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ach wat heb je nu liever dan ;).

    Gratz to Kes, Jacobs, Stefan, Afrokroket :) *Kon er zo geen andere namen uit vissen, ff snel gekeken* met het behalen van de 1/4 finales :)

    Gisteren even 3 laps (D klasse) Behemoth gedaan, wat een baan 8) _O_. Met HD owned deze baan zo hard, had plekje 51, ben er zelf wel trots op naar 3 laps en omdat ik deze echt geen ruk aan vond. Ben er ook echt slecht in. 8.12.**, kan er maximaal een 8.05 uithalen maar dan moet wel alles goed gaan, zaten nog genoeg schoonheidsfoutjes in. Respect voor Stefan en Fredje op de D klasse
     
  6. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Max 8:05 8) , jij moet veel sneller kunnen :x
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja maar ik heb nog geen afro kapsel :mad: En dan zie je die bochten veel moeilijker aankomen 8)
     
  8. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    was vandaag wel fijne challenge, ben helaas niet door. stefan wel die was weer eens eerste. Maar goed ik kwam dus net terug van het werken en wist nie welke baan het was waardoor k uiteraard te voorzichtig was in turn 1, hierdoor verloor ik mijn eerste plaats en kreeg daarna ook een paar beuken te verwerken schade.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer kes!

    Ik zit zit inmiddels in de finale ^^
    Morgen kijken ofk er top 3/4 kan uithalen...
    Is toch wel mijn doel :)
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Stefan for the win :cool:
    Maar ik hoop dat er nog eens een tournooi komt waar je 20 rondjes moet rijden. Zo kan je iig nog wat terug doen als je in de 1e bocht de lul bent. Nu gaat het 100% om de 1e bocht, wat jammer is.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zo net met die Classic weer is gereden. Vanochtend stond mijn eerste tijd er nog op van de eerste dag: 1.39.73 toen stond ik 63/64, reed toen een nieuwe 1.39.61, stond 61/64. Doe net een uurtje geleden xbox aan er staat alweer 64/64, nou dan kan dus niet :+

    Nu een 1.39.39 gereden en sta direct 37ste 8) Er zitten dus in 0.00.22, 27 man 8)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Toernooi jammergenoeg niet gelukt, 6e geworden.

    Lag na de start goed 2e, achter GIG Phoenix die ik in principe kan hebben, maar bij de 4e bocht remde hij vreselijk vroeg, waar ik er normaal volgas inknal, dus ik knalde achterop... Ik lifte wel en liet hem weer voor, maar daardoor kwam ik in het gedrang en kwam ik door een subtiel tikje van Drasil 7e te liggen.

    Daarna nog dzs Moerte uitgeremd en 6e geworden, maar het mocht niet zo zijn. Jammer, want ik had kunnen winnen maja, volgende keer beter :cool:
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Toernooi jammergenoeg niet gelukt, 6e geworden.

    Lag na de start goed 2e, achter GIG Phoenix die ik in principe kan hebben, maar bij de 4e bocht remde hij vreselijk vroeg, waar ik er normaal volgas inknal, dus ik knalde achterop... Ik lifte wel en liet hem weer voor, maar daardoor kwam ik in het gedrang en kwam ik door een subtiel tikje van Drasil 7e te liggen.

    Daarna nog dzs Moerte uitgeremd en 6e geworden, maar het mocht niet zo zijn. Jammer, want ik had kunnen winnen maja, volgende keer beter :cool:
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jij dacht, laat ik is 2 posten 8)

    Nieuw toernooi :)
    F430 Challange
    Half f1
    Automatic

    1.11.73
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice,

    TTR Normski heeft al een 1:10:86. Te snel voor een automatic 8)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    2de geworden vanavond in de Classic, te makkelijk deze race. Begon alleen als 5de...

    Met die half F1 circuit challange sta ik nu 68ste, maar ff snel qualificeren morgen ochtend :p
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    - 1.11.20 (Seeding 10th) voor qualificatie Track specials

    - Samen met Doni BaRoni en Skywalker makkelijk door naar de kwart-finales (die ik ivm een weekendje-weg niet kan racen =( )
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lossen jullie die chicane op? dat is de enige plek waar ik gigantisch veel tijd verlies, want ik krijg hem maar niet fatsoenlijk terug op de baan. vlak voor dat afsnijden even terugschakelen werkt ook niet, want dan valt hij helemaal dood, maar als ik niet terugschakel kom ik iedere keer op 2 wielen.
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Volg deze stappen tijdens het menu:

    Gotham Career > Leaderboards > Test Track > Ferrari F430 Challenge > Bekijk het rondje van wat top 10 gasten... Ik weet het klinkt simpel, maar dat helpt het meeste.

    Door de kut AT met dit toernooi schiet hij de hele tijd terug naar de 4e versnelling als je de chicane afsnijdt waardoor je veel tijd verliest én de auto is moeilijker controleerbaar... Wanneer 'ie bij jou in z'n 5 blijft hangen en je hebt de auto onder controle dan doe je het goed. Instuurpunt moet je dus ff bij die top 10 filmpjes bepalen :)

    Je moet iig een eerste tussencheck van ónder de 40.5 hebben, met een goede chicane maak je dan kans op een 1.11.half (bar is 1.11.6) en dus een kwailificatie.

    Een check bij het uitkomen van de chicane tussen de 58.5 en de 58.8, dan doe je het goed! :thumbs:

    Ik ga nu een weekendje-weg dus meer vragen kan ik niet beantwoorden, ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

    EDIT: Nog wat extra tips:

    - Probeer 'em bij de eerste bocht in z'n 3 te houden
    - Door bocht 2 strak aan de binnenkant blijven, zo min mogelijk slippen en geen extra meters maken
    - Bocht 3 auto strak laten uitkomen
    - Zo vroeg mogelijk op het gas bij bocht 4 en er met 150+ uitkomen
    - Bocht 5 auto strak houden, is veel tijd te winnen door vroeg op het gas te gaan en weinig meters te maken
    - Bocht 7 (opkomen rechte stuk) laat aansnijden en vroeg op het gas, met zo'n 170 uitkomen dacht ik)
    - Chicane staat hierboven beschreven
    - Laatste bocht beetje slippend ingaan en laat aansnijden, en weer vroeg op het gas. Je moet misschien dan bij het uitkomen al naar z'n 4 opschakelen, dus probeer 'em wel strak te houden

    En natuurlijk shiftglitchen (hoe lame het ook is, het MOET wil je kwalificeren), gewoon een paar km/h vóór de de CPU schakelt zélf met de shiftglitch opschakelen.

    :b: Succes!
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2006

Deel Deze Pagina