Volg deze stappen tijdens het menu:
Gotham Career > Leaderboards > Test Track > Ferrari F430 Challenge > Bekijk het rondje van wat top 10 gasten... Ik weet het klinkt simpel, maar dat helpt het meeste.
Door de kut AT met dit toernooi schiet hij de hele tijd terug naar de 4e versnelling als je de chicane afsnijdt waardoor je veel tijd verliest én de auto is moeilijker controleerbaar... Wanneer 'ie bij jou in z'n 5 blijft hangen en je hebt de auto onder controle dan doe je het goed. Instuurpunt moet je dus ff bij die top 10 filmpjes bepalen
Je moet iig een eerste tussencheck van ónder de 40.5 hebben, met een goede chicane maak je dan kans op een 1.11.half (bar is 1.11.6) en dus een kwailificatie.
Een check bij het uitkomen van de chicane tussen de 58.5 en de 58.8, dan doe je het goed!
Ik ga nu een weekendje-weg dus meer vragen kan ik niet beantwoorden, ik hoop dat je er wat aan hebt.
EDIT: Nog wat extra tips:
- Probeer 'em bij de eerste bocht in z'n 3 te houden
- Door bocht 2 strak aan de binnenkant blijven, zo min mogelijk slippen en geen extra meters maken
- Bocht 3 auto strak laten uitkomen
- Zo vroeg mogelijk op het gas bij bocht 4 en er met 150+ uitkomen
- Bocht 5 auto strak houden, is veel tijd te winnen door vroeg op het gas te gaan en weinig meters te maken
- Bocht 7 (opkomen rechte stuk) laat aansnijden en vroeg op het gas, met zo'n 170 uitkomen dacht ik)
- Chicane staat hierboven beschreven
- Laatste bocht beetje slippend ingaan en laat aansnijden, en weer vroeg op het gas. Je moet misschien dan bij het uitkomen al naar z'n 4 opschakelen, dus probeer 'em wel strak te houden
En natuurlijk shiftglitchen (hoe lame het ook is, het MOET wil je kwalificeren), gewoon een paar km/h vóór de de CPU schakelt zélf met de shiftglitch opschakelen.
:b: Succes!
Laatst bewerkt: 28 jul 2006