1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, ik zal het eerst proberen zonder te shiftglitchen, 40.5 haal ik bij het 2e punt wel, het is alleen het laatste stuk dat ik altijd verpest.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me inmiddels een paar keer gelukt om hem bij het afsnijden hem zelfs in zijn 6 te houden, een nadeel is alleen dan dat hij bijna oncontroleerbaar is, en je veel geluk moet hebben. Hij kan beter in zijn 5. Een ander probleem is, als het een keer lukt, dan komt die laatste bocht zo snel, en rem je nogal eens te laat.
     
  3. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu al een vanaf dinsdag niet meer gamen omdat de xbox360 naar Duitsland is opgestuurd wegens vastlopers!!.
    Hierdoor heb ik dus niet kunnen racen afgelopen donderdag en voor het huidige toernooi heb ik mijn 1:11.67 die ik maandag had neergezet niet meer kunnen verbeteren, balehh

    Maar goed ga morgen toch lekker 2,5 weken naar Istriƫ \o/ en als ik terug kom is de xbox360 er weer :)

    Succes aan iedereen die in de kwalificatie nog zitten en degene natuurlijk die nog in de eliminatie fases zitten, tot over 3 weken
     
  4. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang niet geracet en kwam dus uit op een 1.11.28. Het is wel genoeg om te kwalificeren, maar kan toch niet mee doen aan de afvalrondes8) .
     
  5. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge, dat ik mijn wachtwoord nog wist. Zit nu lekker in me zwembroek en een pilsje aan de costa brava te chillen. Heb al zolang geen xbox meer gezien, volgens mij herken ik m niet eens meer 8).

    Volgende week ben ik weer thuis, reken maar van jetje dat ik dan ga knallen.

    Later :cool:
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    1.11.33, sta nu 40e, moet dus wel lukken
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nieuwe tournament is met de Concept Car.

    13.71 (je kan daar een .3 laag neerzetten)
    Eindtijd 46.09 Rank 12 ofso

    Maargoed, kan nog makkelijk 4 tienden vanaf ^^
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
  9. JeePee

    JeePee Guest

    45.35, elfde op dit moment.
    Ik zal wel door zijn :)
     
  10. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    48.35 535ste op het moment:b:
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    45.63 27ste

    13.51 -- 29.6x

    Gisteren had ik geniale laatste bocht. 30.18 --> 45.99 _O_

    Yggdrasil zijn tijd is 44.91 :eek:
     
  12. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    47.05, moet nog een seconde af.
    Is mijn eerste toernooi waar ik aan mee kan doen sinds ik PGR3 heb (nog geen MS points gekocht), ga ik bijna op vakantie :'-(
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    TTR Chompr
    first split: 13.16
    second split: 29.13
    final time: 44.67

    Had vanmorgen 29.44 maar die verneukte ik. IK weet niet hoe hij die laatste bocht heeft gedaan maar zal die WB daar sneller zijn :{. Hij neemt die bocht genialer dan geniaal of er zit gewoon een lamme wb in.
     
  14. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Brrrr, die dubbele linkse bocht na de brug zijn te spannend geplaatst, soms net te ver uit elkaar, soms te dichtbij:+. In ieder geval, ik reed net een 45.25, dat was rank 7 volgens mij... Nog 7 Tienden sneller, wow dat is wel heel snel:eek: .
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik heb zo'n gevoel dat ze een WB gebruiken, maar ik weet ook niet hoe hard ze gaan over 2de sectie lijn. Ik reed al subliem met toen ik een 30.18 --> 45.99 reed. Dat is 2 tienden onder 2de sectie tijd (zo bekijk ik het). En hij heeft daar 6 tienden, 4 tienden sneller dan mijn geniale bocht. En het is maar 1 bocht waar we het over hebben :{
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu morgen om 20.45 de 1st Round rijden van die van vorige week, maar hoe werkt het nu precies? Hoe laat moet je al aanwezig zijn?
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Lobby is open van 20.45 tot 21.00, dus je hebt 15 minuten de tijd om erin te komen... Zodra iedereen er in zit begint de race.

    Je gaat gewoon naar Tournaments en dan naar de Track Specials, en dan staat er vanzelf 'Start Race' waar je dus tussen 20.45 en 21.00 op kan klikken.

    Ik zit btw bij je in de poule :b:
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Stom hoor, 5 man kwam opdagen, 1 ging om 5 voor 9 weg, en de race wilde maar niet beginnen. Om 21:04 werd ik uit de room gedonderd, en kon ik er niet meer in. Omdat er maar 3 mee deden, sta ik wel als 4e geklassificeerd, maarja, ik wilde racen. Nou goed, morgen weer een kans. Ff wat meer oefenen met die wagen en die baan, want ik kan er nog geen zak van.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Heeft niet zoveel zin, aangezien je morgen op een andere baan met een andere auto zult moeten rijden.
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was tennissen :cool:

    Maja, je zit in de kwartfinale's... netjes toch? :) Heb je de achievement?
     

Deel Deze Pagina