1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1.12.14
    seed 17

    Goed rondje. Nam alleen de bocht voor meetpunt 2 (die rare/stuiterende naar links) in z'n 4. Heb daar dus 1 of 2 tienden laten liggen.
    Maar ik ben zo wel tevreden eigenlijk :)
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice baggerman :D. En dan nog 17de :eek:. Vanmorgen tig keer de kans gehad op een betere tijd, heb een 1.12.63 en bar is .72. Sta 50ste. Heletijd 45.6/7 en ik verkloot telkens die laatste rot bocht. Echt zop pissig :+

    0.19.13 was me snelste opening vanochtend.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    WTF, 19.13 als opening?
    Ik had een opening van 19.32 ofzo :9
    19.29 is mijn snelste opening ooit :)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja en zo goed ging hij nou ook weer niet :9. Ik rijd constant een .3x, maar ik kan hem gewoon niet afmaken omdat ik die 2 na laatste bocht zo brak neem. Of die laatste bocht gaat dan verkeerd. Reed vanavocht nog een 1.12.66 (Mijn snelste .63]. Lomp, maarja ik raakte wel weer een muur in de laatste sectie.

    Naja straks nog eem proberen :cool:
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren nog een 1.12.28 neergezet (Sta nu 29ste gequalificeerd, 20.15 uur).

    Nieuw Tournament!
    American Muscle
    Shelby ofso :+
    Las Vegas
    Automatic :'-(

    1.09.96 is me eerste brakke tijd naar een kleine 10 laps \o/
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Yeaaii..! Eindelijk weer een challenge zonder een auto uit het style of turbo pack...toch? Automatic is voor mij ook niet echt heel erg :)
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist :). Automatic is wel erg. Vooral bij die bak, echt verschrikkelijk. De 2de en de 3 bocht zijn |:- Laat staan de laatste bocht waar hij net voor 2 seconden naar zijn 5 gaat :{
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    1.10.52 Dat is waarschijnlijk nog dik een halve seconde te weinig ben ik bang.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    1.08.86 5th

    Reed eerst 1.09.53, die bleef een tijdje staan. Toen reed ik voor de 2de keer een .53, rondje daarna reed ik een .44 en dat rondje daarna reed ik 1.08.86 8). Heerlijk sessie :cool:
     
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    1.10.70
    120ste ofzo :D

    Kunnen een paar tienden af denk ik, maar zal niet genoeg zijn.
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    aardig gekke tijd:thumbs: net ff zitten proberen maar me opening is niet helemaal lekker volgens mij 29.44 d8 ik, en daarna zie ik geen verbetering meer mogelijk zowat, hooguit laatste bocht voor de finish, maar me tijd 1.09.80 eerste stuk geen idee hoe k sneller kan tips anyone?
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Welke auto op welke baan is het?
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wanneer is eliminatie ronde 1 van 4x4 tournooi?

    Ok, bovenstaande vraag is beantwoord :p
    Maar is 1.08.86 echt heel snel? Ik heb een 1.09.86 ofzo, en dat is seed 70. Zou dus betekenen dat het weer close wordt?
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Eliminaties beginnen altijd op Donderdag.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Had een opening van 29.03 :).

    Flamingo Straights
    Shelby Cobra GT500
    Automatic

    Aankomende donderdag

    Tsja het is redelijk. TTR Normski zit er maar 0.00.30 onder dus...maar ik hoor steeds meer mensen die een 1.08.83 hebben dus het zal wel niet genoeg zijn 8).

    Edit:
    Hmm ik weet niet of een 1.08.8 wel goed genoeg is. Ik reed vanmiddag vaak genoeg een 1.09.2/1.08.9...:eek:. Owja ik heb weer een nieuwe tijd. Van 1.08.86 naar 1.08.85 \o/
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat is auto/track combo van vanavond?
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mark goede race :)

    Ik starte vrij aardig. Maakte gebruik van de 1e bocht en lag toch 4e. TheKiddie voor mij op een 3e plek. Ik dacht: voorzichtig doen, hij als 3e door, ik als 4e, niets aan de hand.
    Hij maakte een aantal foutjes waardoor ik o.a. op het rechte stuk (Start/Finish stuk) naast hem lag. Netjes afgeremd en achter hem gaan rijden om maar vooral ongelukken te voorkomen. Vervolgens mist hij zijn rempumt in de bocht naar rechts (na 1e sectie) waardoor ik in zijn achterkant knal. Hierdoor kon nr5 profiteren en de 3e plek overnemen (ik lag nu dus 5e). Gelukkigen lieten mijn skills (en mijn router) mij niet in de steek, en pakte ik op een nette manier plek 4 terug in de laatste ronde.
    Maar dan komt het "survival of the fittest" instinct van sommige mensen naar boven. Werd er (zoals er verwacht) bijzonder hard uit geramd.
    Jammer dat je een race eerlijk wil spelen, maar dat niet iedereen die intensie heeft.

    Winnen is belangrijker dan mee doen!

    Succes iedereen die wel door is and see you in next tournamenm :)
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zoals ik lees heb je het niet gehaald. Jammer :mad:. Ik ben wel door ja, 1ste geworden maar ik had ook genoeg lichte foutje, ramde Core x Dean x 2x lichtjes aan, niet mijn bedoeling maar hij nam het positief op, hij was uiteindelijk 2de geworden. Naja vanavond weer racen...
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    1,5 dagen van te voren stond ik nog 49ste. Dus ik ging gisteren kijken hoe laat ik moest, krijg ik het bericht: "You did not qualify for this tournament."


    D'oh! :+
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik werd dus 5e eergister ;)

    Momenteel kom ik niet onder de 1.09.13 :{

    Bocht naar links na het 1e meetpunt (ga je het 2e slingerdeel in), moet je daar in z'n 5 doorheen?
    Is het mogelijk om de laatste bocht in z'n 4 te laten?
     

Deel Deze Pagina