Ehm... volgens mij als iedereen vanaf plaats nr 5 dezelfde tijd haalt heb je gedeelde plek, dus het kan wel
Ff over de discussie over 2 leugue's... We doen dit niet, omdat een één of andere gast die gamed voor God dit zegt Maar ff serieus, het doel van de competitie is gewoon om lekker tegen elkaar te racen en te zien waar je ongeveer staat t.o.v. de rest. Het leuke is dat na een tijdje je merkt dat je telkens bij een persoon in de buurt zit en er vanzelf wel spannende challengs komen, niet voor de winst, maar tussen jij en degene dan je sneller wilt zijn! Voor gasten die zeiden dat ze écht niet wisten hoe ze sneller moeten... Ga naar de leaderboards Top 10 van deze challenge en druk op één van de Top 10 spelers op de X-knop, dan laadt je zijn rondje en kan je die bekijken. Tijden btw ge-update... En als 't goed is staat je naam nu goed Hammerman, maar dit komt gewoon door de verschillende resoluties van ieder's beeldscherm, want bij mij ziet bijv die tabel er heel anders uit als bij jou.
ik had live, maar nu heb ik niet meer ivbm geld etc. maarja, zoals gezegd in februari waarschijnlijk wel (jarig ) laatste tijd update (gaat op vakantie) tijd: 1:01.94 auto: TVR Sagaris transmissie: Manuel dus volgende comp ben ik er niet... grt emile
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78463 volgens mij klopt dit niet, want mijn tijd was 1.04.02...
Nette tijd Traxx Ik zal je eens toevoegen, want samen met JPRaceGamer, De Paus, kes en ik zitten we met z'n 5en binnen 2 tienden Alleen voortaan ook ff je auto en transmissie erbij vermelden (ik ga er nu vanuit dat je met de TVR en Manual reed) EDIT: Tijden bijgewerkt
Is goed_0/ Maar inderdaad, ik rijd handmatig in de TVR Sagaris... Net weer een paar keer rond de 1.02.70 gezeten. Ik verruineer de tijd altijd op het einde Morgen of overmorgen begint de nieuwe competitie toch? Een tipje van de sluier waar we racen mss?
ik hoop las vegas, want ik vond deze baan echt 3 keer niks, ik was er ook niet bijster best op had een tijd van 1.05.19 dacht ik gewoon buccaneer loop klasse c
Heb net ook een tijd neergezet heb pas net de 360 dus kon ik nog niet meedoen met de vorige challenge 1.02.35 TVR Sagaris rank 3 xbox live
Mja, na een beetje kloten is het 1:03.73 geworden (Sagaris, MT, rank 21). Ms dat ik morgen nog even snel ga proberen dichter bij de 1:03 te komen
Ik heb net een 1:07.48 gereden (sagaris AT) Edit: NEt als je denkt, dat gaat echt neit meer sneller, rij je nog even een 1:05.89