1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om de baan op een sattelietfoto te zien!
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wallriden mag wel, dat zag je ook in de vorige challenge. Das gewoon om een betere tijd neer te zetten, en dan is niks verboden, aangezien je niet afsnijdt.
     
  3. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    55.92
    F50 GT
    Manuel
     
  4. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    1:00,14 F50 GT. Gelet op de foutjes moet een 58-er mogelijk zijn, maar vind iedere keer wel een manier om mijn voorsprong op mijn eigen ghost te verknallen.
     
  5. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een tijdje neergezet. Zeker nog niet perfect en dus tevreden maar het is een start

    Ferrari F50 GT
    Manual
    56.73
     
  6. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een 0:55.85 ongeveer staan, zonder die wallbash en ik had die hairpin egt perfect genomen. Maja als ik het niet doe, doet kingtuur het zo wel voor me :mad:.

    Btw hoe snel komen jullie die shicane na start/finsih uit? In mijn rondje raakte ik met 213 km/h rechts de kerb.
     
  7. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 30 December TMF --> Gameshop 21:30 - 22:30 ---> PGR 3 live
     
  8. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit jaar overigens het hele parcours in het echt gelopen, grappig dat sommige winkels andere benamingen hebben gekregen. Duane Reade pharmacy had er waarschijnlijk geen geld voor over om in PGR3 voor te komen.
     
  9. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    56.57
    MT
    F50 GT

    lukt me met dit spel gewoon niet om een perfecte ronde te rijden |:-

    edit:/ speciaal even voor meneer pfv triton: ik bedoel, het lukt me maar niet om bij dit spel een echte strakke ronde neer te zetten, bij enkel ander race spel lukte me dat wel
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  10. PFV Triton

    PFV Triton Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik heb nog nooit iemand bij pgr3 en bij pgr 2 een perfect rondje zien rijden :p
     
  11. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we niet afspreken dat het wall-riden niet toegestaan is?? Ik vind het de challange een beetje verpesten, het heeft immers totaal niets met racen te maken.
     
  12. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de vorige challenge werd het ook gebruikt, ik vind dat het niet uit hoeft te maken. Je cheat er in feite niet mee, dus gewoon gebruiken:+ :+
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach, het is jammer dat het gebeurt en het zegt meer over de spelers dan over het spel. Als de drang om te winnen zo ontzettend groot is dat ze uberhaupt gaan proberen, dat moeten ze zelf weten....
    Toch is het jammer dat Bizarre niet even simpel een afremmiddel daar heeft geplakt ofzo :9
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik doe het ook niet graag, wallbashen.

    Ik heb nu een 56.48 zonder wallbashen, maar zonder wallbashen kan je ook makkelijk een 55 half rijden. :) Ik snap ook niet waarom jullie het doen, zónder wallbashen kan je gewoon sneller hoor.

    Tijden bijgewerkt! :)

    Leuk ook om te zien dat het overal wel spannend is.

    Achteraan zitten Rogue Snorer en ericr dicht bij elkaar. Daarvoor zijn het Toxin en redrum, en ook vooraan zit ik samen met SVS, NiekJ, De Paus en kes vlak bij elkaar. :)
     
  15. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijden verbleken bij de echte cracks, maar in de duels op Live heb ik van de laatste 20 er 18 gewonnnen. In beukfestijnen met 8 man helaas wat minder, zit altijd wel een ettertje tussen die je achterkant er af rijd bij de start. Eindig dan nog vaak als tweede of derde, maar met achterstand beginnen maak je sneller een foutje heb ik gemerkt.

    Deze competitie is erg handig voor de duels omdat de eerste twee parcours ook terugkomen in de duels. Weet niet of Park Row er ook bij zit eigenlijk, nog niet tegengekomen.
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ;) :)
     
  17. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ga ik weer profijt van hebben in de duels. Zo langzamerhand leer ik de meeste parcours goed kennen, merk dat je van time trialen ook beter gaat racen op Live. Alleen jammer dat sommigen het spel zien als botsauto game.
     
  18. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    59.67
    F50 GT
    auto
    199 ste op live :p
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Had gisteren ook ff 5 rondjes gereden en kwam op een 57 of 58. Stond toen nog rank 18 op die baan. Morgen weer ff proberen want Call of Duty is nog ff teverslavend :+
     
  20. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    56.44...:+ Zonder wallbash.

    Hehe Stefan, nu pak ik je terug met 4 honderste, staan we weer quitte_0/

    Maar het is nog een vijftal dagen. Genoeg tijd voor verbetereingO-)
     

Deel Deze Pagina