56.50 F50 GT MT gvd heb er al zoooo vaaaaaaak 1-2 tienden ondergezeten maar dan verknal ik het weer door of iets te veel van buiten of iets teveel van binnen een bocht in te sturen of natuurlijk het welbekende tikje aan de vangrail. Maar ik krijg je wel stefan
Muahahaah, mocht je willen Ik kan makkelijk een 55er rijden, maar ik kan steeds maar niet een goed rondje aan elkaar rijden. Ik heb nu een 56.26 gereden, maar ik verknalde 2 bochten en de rest ging ook niet super dus De Puas en Traxx moet ik wel kunnen pakken. Maar dat betekent niet dat ik het niet heet krijg van de hete adem van SVS in m'n nek. * ik zal het wel weer ff bijwerken... EDIT: Tijden bijgewerkt!
0:57.97 Automatic F50 GT Ik heb zonet Manual geprobeerd. Het is idd sneller maar ik krijg die Ferrari nog niet overal goed onder controle. Ik denk dat ik er nog wel een 56'er uit kan persen.
Net weer een paar 56.0x gereden... Met welke versnelling gaan jullie de bocht die onder de brug begint in. Ik bedoel de quasi-slip naar rechts omhoog. In zijn 3 kom je goed uit, maar in zijn 4 ook
Fred, jij maakt ook een fout met schakelen Na bocht 5 als je zo'n recht stukje hebt met die rechter knik (voor de ene laatste bocht) dan schakel jij nog naar z'n 5, maar het is daar toch écht sneller om in z'n 4 te laten janken. Ik zat vanochtend btw héél erg veel voor voor m'n ghost maar die verdomde laatste bocht. Ik lag na het 2e checkpoint 0.00.89 voor op m'n ghost en 56.26 - 00.89 = 55.37 E'n honderste achter jouw tijd, dus erg veilig ben je niet Fred Alleen ik kan niet goed constant die eerste bocht nemen dus ik maak maar af en toe m'n ronde af. (ik doe het btw zonder wallbashen )
Hoeft niet Je gaat gewoon de challenge rijden die staat aangegeven (auto uit de A-klasse op Park Row in NY) en post hier je tijd.
Ik heb dus geraced op London, her majastice pleasure. De tijd: 54 seconden en 55 honderste. (54.55) EDIT: Ik las het verkeerd Maar moet je alleen deze week op Park Row in NY, of wordt het elke week verwisseld?
0:57.54, F50gt, MT, 35ste Geen tijd meer om m te verbeteren... Alvast de beste wensen aan de crew + alle deelnemers
0:56.35 Ferrari F50 GT Manual Net ff 30 minuutjes gereden. Ben deze hele week druk bezig geweest met CoD2. Vind het eigenlijk een schijt challenge De auto doet soms heel raar. Als je bijvoorbeeld in een bocht naar rechts slipt, en je stuurt naar links tegen, gaat je auto soms gewoon links de muur in. Erg gek, omdat je auto helemaal geen grip hoort te hebben, hij zit namelijk in de slip, maar wanneer je naar links stuurt is de grip ineens 100%. Welke rank het is weet ik niet? Mijn Live doet nogal raar. Ik sta namelijk 1ste, en de #10 heeft een tijd van 1.00.00 ofzo. Best vaag