1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet de F50 GT :+. F50Gt zit in de A-klasse. Wij rijden met de C-klasse.
    Tijd ff verbeterd :

    0:50.54
    MT
    Ferrari F50
    Rank 1 op L!ve

    50.3 is zeker haalbaar. Maakte een foutje en een Fout in het rondje. Schakelde naar de 6 op het rechte stuk na start/finish en ik nam de eennalaatste bocht egt vet te ruim :+.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    54.84
    F50
    Automatic

    Moet veel sneller kunnen, rem gewoon nog veels te veel, Maar heb nog weekkie om het goed te doen
     
  3. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Fwoei... gelukkig toch nog in de top 10:):
    50.92:+

    3 honderste sneller en ik stijg van de 6e naar de 3e:eek: :eek:

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wow nice _O_, strax ff je replay bekijken. Traxx mooie tijd! Zal strax ook weer ff oefenen met mijn Mercedes :9
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Muahahaha }:]

    50.74 MT

    Ik had een opening van 16.30 :eek: Maar nam daarna bijna geen enkele bocht meer goed (check me gameclip maar) en moest ik in de laatste bocht zelfs meer liften dan gas geven. |:- Ik was gewoon opweg naar een 50laag :cool:

    Wel spannend nu, met Fred, JP, kes en Traxx er ook bij. :)
    * droomt van een room met al die XBW-toppers O-) (miss moeten we maar een keer afspreken, JP, Fred, traxx, kes, De Paus, Meneer Stefan en Mark bij elkaar. Dat zou heel gaaf zijn :+ )

    Ik zal de tijden eventjes bijwerken, maar JP's en Fred's tijd zijn iig haalbaar ^^

    EDIT: Tijden ge-update! :)

    Mwha gewoon, elke keer als je botst moet je weer helemaal terugschakelen enzo :+ Ik gebruik alleen maar MT voor de competitie omdat ik anders nooit in de Top 5 kan rijden, maar voor de rest houdt ik het lekker op AT. :)

    Met jouw skills moet je makkelijk een 52er rijden en misschien wel een 51er. :) Gewoon goed de gameclips van de Top 10 bekijken bij de Leaderboards. Ff met MT oefenen, aangezien dat best veel scheelt en gassen met die bak. :+

    Een goede opening is onder de 16.6 à 16.7, maar voor een 52er of 51er is een opening onder de 17 seconde altijd goed. :) Dan kun je je daar een beetje aan vast houden.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  6. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien idd wel een keer een leuk idee om met die mensen die meedoen aan de comp te racen. Zal ook eens proberen jullie als friends toe te voegen.
    Vanavond eens proberen om de 50.40 te halen. Moet te doen zijn aangezien mijn 50.90 verre van foutloos is. Schakelen jullie naar de 6 aan het einde van het rechte stuk of blijven jullie in zijn 5. Ik heb nog niet echt veel verschil gemerkt en gebruik het eigenlijk door elkaar. Ligt aan hoe hard ik eigenlijk aan het rechte stuk begin soms is dat 190 en soms 200+
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    190 of 200+ maar? :eek: Ikke meestal met 215 ofzo, maar ik houd 'em wel in z'n 5, puur omdat het niks uitmaakt. De tijd die je verliest bij het opschakelen win je precies weer terug met het dooracceleren daarna. :)

    Schakelen jullie btw naar z'n 5, ná die snelle chicane een beetje op het eind. Ik doe dat nu wel, maar ik weet niet of je er veel mee wint...

    Wat zijn btw jullie tijden bij het eerste checkpoint? Het is op een rechtstuk dus je kan makkelijk kijken. :) Ik had bij m'n snelste ronde een 16.30, en dat is meteen de snelste die ik ooit heb gehad. Meestal heb ik een opening tussen de 16.5 en de 16.7 :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  8. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    215 net uit de bocht????? _O_ respect. Ik bedoel dus niet als ik over start en finisch ga maar als ik dus het rechte stuk aanvang na de links rechts combi. Ik kom meestal met 215 a 220 over start-finish. Maar als jij al aan het begin 215 rijdt moet ik nog flink oefenen. hahaha. Maar ik moet zeggen dat ik dit de leukste baan vindt tot nu toe.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Neenee, ik bedoelde dus over Start-finish :+
    Die bocht daarvoor weet ik niet, dan moek dat ff checken. :) Ik meestal 210 à 215 over de finish dus waarschijnlijk ietsie langzamer als jou! :eek: :+
     
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus gewoon nog helemaal niet gedaan, die tijden op de checkpoints kijken. Bij Pgr2 deed ik het altijd, maar daar zat het tijds-systeem ook wat beter in elkaar. Ik zal zo ff kijken wat voor openingen ik kan ophoesten.

    En na die shicane is naar zun 5 schakelen egt wel sneller. Als je de shicane snel genoeg neemt iig. Moet je rond de 190 km/h eruit komen.
     
  11. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelfde tijd als Traxx 50.92
    F50
    MT
     
  12. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    2e verbetering :

    50.43
    F50
    MT
    Rank 1 op L!ve

    In dit rondje gewoon een baggere 1e check van 16.61. Maar die shicane ging gewoon perfect.

    Mijn snelste 1e check is nu 16.39 geweest. Dus 50.21 moet kunnen :+

    (D-klasse sta ik nu ook 1e :9)
    (E-klasse nu ook :9)
    (B-klasse nu ook :9)

    Waar is die tijd dat je 3 dagen moest zitten voor een WR.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Had ik het nou maar niet gezegt 8). Mijn snelste is ook 16.39. Stefan had zelfs een 16.30 :)
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in de 3e bocht daarna raakte ik de muur, in de chicane stuurde ik te laat in, en in de 2 laatste bochten was ik meer aan het liften dan aan het gas geven, dus Fred z'n tijd was helemaal niet de 1e geweest als ik het fatsoenlijk had afgemaakt. :cool:

    Jaja, de waarheid is hard he Fred? :+
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ben terug van vakantie (al paar dagen), en nu weer klaar om te racen... men tijd,

    auto: ferrari F50
    circuit: Ekimae Loop, Tokyo
    tijd: ******

    edit:

    0:50.99
     
  16. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    kleine verbetering
    50.81
    F50
    MT
    eerste stuk snelste tijd 16.51 maar in mijn snelste rondje was dit 16.75 dus kan nog heel wat vanaf en daarbij kan ik in totaal nog 0.15 van de rest halen dus een 50.4 moet erin zitten
     
  17. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    50.68 :9 , maar kan nog wel een stukkie sneller.
    F50
    MT
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    50.81..

    Maar ruimte voor verbetering_0/
     
  19. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    55,03 F50, automatisch.

    Zit nog wel wat ruimte in, rondje of 10 gereden.
     
  20. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    50.59... Sta nu gezellig met jou op een gedeelde 2e plek JPR_O_ _O_
     

Deel Deze Pagina