Muahahaha
50.74 MT
Ik had een opening van 16.30 Maar nam daarna bijna geen enkele bocht meer goed (check me gameclip maar) en moest ik in de laatste bocht zelfs meer liften dan gas geven. Ik was gewoon opweg naar een 50laag
Wel spannend nu, met Fred, JP, kes en Traxx er ook bij.
* droomt van een room met al die XBW-toppers (miss moeten we maar een keer afspreken, JP, Fred, traxx, kes, De Paus, Meneer Stefan en Mark bij elkaar. Dat zou heel gaaf zijn )
Ik zal de tijden eventjes bijwerken, maar JP's en Fred's tijd zijn iig haalbaar ^^
EDIT: Tijden ge-update!
Mwha gewoon, elke keer als je botst moet je weer helemaal terugschakelen enzo Ik gebruik alleen maar MT voor de competitie omdat ik anders nooit in de Top 5 kan rijden, maar voor de rest houdt ik het lekker op AT.
Met jouw skills moet je makkelijk een 52er rijden en misschien wel een 51er. Gewoon goed de gameclips van de Top 10 bekijken bij de Leaderboards. Ff met MT oefenen, aangezien dat best veel scheelt en gassen met die bak.
Een goede opening is onder de 16.6 à 16.7, maar voor een 52er of 51er is een opening onder de 17 seconde altijd goed. Dan kun je je daar een beetje aan vast houden.
Laatst bewerkt: 3 jan 2006