Weer een verbetering. Heb nu 50.31. Maar nog steeds een 1e check van 16.54. Na dit rondje van 50.31 reed ik de 1e check gelijk een 16.27!. Die bocht erna ging perfect. Hartslag zat al op ongezonde hoogte. Shicane ging ook goed, maar ik verprutste die laatste 3 bochtjes . 49 is iig mogelijk *)
Mijn verbetering zijn nog minimaal maar idd een heel rondje foutloos rijden is zeer moeilijk op deze baan. 50.71 F50 MT Maar ik open ook in dit rondje met een matige 16.68 terwijl ik daar een keer 16.38 had en verder ging die bocht erna niet geheel volgens wens. Het laatste stuk kan denk ik voor mijn niet meer sneller. Maar ik moet vandaag werken en morgen en vrijdag ben ik heel de dag weg dus ik kan mijn tijd amper meer verbetere balen
tijd: 00;50.21 auto: F50 transmissie: Manuel net als fred laatste 3 bochten niet echt lekker..., maar nog iets langer rijden en dan naar de 0.49
Hmm, laat ik het ook maar eens met de F50 gaan proberen. Die is zo te zien toch iets sneller dan de F40.
Allemaal nette tijden Ik zie dat ik weer aan de bak moet om tóch in de Top 5 te komen Het ís mogelijk, redelijk makkelijk ook, want zoals Fred al zegt is een 49er wel mogelijk, alleen ik heb nog niet een "briljant" rondje gereden jammergenoeg. Morgen maar weer ff proberen. EDIT: Tijden ook ge-update!
Jan Peter . Jim Paul Zelf nog een 51.10 gereden naar 10 rondjes. Kan echt teveel vanaf, ik rij altijd kilometers voor mij ghost Mercedes! Automatic...Rank 11
Srry was het zelf zonet ook vergeten maar zetten jullie er ook even bij in welke auto jullie rijden, AT of Manual, en als je Live heb je Live plek
Nou ik denk doe ook eens mee, ging nog niet helemaal lekker Handgeschakelde F50 53.78 Ach ja voor de eerste keer porberen niet gek /edit Live plek is dan 75ste ofzo geloof ik
Met die F50 kan je helemaal niet rijden. DIe kan amper door de bocht. Ik heb er net 1 minuut 1 seconde nogwat gereden. Effe SLR of F430 probere EDIT: F430 gaat voor geen meter, dan maar SLR EDIT2: SLR stuurt ook voor geen meter, mag ik niet gwoon Mclaren Verdomde C-Class EDIT3: Voeg dit toe aan de tijden. 0.59.23 F50 Automatic