1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind alle auto's juist best fijn sturen. Maar het kan aan mij liggen :+
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden ge-update! :)

    Nette tijden jongens :eek:

    Mutantemile 50.21
    FredKroket 50.31
    De Paus 50.54
    Traxx DH 50.58
    JPRaceGamer 50.59
    Kes 50.71
    Meneer Stefan 50.74
    Metal Mark 50.79

    8 jongens binnen 0:00.60, "now that's close racing" :p

    Stel we rijden op het laatste rechte stuk 200 km/h, 200 : 3,6 = 55 meter per seconde. 55 : 0,6 = 33 meter.

    Dat betekent dat er op het laatste rechte stuk gewoon acht auto's binnen 33 meter rijden _O_ Het komt zelfs 2 keer voor dat er 3 jongens binnen 0:00.10 zitten. :D (dat is snel uitgerekend ongeveer 3 auto's binnen 5 meter _O_ )

    Maar er kunnen er maar 5 in de OP blijven dus allemaal succes! (Y) :+
     
  3. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    50.07_0/

    AT MANUAL

    Jammer genoeg net geen 49 :mad:
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat m'n berekening :mad: :+

    Maar wat een tijd!!! _O_ _O_
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 50.23.
    Morgen misschien een 49'er rijden.

    Die 1e bocht(en) is gewoon een hel. Vind het moeilijk om daar egt lekker doorheen te komen. En als je dan eindelijk een 16.3x rijdt dan verneuk je die shicane wel weer :+.
     
  6. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 49.xx is inderdaad mogelijk, die snelle bocht naar rechts voor de chicane kan nog wel sneller... Maar vaak verpest ik het ook bij die chicane :mad:.
    Ach Fred, laat me nou nog even genieten van mijn eerste plek okO-)
     
  7. PFV Triton

    PFV Triton Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de volgende challenge, of weten jullie dat nog niet.
    Denk wel dat ik dan weer meedoet.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Fred: Het is Chicane, niet Shicane. Dat moet jij toch weten hea :D

    Traxx: Lekkere tijd man _O_ (and stop calling me Jan Peter :+)

    PFV Triton: Die wordt zondagavond bekend gemaakt ;)
     
  9. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    tijd verbeterd 0.52.02 in een mercedes SLR automatisch geschakeld. het lijkt nog steeds nergens op maar morgen ga ik ook in de 0.50;) hoop ik :+
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  10. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    54,08, F50, automatic.

    Zou ik een keer geen laatste hiermee worden? Rondje liep nog verre van soepel, maar gelet op mijn skills zal er niet veel meer van af kunnen.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    50.79
    Mercedes SLR
    Automatic

    *Kan echt veel sneller als ik zie dat ik een keer 16.39 heb gereden en nu bij deze tijd die ik nu heb een 16.77 heb, kan het echt veel sneller nog. Had twee keer dat ik bij de 2de check een 33.9* had. Zo'n 0.00.30 sneller dan mijn persoonlijk record dus bij mij zit er nog veel rek in. Nu nog ff een goed rondje :9

    Staat als enigste met de mercedes in de top10 van live op deze baan :*. Stelletje meelopers met de F50 :+. Alleen Jan Peter (8)) heeft de F40 _O_

    Fredje _O_ Droog!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  12. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry JP, voor mijn belachelijke spelfout :+.

    @ Traxx DH

    Ik denk dat je wel langer van je plek kan genieten hoor :9. Ik verneuk die 1e bocht zo vaak. Hou de tel al niet meer bij. Wat was jouw 1e check? 16.35 -38?
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vergeet het je :+

    Was net trouwens echt vet kut: Ik reed een paar tienden voor mijn ghost. Ik echt zo: Ahhhh, yes!. Was die ghost een 0:50.93 |:-
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat had ik net dus ook. Ik reed er lekker voor. Over start/finish -> 50.41. Ghosts opslaan is niet egt een sterk punt.

    Maar mezelf ff vastgebeten in de controller en een tijdverbetering behaald \o/. Keb geen handen meer over, zo hard als dat ik die gastrigger heb ingeperst :9. Maar net geen 49'er, maar een 50.05 :). 1e bocht gaat nu erg goed. Had weer 16.27 en zat daarna op het 2e check 0.30 onder mun 50.23 van dat moment. Maar laatste stuk was errug beroerd. Deze 50.05 is mun 1e check 16.51 :+. En bocht voor de chicane en 2e laatste bocht kunnen nog sneller. Perfecte tijd is denk ik rond de 49.65.

    De chicane in dit rondje ging btw bijna perfect. Ik neem um nu anders. Ik ga gewoon volgas erin en voordat ik de rechterkerb raak ff liften en dan gelijk die wagen naar links gooien. Misschien heeft iemand er wat aan :9.
     
  15. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Netjes Fred.
    Ik zal dadelijk even je ghost bekijken. Kwam je ver voor mijn eerste check uit? Of juist erna...
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    mmmh... ik denk dat het bij mij geen 49 er wordt... ben al de hele ochtend aant rijden maar niet sneller dan 50.21 2x zelfs precies 50.21 :mad:

    maar ik stop nog niet :)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die 49 moet er wel komen hè jongens :9. We hebben sowieso al de top 8 veroverd. Vanmorgen ook weer tig malen geprobeert. Vaak voor mijn ghost gelegen, maar ik kwam al bij de eerste check niet verder dan 16.66 :eek:. En er kan nog zoveel van mijn tijd af :'-(. Wel kut dattie mijn ghost niet heeft gesaved...
     
  18. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @Traxx DH

    Ik reed zonder jouw ghost :eek:.

    Vind het vaak fijn om een ghost te rijden waarbij ik het 1e deel verneuk en de rest goed gedaan heb. Dan begin je bijna elk rondje met een lekkere voorsprong op je ghost. Ga ik stiekem tog wat harder van rijden :+
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook gewoon kunnen zeggen: "Ik ben te slecht oor de F50 en probeer daarom medelijden van iedereen te kweken waardoor dat niet meer opvlat. :+

    Ik zal de tijden wel ff gaan up-daten.

    EDIT: Tijden ge-update! :)

    Ik heb ook een nieuwe tijd: 0:50.41 MT

    Ik knalde in de eerste bocht vol tegen de muur aan, maar opende toch met een 16.39 8) Bekijk de gameclip maar en check hoe ik met mijn (ongelofelijke :+ ) skills de auto toch onder controle houd. :cool:

    Voor de rest wel een redelijk rondje, mijn top ligt ongeveer bij de 50.1 à 50.2, maar ik weet niet of ik dat ga redden...
    Ach gewoon een paar keer goed de Gameclips van de top 10 bekijken, er goed voor gaan zitten, een paar keer proberen onder de 17 seconde te openen (dan is een 51 of 52er niet ver weg) en het rondje rustig "uitrijden". :)

    Veel succes aan iedereen iig _0/
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Fred, je PM-box is vol dus ik kan je niet PM-en
     

Deel Deze Pagina