54.41, F50, Automatic Niet echt een goeie tijd, als je ziet wat ze hier rijden maar toch. Er gaat in een rondje altijd wel net iets verkeerd zodat ik niet sneller bent dan m'n snelste ronde.
Ach, je zit wel dicht bij andere jongens dus in dat opzicht is er wel concurentie waar je je eventueel aan kan optrekken.
Als je die tijden zo ziet, doet de top 7 't allemaal in Manual. Maakt dat zo'n groot verschil of je in Manual of Automatic rijd? Anders moet ik toch maar 's proberen om in Manual te gaan rijden.
Manual kan je veel tijd besparen in bochten die ergens hangen tussen bijvoorbeeld een hoog rpm in zijn 3 of een lage in zijn 4. Waar de automaat bij een bepaald niveau zal terugschakelen, om vervolgens weer op te schakelen veel tijd kwijt is, kun je als je manual rijdt in de lage 4 blijven rijden. Je maakt tijdswinst want je verliest geen tijd met schakelen, zelfs als je minder hard optrekt. Of zoiets
Met het opschakelen opzich maakt het niks uit. Het grote voordeel wat je van MT hebt is dat je een andere versnelling in bochten kan kiezen waardoor je 'em sneller kan nemen, of dat je bijvoorbeeld ervoor kiest niet op te schakelen e.d., daar ligt de winst. Ik zou zeggen, bekijk de Gameclips van de Top 10 op Live (de top 10 staat bijna helemaal vol met gasten van dit forum ) en vergelijk het maar eens.
met automatisch schakelt hij eerder, zo kan je met manuel bijv nog net voor een bocht waarbij automatic zou schakelen doorijden met wat hogere toeren, en dus sneller... ook trek je manuel sneller op
Jippie () onder de 52s gereden \0/ Helaas niet met de F40 (vind ik 1 vd coolste wagens ooit), met F50 kan ik gewoon strakker rijden 51:57 - F50 - MT -> plaats 15
hmmz.. ik rijd ook automatisch, ik weet dat het langzamer is maar manual lukt me nog niet goed. mn tijd is 0:51:80 met automatisch F50. Is er iemand sneller automtisch?
wow das netjes, maar denk neit dat ik het ooit zal halen. Ik ga zo weer verder, eerst ff eten edit: die mercedes van mark is inderdaad fijn, ik heb 0:51:12 AT met de slr mclaren. En dat in me 4e rondje ofzo, Mark ik kom je halen
stomme vraag : over welke stad, race, baan enzovoort hebben we het nu? en mag je zelf je auto kiezen? ik heb al zitten kijken naar vorige posts
We racen in tokio (is niet echt racen meer wie de bests tijden op de baan, heeft maar dat wist je vast wel), en de baan is Ekimae Loop. Je mag zelf weten welke auto je neemt zolang die auto maar in klasse C zit. Als je wilt weten weelke baan je moet hebben,welke auto's je mag kiezen, beste tijden enz moet je 's op dit thread kijken: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78463#challenge4 staat alles op wat je nodig hebt. Het lukt me maar nie om in MT te rijden. Ik vindt 't te irritant om, en op de weg te letten, en te moeten letten wanneer ik op/terug moet schakelen. So I'm gonna stick with AT.
Weet iemand hoe je die ghosts uit kan zetten want ik vindt 't fucking irritant, want dan ben ik meer op de ghost dan op de baan aan 't letten. Heb btw een nieuwe tijd gereden 52.90 in een F50 AT
Tijden bijgewerkt! Ik zie dat er weer nette tijden zijn gereden ^^ Voorin is het nu erg spannend, maar ik zie dat er ook achterin al wat spannende gevechten beginnen te komen en er óók daar competitie kan ontstaan.