1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrijf me ook in :+ :+ :+ :+ :+
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    In principe is hier een tijd posten voldoende om mee te doen ;).
    Over puntentelling heb ik eigenlijk nog niets gehoord. Vorige keren had je gewoon de eer om eerste te zijn en de vrijheid om een keer niet mee te doen.
    Ik heb wel een ander plan, maar dat zal ik eerst met de rest moeten overleggen ;). Als dat doorgaat komt het natuurlijk hier te staan.

    Maar is er een meerderheid voor 1 of ander puntensysteem, dat is de tweede vraag ;)
     
  3. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het de bedoeling om wekelijks aan te geven het parcours en de klasse of echt specifiek een bepaalde auto. Voordeel van klasse is dat je voor wereldrecords kan gaan. Anders moet je bij wijze van met de bentley rijden op een circuit waar je al eerder met de nissan concept en tijd heb neergezet die 3 sec sneller is.
     
  4. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat hieraan verbonden zit, is dat je de eerlijkheid uit de competitie weghaald. Als niet iedereen met dezelfde auto's rijdt, dan is de competitie niet eerlijk meer. Uiteraard zou het leuk zijn wanneer half XBW de ranglijsten van PGR 3 op Live domineert, maar de competitie is juist ook bedoeld voor de offline mensen door het creeren van een eigen ranglijst bij elke race. Maar doordat je zelf aan kunt geven welke baan je graag zou willen, met welke auto, bestaat er natuurlijke een grote kans dat je een week lang die kans kunt pakken om het WR neer te zetten:cool:
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind dat als je een race doet het allemaal met de zelfde auto moet.. anders word het competitie vervalsing.. ( Formule 1 style:) )
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    *gaat mee met mening van Franko
     
  7. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zin in, wanneer is bekend welke baan gedaan wordt? want als dat bekend is voor zondag, zijn er natuurlijk al veel mensen die al beginnen
     
  8. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom wordt er uiteraard ook gewacht tot zondag avond met de bekendmaking van de baan (en zal elke week zo gaan). We hebben verder nog niet besloten welke baan het gaat worden, maar het zal op deze manier gaan: we vragen aan iedereen om zijn voorstel hier in het topic te posten, en wij kiezen daar vervolgens zelf iemand uit. Dit zal vooral gebasseerd worden op het veelvuldig deelnemen aan de competitie, en zo een toegevoegde waarde hieraan hebben. Iemand die dus voor de eerste keer meedoet zullen we niet meteen 'zijn' baan uitkiezen, maar eerder van iemand die hier al meerdere malen zijn ideen heeft gepost. Oftewel: Posten maar*)
     
  9. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed over alles nagedacht hoor ik wel :) Dikke prima!!
    een opmerking, als iedereen de tracks post die hij/zij graag wil, en 1 track komt veel voor, dan is het duidelijk welke track er wordt gekozen, dus kan er dan al geoefend worden.
    Is het geen idee dat jullie met z'n 5en 1 uitzoeken?
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Las Vegas- Tropicana Tour misschien :).
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt er een online toernooi ..??
     
  12. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    zondagavond begint het, per baan 1 week
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    We willen dit eerst goed laten lopen en dan kijken we verder. En online Toernooien tsja...je kan ook een keer een room aanmaken en dan met z'n allen gaan gamen :). Maar we moeten ff zien
     
  14. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    straks even??
    uur of half 9? kan iedereen nog even oefenen, ik ben btw zo verkouden als wat, en ben mn stem kwijt, dus als je wat raar gekras in je headset hoort, met echo, is je headset niet stuk :)
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha :9. Ja is goed. Zal je nog ff toevoegen of jullie mij. *MetalMark NL

    Hmm misschien ook nog wel een leuk idee om in de beginpost ff een centrale post temaken met de PGR3 gamertags van de ''actieve'' spelers. Kan je makkelijk de PGR3 spelers eruit halen zonder de hele thread hoeft door tespitten. PGR3 Comp, wou denken jullie er over?
     
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe zo ook wel even mee!

    ik voeg je wel ff toe!:)
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je geaccepteerd, nodig jij ons uit?
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaahh ik heb er écht zin in... :+
    Het wordt tijd dat de ranglijsten door Nederlanders wordt gedomineerd. :cool:

    Idd, zondagavond wordt de baan gespot, we zullen uiteraard naar jullie wensen kijken, maar een beetje afwisseling is natuurlijk ook altijd wel handig. :)

    Er zijn in ieder geval zat mogelijkheden om heel veel challenges te bedenken, per circuit 5 :+

    * wacht op zondagavond :+
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het maar niet Bucca loop is, vind ik alles best :p
     
  20. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen avond maar weer, had vandaag nog niet veel gespeeld, heb alleen wat achterkanten en stipjes gezien van MetalMark en JPRaceGamer..
    Maar wel lache, voor de rest...
     

Deel Deze Pagina