Tijden bijgewerkt! Ook een nieuwe tijd 1:09.89 MT en zoals al de andere heb ik ook vaak naast Triton's tijd gelegen, maar die chicane Wel iig voor het eerst onder de 1:10 ^^ (werd tijd) Omfg, 8 briljante messages, ik lag mothafcking dubbel Succes iedereen _0/
Eén of andere Fransman had het WR van Septic Eagle afgepakt. Hij reed een 1:09.46. Dus toen ging ik, als Nederlands enige hoop, proberen om ons kleine landje weer bovenaan de lijst te krijgen En dat is mij uiteraard gelukt 1:09:44 Ferrari Enzo Manual Rank 1 Kom op hè jongens, die top 3 moet weer van ons worden
1:17,03, iemand moet de laatste zijn. Met de MC12 of hoe dat ding ook moge heten, automatic. 1:15 gaat nog wel lukken, maar heb met dit circuit echt helemaal niks.
Whoehoe! Super JPR . En dat allemaal dankzij mijn fantastische paint? Uhuh Probeer is dee Ferarri Enzo .
knappe tijd JP edit: tijd iets verbeterd: 1.09.93 MT enzo #8 live teruggepakt chicane gaat beter, al ging hij hier niet echt snel, in elke sectie van de baan nog wel wat tijd te pakken
Die chicane blijft raar . De ene keer springt en huppelt je auto zo het gras in en de andere keer bots je op een kerb , waardoor je in 1 klap stilstaat en de andere keer vlieg je er met 225 km/h uit. Uiteraard gaat die chicane super als je een kilometer achter je ghost ligt. Heb nu al 5x gehad dat ik er met zo'n 225 km/h uit kwam zetten. Soms ga ik net voor de kerb het gras op en soms met mun rechterwiel net erop. Werkt allebei soms . Ik had nog 1 rondje en daarin lag ik egt 3 f*cking wagenlengtes voor. Chicane goed door, maar links blijf ik aan die kerb/gras plakken. Donderdag weer proberen =]. @ JP , nette ronde man, maar sommige dingen wel iets te netjes hoor . @ Mark, ooit word je nog ontdekt met je paint-skills ^^
Meneer Stefan.........1:09.87 SVS.......................1:09.93 + 0:00.06 De Paus..................1:09.94 + 0:00.07 Rox........................1:09.96 + 0:00.09 OMG \o/
Spreken jullie online ook wel eens races af? Ik hoop namelijk binnen niet al te lange tijd ook een 360 te hebben en dan lijkt het me wel leuk om races af te spreken, ook denk ik dat er dan meer fair play zal zijn. PS: Sorry voor deze offtopic reactie.
Ja, we *Meneer Stetan \o/, JPRaceGamer, FredKroket, JacobNL, ScepticEagle, Rox NL, Superbol en ik* zaten in één room. Wat een choas in de eerste bocht . Heerlijk, wel jammer dat ik geen headset heb, vrijdag komttie waarschijnlijk. *** Dixons . Afspreken? Tsja twas eigenlijk puur mazzel dat we allemaal online waren . Maar we wouden het zeker wel vaker doen!
Oke bedankt. Zo'n vast groepje is natuurlijk erg leuk dus daarom was ik er benieuwd naar, hopelijk kan ik binnenkort eens meedoen.