Kijk ik nou verkeerd? Want bij mij staat er nog 1:23.13 en er staat ook: Laatst aangepast door PGR3 Comp. : Gisteren om 21:50.
Ik drukte (gvd) op het kruisje i.pv. veranderingen bevestigen, dus ik moest alles opnieuw doen. Maar het staat er nu goed.
tijd ietsie verbeterd is nu 1.09.62 bocht voor de chicane en en de laatse zijn me problemen. ik lig iets voor op het wr maar die twee bochten doen me net de das om
Nieuwe tijd -> 1:09.33 Enzo MT blabla 1e deel van het rondje ging erg snel ( tis meer afsteken, maja dat doet iedereen op deze baan :{ ). Op de helft lag ik erg ver voor mun ghost en werd ik btje te zenuwachtig, dus laatste stuk is btje afgeraffeld . Maar een 1:08 kan denk ik best wel .
Zo weer 2 drukke dagen gehad met werken en uitgaan. Nog een beetje lam maar ik zal vanmiddag ook weer proberen een tijd terijden. Fredje \o/
1:09.15 Ik liep hele tijd achter op mun ghost, maar de chicane ging egt mega. En de laatste bocht ook. Die 1:08 komt steeds dichterbij ^^. Edit* 1:09.13 nu. Nu was mun laatste bocht weer klote. Perfecte rondje moet tog kunnen .
Ah kut man. Ik zie nu dat Fred, Stefan en Septic bij de 3de bocht ook lopen af te snijden. Nu is voor mij de hele challenge verkloot. Je wint daar ongeveer 4 à 5 tienden mee. Reken maar uit Ik zal vanavond helaas niet meer kunnen rijden, i.v.m. school.
4 a 5 tienden? Was het maar zo . Ik heb net ook geprobeerd zonder af te steken en het scheelt een tiende denk ik. Misschien 2. Wel goed dat ik vandaag weer ben gaan rijden, want septic heeft nu een 1:09.28 staan.
Nou ja, ik deed bocht 3 en 4 nooit echt super snel, maar ik verlies t.o.v. jou ghost niet alleen veel in de bochten zelf, maar ook in de aanloop naar bocht 5.
1.09.49 zat 1 keer stukje voor ghost van fred, maar helaas. MT on-board cam tja het afsnijden .... Maar geen Nurnburgring meer??
De nieuwe challenge!!! Stad: London Circuit: The Birdcage Auto: Willekeurig uit de E Klasse Een wat langer circuit ( +/- 95 secondes ) en lekker veel bochten om jezelf te onderscheiden, maar toch ook auto's uit een klasse waarmee je constant kan rijden. En hiermee gaat dus ook de vorige challenge op slot! (wat vroeger dan normaal, maar noodzakelijk in verband met onze prive-levens ) En hiermee dus de felicitaties aan FredKroket voor het winnen op de baan der banen! Ook felicitaties aan PFV Triton, JPRaceGamer, Meneer Stefan en derboom voor het halen van de Top 5! Veel succes met de volgende challenge allemaal _0/
Jep, Mark, JPRG en ik hebben alle 3 al wat testrondjes gereden, en meteen in de top 10 gekomen, dus een WR gaat zeker gereden worden.
Lijkt me leuk... geen idee wat voor circuit het is.... maar vrijdag kom ik jullie konten schoppen nog 5 daagjes_0/